Gå til innhold

Gruer meg til å ikke jobbe. Vanskelig forhold hjemme.

Anbefalte innlegg

Samboeren og jeg er ikke på et bra sted lenger. Vi har ikke vært det jevnt, på lenge.. Vi kommer ikke videre, men vi vil ikke avslutte det heller. 

Jeg liker å være på jobb, for da får jeg et avbrekk fra hjemmesituasjonen. Så nå gruer jeg meg litt til 3 uker ferie med han.. 

Fler som har det tøft i forholdet om dagen? 

Anonymkode: 41b34...8e9

Fortsetter under...

Skilsmissestatestikken har en kjempetopp etter ferien, så du er ikke alene.

Probleme man klarer leve med i hverdagen blir veldig tydelig når man skal være sammen døgnet rundt.

Finn på noe, besøk familie og venner, inviter på besøk, hold dere litt opptatt og ha hyggelige opplevelser sammen.

Anonymkode: 0247e...0fc

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Samboeren og jeg er ikke på et bra sted lenger. Vi har ikke vært det jevnt, på lenge.. Vi kommer ikke videre, men vi vil ikke avslutte det heller. 

Jeg liker å være på jobb, for da får jeg et avbrekk fra hjemmesituasjonen. Så nå gruer jeg meg litt til 3 uker ferie med han.. 

Om dere ikke har barn sammen så er det vel ingenting og sattse videre på. Det blir ivertfall ikke bedre av og få barn sammen. 

Anonymkode: 5cdcf...fb0

Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Om dere ikke har barn sammen så er det vel ingenting og sattse videre på. Det blir ivertfall ikke bedre av og få barn sammen. 

Anonymkode: 5cdcf...fb0

Vi har to barn sammen. Og vi er egentlig glad i hverandre... Vært sammen i 12 år. Det er ikke så lett å bare gå da. Da hadde vi ikke vært i denne situasjonen. 

Gi hverandre pauser. Foreslår å dele opp i tre. En uke sammen, da med litt innhold, besøk og farting, en uke hver. Trenger ikke være sammenhengende, bare en viss fordeling dere mellom. 

Til høsten kontakter dere terapi og jobber med det frem til neste sommer. Det er mitt forslag. 

Anonymkode: 60796...789

Annonse

Anonym bruker skrev (22 timer siden):

Hvorfor må dere være sammen konstant i 3 uker? Finn på noe sammen med ungene, lag planer så begge vet hva som skal skje. Så kan dere ha dager hvor dere gjør ting hver for dere.

Anonymkode: d82f8...e15

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...