Gå til innhold

David Eriksen

Anbefalte innlegg

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Han har mye penger. Mye! Og han har et stort nettverk av kjendiser, premierefester mm. Hadde han jobbet på Rema hadde ikke hun giddet snu seg!

Anonymkode: c9dfb...b3a

Nettop. Det tror jeg også! 

Anonymkode: 74f51...eff

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (12 minutter siden):

Ja det er creepy. Og jeg synes det er litt rart at en såpass voksen mann som Kjenner bransjen ikke klarer å skjerme familien sin 

Anonymkode: e09c3...c7f

Jeg tror han er helt avhengig av publisitet. Det er det som kjører han videre. 

Anonymkode: e09c3...c7f

Annonse

Han er rik, omgås kjendiser, lever ett spennende liv med flotte reiser og alt som hører med. Kjekk for alderen, sikkert snill. Hadde han vært en vanlig fyr med vanlig lommmebok hadde han neppe dratt yngre damer. Neppe. 

Anonymkode: 07329...9da

Anonym bruker skrev (54 minutter siden):

Niks? Jo, det syns jeg. Krangler du på det?

Anonymkode: 99ea6...dea

Neida. Rolig nå. Smaken er forskjellig.
Men jeg er overbevist om at hvis vi ikke hadde sett han fra han faktisk var sexy, (for lenge siden), men kun som en vanlig 60 åring,(uten solbriller), og som han ser ut nå så hadde han ikke vært veldig attraktiv.

https://www.google.no/amp/s/www.dailymail.co.uk/tvshowbiz/article-11316791/amp/Johnny-Depp-59-looks-ready-party-holds-red-plastic-cup.html

Anonymkode: 72004...f14

David Eriksen har jeg hørt om. Ser ikke på serien hans, holder meg unna podimo (som jeg mener han tjener penger på), og orker ellers ikke å horholde meg til han. Har sett noen kryptiske overskrifter som antyder at han har vært på date med ovennevnte dame. 

Anonymkode: 1694e...bf9

Dette forholdet til Riise varer ikke!! Han har gang på gang sagt han ikke vil tilbake i småbarnsfasen eller ha flere barn (naturlig nok)! Hun ønsker det motsatte. Naturlig nok.  Dessuten veit jeg via via at dattera ikke er happy og David Eriksen har et ekstremt nært og godt forhold til sine voksne barn. 
Hedvig var vittig, distre, morsom….Riise??? Joa….

Anonymkode: c9dfb...b3a

Anonym bruker skrev (20 timer siden):

Har andre verdier. 

Anonymkode: 89bc4...efa

Jeg hadde jørt om serien, men jeg viste ikke at den handlet om ekte mennesker. Jeg trodde det car en humorserie, så det er ikke bare deg 🙂

Anonymkode: 123f5...a52

Annonse

Anonym bruker skrev (13 timer siden):

Men jeg er overbevist om at hvis vi ikke hadde sett han fra han faktisk var sexy, (for lenge siden), men kun som en vanlig 60 åring,(uten solbriller), og som han ser ut nå så hadde han ikke vært veldig attraktiv.

https://www.google.no/amp/s/www.dailymail.co.uk/tvshowbiz/article-11316791/amp/Johnny-Depp-59-looks-ready-party-holds-red-plastic-cup.html

Huff ja 🙈🙈🙈 æsj 

Anonym bruker skrev (14 timer siden):

Oi, jeg kjente ikke igjen engang på de bildene med den røde koppen, selv nå som jeg har sett bildene flere ganger klarer jeg ikke å se at det er han.

Anonymkode: 9f920...0d8

Anonym bruker skrev (14 timer siden):

Oi, jeg kjente ikke igjen engang på de bildene med den røde koppen, selv nå som jeg har sett bildene flere ganger klarer jeg ikke å se at det er han.

Anonymkode: 9f920...0d8

Sexy her da?

https://www.vanityfair.com/hollywood/2023/04/a-johnny-depp-drama-will-open-the-cannes-film-festival

David Eriksen er en pen mann. Punktum. Han virker også helt okay uten noen dramatisk dårlige sider. Begge damene, både eksen og Riise er søte damer. Ikke noe dramatisk dårlige sider hos dem heller. Jeg liker Riise litt bedre enn andre i "samme miljø" fordi hun virker introvert og mer seriøs.

Det sagt så vet jeg ikke mer enn det jeg har lest. Har ikke sett på serien fordi det blir altfor rart for meg 🙃 sånn veldig shallow? 

Men jeg er litt glad det fins sånne nordmenn også. 

Endret av ReneRene

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...