mamma til adhd gutt<3 Skrevet 14. juli 2023 #1 Skrevet 14. juli 2023 Venter en viktig pakke og det har vært et helsike. Den ble sendt den 4. juli innenlands og nå etter ca 100 forskjellige unnskyldninger fikk jeg en melding om at pakken dessverre er forsvunnet… Helt håpløst! Det var en hjemmestrikket genser fra min gode venninne så det er veldig leit. Andre som har dårlige erfaringer ?
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2023 #2 Skrevet 14. juli 2023 De er helt rævva. Men de er en av få som sender over hele landet og ikke bare et begrenset område. Har brukt de i jobben og det er ødelagte varer, forsinkelser, finner ikke varer osv. Veldig bra jobbet å klare å miste en forsendelse som er 4x2 meter og veier 5 tonn liksom. De erstatter heller ikke om det ikke er forsikring Anonymkode: 97c6b...17e
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2023 #3 Skrevet 14. juli 2023 Har bare hatt gode opplevelser med dem selv, men håper for din del at den pakken dukker opp asap! Anonymkode: 0d9fe...d33
Kathrine. Skrevet 14. juli 2023 #4 Skrevet 14. juli 2023 Mannen min. Han kjøper ikke av firma som kun tilbyr frakt med de.
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 14. juli 2023 Forfatter #5 Skrevet 14. juli 2023 Anonym bruker skrev (39 minutter siden): Har bare hatt gode opplevelser med dem selv, men håper for din del at den pakken dukker opp asap! Anonymkode: 0d9fe...d33 Hehe! DET håper jeg også!
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2023 #6 Skrevet 14. juli 2023 Jeg har aldri hatt trøbbel med dem. Anonymkode: c43d5...180
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2023 #7 Skrevet 14. juli 2023 Aldri hatt noe problemer med de nei Anonymkode: f4a3b...fa2
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2023 #8 Skrevet 14. juli 2023 Ja, har dårlige erfaringer ved to tilfeller. Virker ikke som at de har helt kontroll. Anonymkode: 729ad...423
tante grusom master of law Skrevet 14. juli 2023 #9 Skrevet 14. juli 2023 Har fått mye levert med dem oppgjenom og de har mista en pakke én gang. Det var imidlertid en gedigen pakke på 120 kg, så jeg skjønner ikke hvirdan det var mulig. De ordnet opp med de vi hadde handlet fra og vi fikk ny levering. Det er jo ikke mulig med din pakke da. Utrolig synd, og håper de finner den igjen.
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2023 #10 Skrevet 15. juli 2023 Jeg har ikke hatt problemer med dem, men datteren min som bor i Oslo ble sendt fra utleveringssted til utleveringssted, de drev og sendte den rundt helt til den ble returnert. Det var også en viktig pakke, så det var litt krise. Men de mistet den ikke da, bare sendte den videre før hun rakk å hente. Anonymkode: e7ee7...d7a
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2023 #11 Skrevet 15. juli 2023 Ingen problemer med dem. Helt hjem der i mot, bare problemer! Anonymkode: 0c550...4f6
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2023 #12 Skrevet 15. juli 2023 Ja, det har jeg. En ting er at levering ikke stemmer, men kundeservice satt prikken over i’en. Lastet ned app, var en stor pakke, slik at vi ventet for å ta den i mot. Ingen dukket opp, kundeservice var stengt da estimert tid var overskredet. Dagen etter kom nytt estimert tidspunkt. Ingen dukket opp, så jeg ringte kundeservice når det nærmet seg. 3 kvarter venting, for så beskjed om at det ikke var utkjøring de dagene. Den lå på lageret kun 2 min unna. Etter mye om og men, fikk vi hente pakken der i stedet. Anonymkode: 488e3...08f
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 15. juli 2023 Forfatter #13 Skrevet 15. juli 2023 tante grusom master of law skrev (10 timer siden): Har fått mye levert med dem oppgjenom og de har mista en pakke én gang. Det var imidlertid en gedigen pakke på 120 kg, så jeg skjønner ikke hvirdan det var mulig. De ordnet opp med de vi hadde handlet fra og vi fikk ny levering. Det er jo ikke mulig med din pakke da. Utrolig synd, og håper de finner den igjen. Er det mulig? Ja, dette er utrolig synd og jeg skulle virkelig ønske det bare var en vare jeg hadde bestilt fra en butikk❤️
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 15. juli 2023 Forfatter #14 Skrevet 15. juli 2023 Anonym bruker skrev (17 minutter siden): Ja, det har jeg. En ting er at levering ikke stemmer, men kundeservice satt prikken over i’en. Lastet ned app, var en stor pakke, slik at vi ventet for å ta den i mot. Ingen dukket opp, kundeservice var stengt da estimert tid var overskredet. Dagen etter kom nytt estimert tidspunkt. Ingen dukket opp, så jeg ringte kundeservice når det nærmet seg. 3 kvarter venting, for så beskjed om at det ikke var utkjøring de dagene. Den lå på lageret kun 2 min unna. Etter mye om og men, fikk vi hente pakken der i stedet. Anonymkode: 488e3...08f Kundeservice ja… har ikke ord.
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2023 #15 Skrevet 15. juli 2023 tante grusom master of law skrev (10 timer siden): Har fått mye levert med dem oppgjenom og de har mista en pakke én gang. Det var imidlertid en gedigen pakke på 120 kg, så jeg skjønner ikke hvirdan det var mulig. De ordnet opp med de vi hadde handlet fra og vi fikk ny levering. Det er jo ikke mulig med din pakke da. Utrolig synd, og håper de finner den igjen. Haha😂 Hos oss mistet de en kontinental dobbeltseng🤯 Jeg har så mange utrolig dårlige erfaringer med postnord at jeg unngår dem så sant jeg ikke MÅ ha noe. De leverer aldri på tida, de fleste pakker kommer frem til slutt, men det tar ofte 14 dager. I motsetning til posten, bring og helthjem, som bruker alt fra en til fire dager. Flere ganger har de meldt om at pakken (endelig) er lastet på bil og blir levert samme dag, så tar de pakken med seg tilbake til sentralen, og sier at de kommer med den om ei uke i stedet. Ingen forklaring. Og kundeservice er den verste jeg har vært borti. Skulle tro de var opplært til å verken svare på spørsmål eller yte noe slags service overhodet. Frekke og ufordragelige på alle måter. Anonymkode: 13cf9...d2d
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2023 #16 Skrevet 15. juli 2023 Har aldri opplevd problemer Anonymkode: dd0e5...ce0
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2023 #17 Skrevet 15. juli 2023 Ja, har opplevd å få flere pakker som er delvis åpnet/revet opp, og akkurat nå venter jeg på en pakke som skulle ha 3-5 virkedagers levering. Jeg bestilte 27. juni, den er enda ikke levert…, Anonymkode: 8c2b7...48a
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2023 #18 Skrevet 15. juli 2023 Jeg har faktisk ikke hatt problemer med dem selv om jeg har fått en god del pakker. Bor rett ved terminalen deres på Langhus. Kanskje de har bedre kontroll på pakker som skal til det området. Bruker dem aldri selv og unngår helst butikker som bruker dem hvis jeg kan. Anonymkode: 148f1...273
Himmel og hav Skrevet 15. juli 2023 #19 Skrevet 15. juli 2023 Ikke annet enn at pakker har lengre leveringstid enn den første de oppgir. Bruker helst andre.
the amazing spidermamma Skrevet 15. juli 2023 #20 Skrevet 15. juli 2023 Anonym bruker skrev (9 timer siden): Ingen problemer med dem. Helt hjem der i mot, bare problemer! Anonymkode: 0c550...4f6 Helt hjem er jo også Postnord. Postnord er jo beryktet. Vi har hatt masse tull med dem på jobben.
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2023 #21 Skrevet 15. juli 2023 Anonym bruker skrev (2 timer siden): Jeg har faktisk ikke hatt problemer med dem selv om jeg har fått en god del pakker. Bor rett ved terminalen deres på Langhus. Kanskje de har bedre kontroll på pakker som skal til det området. Bruker dem aldri selv og unngår helst butikker som bruker dem hvis jeg kan. Anonymkode: 148f1...273 Min erfaring er at hvis/ når pakken havner på Langhus er den nærmest fortapt. Ligger gjerne minst en uke der før det skjer noe videre. Anonymkode: 26878...5c5
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2023 #22 Skrevet 15. juli 2023 the amazing spidermamma skrev (4 timer siden): Helt hjem er jo også Postnord. Postnord er jo beryktet. Vi har hatt masse tull med dem på jobben. Helt hjem er ikke postnord. Helthjem leverer pakker med avisbudet. Anonymkode: 13cf9...d2d
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2023 #23 Skrevet 15. juli 2023 mamma til adhd gutt<3 skrev (12 timer siden): Er det mulig? Ja, dette er utrolig synd og jeg skulle virkelig ønske det bare var en vare jeg hadde bestilt fra en butikk❤️ Jeg forstår ikke hensikten med en app hvor de gir info om levering, når den overhodet ikke stemmer. 🤷🏼♀️ Hvorfor gi beskjed om en levering en dag de ikke kjører ut? Beste var jo når kundeservice ikke forstod hvorfor det var frustrerende. Nei, du, jeg sitter her å blomstrer da…. Skulle liksom ta i mot og bære det inn. Anonymkode: 488e3...08f
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2023 #24 Skrevet 15. juli 2023 mamma til adhd gutt<3 skrev (12 timer siden): Kundeservice ja… har ikke ord. Håper genseren dukker opp 🙏🏻. En ting er hvitevarer som vi bestilte, det kan nå erstattes, om ikke annet. Anonymkode: 488e3...08f
Hengebukksvinet Skrevet 15. juli 2023 #25 Skrevet 15. juli 2023 (endret) Jepp. Bestilte ei Volbeat t-skjorte, så ikke noe viktig. Jeg fulgte med i appen, og reagerte på at pakka stoppet opp. Ringte til kundeservice og fikk beskjed om at de skulle prøve å finne ut av det og at jeg måtte ringe tilbake tre dager senere. Da jeg ringte tilbake, fikk jeg beskjed om at det ikke eksisterte noen pakke.. En annen gang bestilte jeg en duk til en spesiell anledning. Alt så ut til å gå fint. Pakka kom til Kristiansand og jeg regnet med at jeg ville få hentemelding innen kort tid. Så gikk det 5 dager uten at noe skjedde og den neste oppdateringa i appen viste at pakka var i Alta. Det gikk nesten tre uker fra jeg bestilte, til jeg fikk pakka.Det skulle egentlig ta 3-5 dager. Fikk ikke duken til den spesielle anledningen. Styrer unna de så godt jeg kan! Endret 15. juli 2023 av Hengebukksvinet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå