Gå til innhold

Alt ved meg irriterer mannen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg blir ganske overrasket over hvor mye ved meg som irriterer mannen. Måten jeg svelger maten på, måten jeg drikker med sugerør, dialekten min, måten jeg snakker på til andre om han er tilstede, volumet på stemmen min, måten jeg pakker på….jeg trodde jeg var vant til kommentarene men han finner stadig nye ting å irritere seg over. Og han blir verre og verre hvor eldre han blir. Ser for meg om denne trenden fortsetter så blir han en skikkelig gretten gammel gubbe!! Har dere slike menn??

Anonymkode: 8be25...4b2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor er du sammen han??tydelig at han er ferdig med deg ..

Anonymkode: cb710...f55

Skrevet
Anonym bruker skrev (16 minutter siden):

Jeg blir ganske overrasket over hvor mye ved meg som irriterer mannen. Måten jeg svelger maten på, måten jeg drikker med sugerør, dialekten min, måten jeg snakker på til andre om han er tilstede, volumet på stemmen min, måten jeg pakker på….jeg trodde jeg var vant til kommentarene men han finner stadig nye ting å irritere seg over. Og han blir verre og verre hvor eldre han blir. Ser for meg om denne trenden fortsetter så blir han en skikkelig gretten gammel gubbe!! Har dere slike menn??

Er ikke ofte det er den veien. Det er helst kvinnen som irriterer seg over alt ved mannen. I hvert fall her inne.(mannehateguiden). Spent på hva slags svar du får. Er garantert mannen det er noe feil med, aldri kvinnen. 

Anonymkode: 66e24...54d

Skrevet

Neste gang får du svare "Jaja, i det minste er jeg ikke en drittsekk som hele tiden må hakke på partneren min". Og så tenker jeg at dere bør gå i terapi. Om ikke, flytt. 

Anonymkode: e82ab...977

Skrevet

Jeg ville sagt at dere ikke passer sammen...

Livet skal da ikke være sånn.

For deg blir det kjipt for du blir hakket på hele tiden. Hva gjør det med selvfølelsen sin, motivasjonen til å gjøre noe?

For han fordi han aldri klarer å slappe av, men ser ting han irriterer seg såpass over at han må kommentere det, hele tiden.

Jeg tenker at dere ville hatt det bedre begge to om dere ikke var sammen.

Anonymkode: 8103a...13e

Skrevet

Veldig ugreit. Sånn skal det ikke være. Orker du å være sammen med en som bare kritiserer deg?

Anonymkode: 4c53e...468

Skrevet
Anonym bruker skrev (31 minutter siden):

Er ikke ofte det er den veien. Det er helst kvinnen som irriterer seg over alt ved mannen. I hvert fall her inne.(mannehateguiden). Spent på hva slags svar du får. Er garantert mannen det er noe feil med, aldri kvinnen. 

Her er det jo helt klart mannen det er noe feil med. Irritere seg over hvordan hun svelger og snakker? Det er ikke normal oppførsel mot noen, og særlig ikke mot den man har valgt å leve med. 

Anonymkode: 3c1f7...c76

Skrevet

En del irriterer meg med mannen også, men Jet viser det ikke eller sier ikke noe. Jeg irriterer sikkert han også 

Anonymkode: 342d4...f7a

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Har dere hatt en stor konflikt som han kanskje ikke er ferdig med? Da kan resultatet være små stikk i hverdagen som egentlig stammer fra noe større som han ikke klarer å ta tak i. 

Ikke at det er ok, altså, men rydder dere opp i den bakenforliggende årsaken så er det håp.

Hvis ikke hadde jeg rett og slett pakket kofferten.. men jeg skjønner at det er lett å bli værende i forholdet om det er felles hus, felles barn, felles venner osv. man står i mye med håper om at det skal bli bedre. Men fortsetter det slik vil du til slutt mislike alt ved deg selv, fir man speiler seg i hverandre i et forhold.. 

Anonymkode: cee73...80d

Skrevet

Er det barn oppi dette, og er de i tilfelle vitne til hvordan han behandler deg?

Skrevet
Anonym bruker skrev (7 timer siden):

Jeg liker ingen av delene, uavhengig mann eller kvinne. Ingen eier andre. Hvis den andre er så irriterende at du må påpeke hele tiden, da er du jammen irriterende som ikke har ryggrad nok til å velge noe annet fremfor å syte. 

Når du opplever ekte kjærlighet, er ikke dette normalt. Er litt ekstra glad for at jeg fant en som ikke gjør slikt. Det finnes heldigvis mennesker der ute som godtar deg slik du er, både for en mann og for en kvinne. Det er bra folk på begge sider. 

Anonymkode: 14136...efc

Skrevet

Du blir overrasket? Ja, ok

Han har store problemer. Enten hater han seg selv eller han "hater" deg.

En av to, og du bør finne ut hvilke av alternativene det er. Er det han så må han søke hjelp. Er det deg så må du dra. 

Skrevet

Jeg har hatt det sånn to ganger i mitt liv, at alt gikk meg på nervene. Den ene gangen var det da jeg levde i veldig stygg konflikt med min samboer, og måtte undertrykke mitt egentlige sinne overfor ham. Det piplet likevel ut, og da fikk det den formen der. At jeg ikke tålte å høre ham tygge og lignende. 
Den andre gangen irriterte alle mennesker meg. Hvor sakte de kjørte bil, hvordan de snakket i møter, at de var stygge i ansiktet osv. Da var det depresjon, og jeg har fått vite at dette er symptomatisk. 

Så jeg tenker at enten er forholdet deres i ferd med å ta slutt, eller han er sterkt deprimert og klarer ikke å se annet enn det negative.

Anonymkode: d4af7...817

Skrevet
Anonym bruker skrev (På 19.7.2023 den 9.10):

Den det er mest feil med her, er jo deg. Du har noen veldig alvorlige vrangforestillinger. 

Anonymkode: d4af7...817

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...