Gå til innhold

Er dette passe som takk?

Anbefalte innlegg

En venninne skal passe hunden vår en uke. Jeg ville betale, men det nekter hun å ta imot. Derfor tenkte jeg å gi en flaske med vin, favorittsjokoladen hennes (dyr!) og ta henne med ut på middag en dag. Høres det greit ut som en takk for hjelpen?

Anonymkode: 828e1...173

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144441603-er-dette-passe-som-takk/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Jeg hadde ikke tatt imot. Virkelig ikke. Jeg fikk en gang en krem fra taxfree når venninna mi var avgårde og jeg hadde hunden hennes. Det var mer enn nok! Jeg passer ofte hunden til ei annen venninne og vil aldri ha noe. Har passa litt ymse andre hunder og, det er bare kos! Hadde noen tilbudt meg så mye hadde jeg følt meg brydd og klein. Gi en flaske vin, holder i massevis for ei som sier hun ikke vil ha noe 

Anonymkode: cbbed...ed6

Hvis jeg hadde fått lov til å låne hunden din en uke,  hadde du gjort meg en tjeneste og jeg hadde på ingen måte trengt å få noe for det. Jeg elsker hunder, men har ikke mulighet for å ha en selv i hverdagen, så låne av og til er perfekt. Jeg hadde tatt imot vin og sjokolade og hadde sagt ja til å spise med deg, men hadde betalt middagen selv. 

Anonymkode: a7ed0...e3b

Du kan igrunnen enten gi vin og sjokolade eller invitere med ut på middag. Alt blir litt for mye syns jeg, men tanken er absolutt god! Ikke misforstå. 

Jeg ville blitt invitert  ut på middag. Det hadde jeg likt veldig godt fordi jeg elsker å spise ute. Men hun er jo ikke meg så vin og sjokolade er like fint. 

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...