Gå til innhold

Noen som har dårlige erfaringer med post-nord?

Anbefalte innlegg

Skrevet
the amazing spidermamma skrev (7 timer siden):

Helt hjem er jo også Postnord. 

Postnord er jo beryktet. Vi har hatt masse tull med dem på jobben. 

Helthjem leverer med Aftenposten-budet hos oss.

Anonymkode: 43168...6ef

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De prøvde å levere pakken en dag før vi hadde avtalt i appen og ringte til min 9-åring da ingen var hjemme fordi hennes nummer var registrert på adressen. De lurte på hva de skulle gjøre og jeg foreslo at de kunne komme tilbake til avtalt tid. Så lurte de på om de kunne levere til naboen og jeg sa at hvis en viss nabo (nærmeste hus) er hjemme kan de levere der. Da vi kon hjem hadde ikke naboen fått noe for de var ikke hjemme. To dager etter kommer en fremmed nabo (som jeg aldri har hilst på) med pakken. Postnord hadde levert den til en tilfeldig nabo og ikke en gang gitt oss beskjed. 
En annen gang fikk jeg sms kl 22 om at de var 30 minutter unna med leveringen min. Jeg ventet til over kl 23 og ingen kom. Jeg ble redd de hadde levert til feil sted og prøvde å ringe kundeservice men de stengte kl 23. Ringte neste dag og fikk høre at bilen hadde brutt sammen og de kunne levere tidligst 2 dager etter. Men plutselig på kvelden ringte budet og trengte hjelp med å funne frem. Altså så mye tid og arbeid som jeg må bruke på de udugelige budene! Har de ikke GPS?!?

Og ingen pakker kommer innen den tiden de oppgir. Blir helt oppgitt! 

Anonymkode: 729ad...423

Skrevet
Anonym bruker skrev (4 timer siden):

Helt hjem er ikke postnord. Helthjem leverer pakker med avisbudet. 

Anonymkode: 13cf9...d2d

Jeg trodde Helt hjem var eid av Postnord, men de er visst bare samarbeidspartnere. Sorry, my bad. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...