Gå til innhold

Hvorfor er Sandefjord så trist og kjedelig?

Anbefalte innlegg

Jeg har familie i Sandefjord, og hver gang jeg kjører til denne byen for å besøke familien min der så er det alltid en ting jeg tenker på: Hva er Sandefjord en så trist og kjedelig by? Ingenting er spennende der. Det eneste positive med denne nitriste byen er fotballaget deres. Byen har heller ikke akkurat noen særlig berømmelse heller. Vi må reise tilbake i tid for å se Sandefjord som en stor og berømt by. Byen var kjent for hvalfangsten. Men etter at hvalfangstalderen tok slutt mista Sandefjord gradvis sin berømmelse. I dag er det bare en kjedelig og anonym liten småby, stilt i skyggen av storebror Tønsberg i nord. Tønsberg er kjent som Norges eldste by, og dette er en by med sjarm, berømmelse og sjel! Tønsberg er i dag også en av Norges mest populære feriebyer om sommeren. Tønsberg er en stor, spennende og berømt by med massevis å by på! Denne byen har både kultur, severdigheter og sjarm! Dette er noe helt annet enn den kjedelige og anonyme byen Sandefjord. Men tror dere at dette kan snu en dag? Tror dere at Sandefjord en dag vil reise seg igjen og få tilbake berømmelsen den en gang hadde? Tror dere at Sandefjord kan bli en like stor, mektig, spennende, kul og berømt by som storebror Tønsberg? Hva tenker dere?

Anonymkode: aebd2...97a

Fortsetter under...

Tønsberg har sjarm. Det har ikke Sandefjord. Jeg er født og oppvokst i Tønsberg, men bodde 5 år i Sandefjord. Var ikke mulig å bli kjent med folk der heller. Glad jeg flytta tilbake til Tønsberg 

Anonymkode: acbec...5fd

Annonse

Anonym bruker skrev (12 timer siden):

Er jo en diger stol i Sandefjord. Det er jo spennende 

Anonymkode: 2ebf8...450

Og i dag har jeg lært her inne at ordet stol er et låneord fra Tyskland, det gjør Sandefjord enda mer spennende 😀

Anonymkode: 7947a...bb2

Anonym bruker skrev (4 minutter siden):

Og i dag har jeg lært her inne at ordet stol er et låneord fra Tyskland, det gjør Sandefjord enda mer spennende 😀

Anonymkode: 7947a...bb2

Ikke sant! Flerkulturell og greier!

Anonymkode: 2ebf8...450

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...