Anonym bruker Skrevet 13. juli 2023 #1 Skrevet 13. juli 2023 Er det noen som opplever dette innimellom? Jeg sliter med en del PMS, faktisk så ille innimellom at jeg må ta antidepressiva noen dager de verste gangene. Vanligvis får jeg en veldig opptur på dag 2-3 av mensen og føler meg blid, energisk og normal til omtrent 4-5 dager etter eggløsning, før en ny PMS setter i gang. Det siste året eller så har jeg derimot opplevd PMS-liknende symptomer like før eggløsning også noen av gangene. Er det flere som har det slik? Anonymkode: 1e2b3...a4d
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2023 #2 Skrevet 13. juli 2023 Anonym bruker skrev (36 minutter siden): Er det noen som opplever dette innimellom? Jeg sliter med en del PMS, faktisk så ille innimellom at jeg må ta antidepressiva noen dager de verste gangene. Vanligvis får jeg en veldig opptur på dag 2-3 av mensen og føler meg blid, energisk og normal til omtrent 4-5 dager etter eggløsning, før en ny PMS setter i gang. Det siste året eller så har jeg derimot opplevd PMS-liknende symptomer like før eggløsning også noen av gangene. Er det flere som har det slik? Anonymkode: 1e2b3...a4d Japp. Samme her. Dvs at det nesten ikke er noen normale dager kvar i måneden😫. Du har vel kanskje PMDS? (Det har jeg) Anonymkode: f5c16...28c
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2023 #3 Skrevet 13. juli 2023 Ja, både før eggløsning og mensen! Kjempegøy! Tar johannesurt de dagene. Anonymkode: 4f587...e91
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2023 #4 Skrevet 13. juli 2023 Samme her, blir lettet når jeg får mensen, for da stiger humøret. Anonymkode: 5aee5...4f5
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2023 #5 Skrevet 13. juli 2023 Anonym bruker skrev (3 timer siden): Japp. Samme her. Dvs at det nesten ikke er noen normale dager kvar i måneden😫. Du har vel kanskje PMDS? (Det har jeg) Anonymkode: f5c16...28c Ja, jeg mistenker at jeg muligens har det jeg også. HI Anonymkode: 1e2b3...a4d
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2023 #6 Skrevet 13. juli 2023 Anonym bruker skrev (1 time siden): Ja, både før eggløsning og mensen! Kjempegøy! Tar johannesurt de dagene. Anonymkode: 4f587...e91 Hjelper det? Og hva synes du urten hjelper mot? Her sliter jeg både med humøret, hodepine, søvn og muskelplager under PMS, så det blir mye hvis dette skal komme to ganger i måneden... HI Anonymkode: 1e2b3...a4d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå