Gå til innhold

Betaler dere for strøm og ved for å låne hytte fra foreldre?

Anbefalte innlegg

Lurer på litt hva som er vanlig. Når dere låner hytte fra foreldrene deres. 
Min pappa har en hytte på fjellet, som vi har lånt en gang i sommer og skal låne igjen. Kjæresten min har fri tilgang på ved, så det tok han med sist og la igjen på hytta. 
Låner hytta max 1-2 ganger i året. 
Pappa og kona er ofte på hytta, så sjeldent vi låner den. De har god økonomi. 

Anonymkode: fd792...ec2

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (7 timer siden):

Men hva er problemet? Dere har jo fri tilgang på ved?

Anonymkode: e02a2...502

Hun spør hva som er vanlig. 
Hun sier ikke det er noe problem. 

HI, jeg ville spurt, pappa sier selvsagt de ikke skal ha noe. Så da hadde jeg gjort som dere, lagt igjen ved. Og kanskje satt igjen en flaske med noe de liker å kose seg med med en «takk for lånet» hilsen. 

Anonymkode: 901aa...d01

Nei. Men setter igjen en flaske rødvin til de besøker hytta selv neste gang. I tillegg gjør jeg diverse vedlikehold når jeg er der fordi jeg ikke har ro i rævva før kvelden kommer, og pappa sliter litt med helsa. 

Anonymkode: df93c...3f9

Annonse

Annonse

Mine foreldre har sommerhytte, så bidrar ikke med ved. Vi ønsker veldig gjerne å bidra med fysisk arbeidskraft, men faren min spør aldri og når vi foreslår noe så sier han nei. (Han er en sånn som ikke kan slappe av når andre jobber) I fjor malte vi et soverom og fjernet endel trær (som vi visste skulle fjernes) utenom det er det litt vanskelig å bare "ta seg til rette" ror å fikse ting. Mat bytter vi på å handle. Jeg skulle GJERNE bidratt mer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...