Gå til innhold

Nesten glemt hvor mye jeg elsker ferie.

Anbefalte innlegg

De siste årene er preget av alt fra korona, som i min jobb innbærer mer jobb, til oppstart og avvikling av firma, dødsfall, alvorlig sykdom. You name it. 

I år fikk vi endelig den etterlengtede ferien for første gang på fire år. Herregud som jeg har nytt tilværelsen. Sene morgener, god mat, sove lenge og naken, sex når man føler for, en hetebølge som varmer deg helt inn i beinmargen, slumre på en luftmadrass i sola i bassenget, lese en bok. Akkurat nå kan jeg puste med magen for første gang på flere år. Jeg elsker det! Endelig kan jeg nyte livet med min bestevenn som har stått i utfordringer opp etter ørene i flere år. 

Håper livet byr på slike dager for flere og det er mer av dette i vente 😍God sommer. 

Anonymkode: f7086...d1f

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (8 minutter siden):

Så hyggelig. Nyt det. 

Anonymkode: b671d...8e9

Takk, det er nydelig 🤩 en uke nå, så braker hverdagen løs igjen. Har ikke lyst til å våkne opp fra denne deilige bobla av å gjøre ingenting annet enn det som faller meg inn. Om ikke annet har de siste årene lært meg å sette litt ekstra pris på denne friheten. 

Anonym bruker skrev (8 timer siden):

Ja, nyt det !

Føler det slik her og i år, klarer å slappe av å nyte fri fra jobb. Bare en herlig følelse

Anonymkode: 76346...d69

Det er helt magisk 🤩

Ingen akutte turer på sykehus, ingen som må følges fra morgen til kveld. Ingen jobb som brenner. Sove når jeg vil, stå opp når jeg våkner, spise når jeg er sulten. Livet er nydelig akkurat nå. 

Kos deg videre 🥳

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...