Anonym bruker Skrevet 21. juli 2023 #1 Skrevet 21. juli 2023 Noen som følger med? Kikket på for noen år siden, men så sluttet jeg. Kom over den igjen på tlc for noen uker siden. Nå skal Christine skilles og flytte. Og 2 av de andre konene virker heller ikke fornøyd. Kun kone nr 4 som er fornøyd. Hva har skjedd? Anonymkode: 28b0e...52d
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2023 #2 Skrevet 21. juli 2023 Christine flyttet tilbake til Utah. Janelle og Meri gikk også ut av forholdet, men jeg leste et sted at Janelle gikk tilbake. For Christine var det nok mange ting, men spikern i kista tror jeg var da Kody ikke ble med på operasjonen til deres datter fordi han valgte å heller prioritere Robyn og hennes barn. Kody var usmakelig mot konene, bortsett fra Robyn. Men han trengte Christine og Janelle fordi de tjente penger. Anonymkode: af788...dbe
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2023 #3 Skrevet 21. juli 2023 Anonym bruker skrev (29 minutter siden): Christine flyttet tilbake til Utah. Janelle og Meri gikk også ut av forholdet, men jeg leste et sted at Janelle gikk tilbake. For Christine var det nok mange ting, men spikern i kista tror jeg var da Kody ikke ble med på operasjonen til deres datter fordi han valgte å heller prioritere Robyn og hennes barn. Kody var usmakelig mot konene, bortsett fra Robyn. Men han trengte Christine og Janelle fordi de tjente penger. Anonymkode: af788...dbe Takk for svar. Jeg har kun sett ett par episoder no, men får også inntrykk av at han prioritere Robyn pga de har små barn Anonymkode: 28b0e...52d
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2023 #4 Skrevet 21. juli 2023 Christine har forlovet seg med ny mann så jeg på Instagram. Den eneste som er igjen med Kody nå er Robin. Ser på mange innlegg at Robin aldri har hatt en jobb, og at Christine og Janelle har jobbet i alle år for å bidra til familien. Anonymkode: 301fe...d65
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2023 #5 Skrevet 21. juli 2023 Anonym bruker skrev (8 minutter siden): Christine har forlovet seg med ny mann så jeg på Instagram. Den eneste som er igjen med Kody nå er Robin. Ser på mange innlegg at Robin aldri har hatt en jobb, og at Christine og Janelle har jobbet i alle år for å bidra til familien. Anonymkode: 301fe...d65 Det var Christine og Janelle sine penger de brukte på å betale ned all gjeld Robyn hadde + at de kjøpte hus til henne. Bra at de til slutt kom seg ut av dette👍🏻 Og stakkars Meri. Han behandlet henne som dritt. Kody og Robyn fortjener hverandre. Kjipe folk begge to Anonymkode: af788...dbe
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2023 #6 Skrevet 21. juli 2023 Anonym bruker skrev (5 timer siden): Det var Christine og Janelle sine penger de brukte på å betale ned all gjeld Robyn hadde + at de kjøpte hus til henne. Bra at de til slutt kom seg ut av dette👍🏻 Og stakkars Meri. Han behandlet henne som dritt. Kody og Robyn fortjener hverandre. Kjipe folk begge to Anonymkode: af788...dbe Hvorfor er han så ekkel mot Meri? Hun var jo hans 1 kone og hun skilte seg sånn at han kunne gifte seg med Robyn og adoptere barna hennes Anonymkode: 28b0e...52d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå