Gå til innhold

Lommepenger Kypros

Anbefalte innlegg

Skrevet

2 voksne, en tenåring. Frokost inkl. Hvor mye bør jeg budsjettere med for en uke? 

Anonymkode: d573e...872

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Anonym bruker skrev (9 minutter siden):

2 voksne, en tenåring. Frokost inkl. Hvor mye bør jeg budsjettere med for en uke? 

Anonymkode: d573e...872

20000 kr, tenker jeg. 

Anonymkode: bddbf...5de

Skrevet

Tenkte 20 000 jeg også. 

Anonymkode: e77aa...8fa

Skrevet

Middag koster 18-30 euro pr pers + drikke.  Leie av solstol og parasoll på stranda koster 3-5 euro pr ting. Prisene i matbutikken er som hjemme

hvor mye «lommepenger» dere trenger vil jo avhenge av hva dere skal gjøre; leie bil? Shopping? Utflukter? 

Anonymkode: efa75...0b2

Skrevet

Tipper rundt 20 000

Anonymkode: 6bc97...af7

Skrevet

Det kommer an på hvordan man gjør det til lunsj ol. Vi pleier å ta en liten siesta på rommet i 14-tiden der vi lager oss enkel mat og slapper av litt. Da kjøper vi inn rundstykker og litt enkelt pålegg på det lokale supermarkedet der vi bor, så det blir ikke spesielt dyrt. Dette er ikke fordi vi er kjipe eller ikke kan spise ute, men fordi vi faktisk setter pris på pausen og foretrekker det slik. Dermed er det kun middag vi bestiller ute på restaurant. Nå er vi to voksne og to tenåringer på årets tur, neste uke, og beregner omtrent 8000 kr i mat og drikke for en uke, og så blir det sikkert 3000-4000 kr utenom til diverse aktiviteter eller annet som dukker opp. Ingen av oss er så veldig begeistret for shopping, så vi pleier ikke å bruke så mye penger på det uansett. Jeg vet at noen sikkert synes dette høres lite ut, men vi har reist mange nok ganger til å vite at det er rikelig beregnet for oss, selv regulert etter svakere krone osv.

Anonymkode: 4355c...42e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...