Gå til innhold

Beste asiatiske restaurant i Oslo?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Kommer helt an på hva du tenker på når du sier asiatisk, Asia er en enorm verdensdel.
Mother of India på Bislet er helt fantastisk :)
India er en del av Asia sist jeg sjekket.
Var også innom en utrolig bra mongolsk restaurant i Oslo for noen år siden, men husker ikke helt hvor den ligger

Anonymkode: cd22f...c0a

Annonse

Thai Orchid for thai

schezuan chengdu for kinesisk

Dalat kafé for vietnamesisk 

Hvis du vil ha mer fancy så er Plah bra,

men de jeg har nevnt over er best og det er der de som er fra nevnte ond spiser selv. 

Anonymkode: 30fad...517

Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Thai Orchid for thai

schezuan chengdu for kinesisk

Dalat kafé for vietnamesisk 

Hvis du vil ha mer fancy så er Plah bra,

men de jeg har nevnt over er best og det er der de som er fra nevnte ond spiser selv. 

*land

Dinner for fin kinesisk, Szechuan Chengdu for billigere (men sjukt god) kinesisk, Hrimnir for ramen, Alex sushi sier seg selv, den nye restauranten til Vladimir Pak (som dessverre ikke er på Omakase lenger) er sikkert også fantastisk. SudÖst er overhodet ikke min stil, men maten er overraskende bra asiatisk crossover-ish. Mange indiske er gode, men har mindre erfaring fra dem, vi ender ofte opp på New Anarkali. Og Midtøsten er jo også Asia - der er Habibi best, synes jeg. Og Zarathustra også. Den er hakket finere.

Anonymkode: c96ce...c83

Annonse

sug lut skrev (29 minutter siden):

Blås i Dinner, den er overbefolket, trang og oppskrytt og har skranglete service. Süd-Ost er bra og er deilig å sitte ute på. Habibi er en favoritt (men jeg tenker ikke på den som asiatisk). Dalat er aldri feil for vietnamesisk.

Den opplevelsen har jeg aldri hatt der.. 

Anonymkode: 97ade...774

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...