Gå til innhold

Hvor mange dager er dere borte på sommerferie?

Anbefalte innlegg

Vi har vært i Kr.sand i 4 dager (3 netter). Har egentlig planer om en telttur men foreløbig er det spådd regn så da ser vi an. Blir det ikke telttur så er det 4 dager vi har vært borte ila 4 uker + men tar noen dagsturer da 😊

Hva med dere?

Anonymkode: 504d6...578

Fortsetter under...

Annonse

Vi pleier å være borte 3-4 uker. Avhengig av hvor mye ferie vi har. Både min mann og jeg er fra mindre steder, men bor i Trondheim. På sommeren er vi minst en uke hos hvert sett besteforeldre. Som regel er vi også andre steder i Norge og besøker venner. I år er første gang på 6 år vi skal ut av landet i ferien. Siden vi ferierer hos slekt og venner (vi er inviterte og blir aldri lenge og betaler mat) er feriene vår som regel billige. Så ikke stor kostnad selv om vi er borte lenge.

Hos besteforeldre går vi i fjellet, fisker, bader, besøker søskenbarn og onkler/tanter, telter, henger i hengekøye og koser oss. 

Anonymkode: 573e6...31d

Annonse

Vi har vært fire dager borte, og skal på hytta i kanskje ti dager nå. Jeg orker ikke å farte så mye jeg, ferie er avslapning og sene frokoster, stelle hage og drikke vin med naboer🙈

Anonymkode: 12973...71a

Skulle til Sverige på telttur for å dra på badeland,  men er meldt så dårlig vær 😫 det var kjipt, hadde gleda oss skikkelig. Så blir en natt på hotell der isteden, og en tur på Liseberg. Så skal vi en uke til syden. Ungene har vært en uke hos besteforeldre på andre siden av landet 

Anonymkode: b4e1c...c28

Anonym bruker skrev (4 timer siden):

Vi har vært fire dager borte, og skal på hytta i kanskje ti dager nå. Jeg orker ikke å farte så mye jeg, ferie er avslapning og sene frokoster, stelle hage og drikke vin med naboer🙈

Anonymkode: 12973...71a

Helt enig! Blir helt matt av folks skjema og opplegg i ferien sin. At man orker……

Er borte 10 dager av 4 uker. 

Anonymkode: 36b15...8d3

Anonym bruker skrev (8 minutter siden):

Vært 2 uker på hotellferie rundt om i Norge, 2 uker på hytta, nå skal vi 1 uke til England og avslutter ferien med 3 uker i leiligheten vår i Cannes, Frankrike.

Anonymkode: 80aa7...74a

Dere jobber som lærer ?

Anonymkode: 36b15...8d3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...