Gå til innhold

Hvor mange dager er dere borte på sommerferie?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Her har vi vært 1 uke i Hellas, er en uke på hytta på sørlandet nå, neste uke blir det Dana cup med 14 åringen og siste uka blir på familiebesøk på vestlandet. Litt farting ble det i år, men vi koser oss på ferie 👌😊

Anonymkode: b2f25...721

Denne sommeren er vi borte 3 uker.

Men er noen år siden mannen min har hatt ferie i barnas skoleferie + at de to kommende skoleferiene vil han heller ikke ha fri når barna har ferie.

Så litt godt å kose seg skikkelig når det er så mange år mellom hver gang barna får dra på ferie sammen med pappa’n sin.

Anonymkode: 143eb...7a1

Annonse

Anonym bruker skrev (9 timer siden):

Dere jobber som lærer ?

Anonymkode: 36b15...8d3

Nei, jeg jobber som ingeniør i privat næringsliv og har mye fleksitid da det siste året har vært helt vilt på jobben. Ved inngangen av sommeren hadde jeg 5 uker ferie for i år, overført 2 uker ferie fra i fjor og hadde 459 timer i fleksitid. Bruker 3 uker av fleksitid i sommer, skal til USA med barnet mitt i 4 uker i forbindelse med barnets høstferie, og skal ha hele desember fri.

Anonymkode: 80aa7...74a

Anonym bruker skrev (34 minutter siden):

Nei, jeg jobber som ingeniør i privat næringsliv og har mye fleksitid da det siste året har vært helt vilt på jobben. Ved inngangen av sommeren hadde jeg 5 uker ferie for i år, overført 2 uker ferie fra i fjor og hadde 459 timer i fleksitid. Bruker 3 uker av fleksitid i sommer, skal til USA med barnet mitt i 4 uker i forbindelse med barnets høstferie, og skal ha hele desember fri.

Høstferie er en uke. Sprekt og da ta fire. 

Anonymkode: 4003e...b5a

Anonym bruker skrev (7 timer siden):

Denne sommeren er vi borte 3 uker.

Men er noen år siden mannen min har hatt ferie i barnas skoleferie + at de to kommende skoleferiene vil han heller ikke ha fri når barna har ferie.

Så litt godt å kose seg skikkelig når det er så mange år mellom hver gang barna får dra på ferie sammen med pappa’n sin.

Anonymkode: 143eb...7a1

Høres trist ut at far ikke har sommerferie med ungene sine på flere år..

Anonymkode: 7f62a...36b

Anonym bruker skrev (5 timer siden):

8 uker sommerferie

4 uker høstferie

4 uker ferie i desember 

Aldri hørt om noen som har så mye fri. 

Anonym bruker skrev (7 minutter siden):

8 uker sommerferie

4 uker høstferie

4 uker ferie i desember 

Aldri hørt om noen som har så mye fri. 

Nesten halve året fri. Spenstig det. 

Annonse

Hittil har vi vært hjemme i 2 uker med besøk av familie fra Vestlandet. Neste uke drar vi for å besøke familie i Nord-Norge.

Ellers blir det en langhelg i Edinburgh i August og en uke i syden i September.

Anonymkode: 92a3e...508

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Misunnelse er ukledelig. Og uttrykksformen pinlig passivaggressiv.

Anonymkode: 576bf...e62

Alt er ikke misunnelse vet du. At du syns noe er pinlig sier mest om deg egentlig 😂😂

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...