Gå til innhold

Hvor tidlig ute er dere på Gardermoen?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Kira skrev (1 time siden):

Jeg hater å vente på flyplasser. Tar alltid Flytoget, og tar det som er inne ca 1 time og 15 minutter før avgang. Da rekker jeg å levere bagasjen, tisse og kjøpe meg kaffe og baguette på Bit før boarding ☺️

Da hadde jeg mistet det forrige flyet mitt. 😅 

Jeg er der mellom 2-3 timer før avgang. 

Anonymkode: 79950...72c

Gardermoen kan ha veldig lange køer i sikkerhetssjekken. Nå er det er ferie og flere enn vanlig som ikke er reisevant. De bruker gjerne ekstra tid i sikkerhetssjekken med at de ikke vet hva som skal utav håndbagasjen og de piper gjerne på belter eller nøkler i lommene osv.

Det er så mange reisende nå og i perioder har flyplasser vært underbemannet på bagasjehåndtering. De får ikke bagasjen fort nok av båndet i bakkant slik at systemet stopper og det kan bli lange køer på bagasje-drop. 

Jeg hadde ikke våget å komme mindre enn 2 timer før. 

Anonymkode: 48444...c42

Annonse

Det går som regel mye kjappere enn jeg beregner. Sjelden opplevd særlig kø hverken i sikkerhetskontrollen eller pass kontrollen de siste årene. Gardermoen har blitt mye bedre. Men jeg er likevel ute i god tid, tør liksom ikke annet.

Anonymkode: 5aec5...f12

Flyet vårt skulle gå 1030,vi møtte opp kl 0750. Stod at vi skulle sjekke inn ved nr.5, gikk dit,men da var det et annet fly som skulle sjekke inn,ut av køen og vår innsjekking begynte ikke før kl 0900. Så ikke mye vits å møte lenge før da gitt. Gikk ikke å sjekke inn selv heller. Dette va 7/7 og det gikk radig gjennom sikkerhetskontrollen,så litt tid på taxfree og dobesøk, så inn på flyet.

Anonymkode: 770dd...8c4

Vi kom 4 timer før, sist vi tok fly, kun fordi vi hadde bestilt feil togbilletter til Gardemoen. Fikk levert bagasjen med en gang og ingen kø ved sikkerhetskontrollen. Så fikk 3 timer etter kontrollen. 

Anonymkode: 764e8...378

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...