Anonym bruker Skrevet 14. juli 2023 #26 Skrevet 14. juli 2023 Anonym bruker skrev (50 minutter siden): Takk for mange svar. Det er visst ikke uvanlig 😁 Jeg vekker senest 11.00 når vi ikke har planer sånn at hun har mulighet til å bestemme seg for å få mer ut av dagen. 13.00 er siste frist - da må hun i dusjen, ta seg noe mat osv. Det blir jo fortsatt mye i horisontalen selv om hun har stått opp. Ligger på sofaen, slenger seg på senga osv. Må be henne sette seg opp så hun ikke skal miste evnen 😅 HI Anonymkode: e3675...5f9 La henne være. Tenåringer bruker mye energi bare på å utvikle seg og vokse, de trenger sommeren på å hente seg inn. Anonymkode: f7949...013
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2023 #27 Skrevet 14. juli 2023 Anonym bruker skrev (5 minutter siden): La henne være. Tenåringer bruker mye energi bare på å utvikle seg og vokse, de trenger sommeren på å hente seg inn. Anonymkode: f7949...013 Ja, jeg ser den - men syns ikke å stå opp klokka 13 er urimelig. Det er jo mange måter å hente seg inn på. Frisk luft, for eksempel. Hadde hun fått velge hadde hun holdt seg inne hele sommeren og «slappet av» som hun sier.. Unner henne all den avslapning hun kan få - men for ensidige dager med dårlige måltidsrutiner og lite bevegelse over flere uker blir usunt og gir lite energi.. HI Anonymkode: e3675...5f9
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2023 #28 Skrevet 14. juli 2023 Anonym bruker skrev (19 minutter siden): Ja, jeg ser den - men syns ikke å stå opp klokka 13 er urimelig. Det er jo mange måter å hente seg inn på. Frisk luft, for eksempel. Hadde hun fått velge hadde hun holdt seg inne hele sommeren og «slappet av» som hun sier.. Unner henne all den avslapning hun kan få - men for ensidige dager med dårlige måltidsrutiner og lite bevegelse over flere uker blir usunt og gir lite energi.. HI Anonymkode: e3675...5f9 Nei, jeg har også klokken 13 som en grense. Og litt frisk luft hver dag, men ellers lar jeg mine tenåringer være i fred. Anonymkode: f7949...013
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2023 #29 Skrevet 14. juli 2023 Anonym bruker skrev (2 timer siden): La henne være. Tenåringer bruker mye energi bare på å utvikle seg og vokse, de trenger sommeren på å hente seg inn. Anonymkode: f7949...013 Kjære vene… Anonymkode: 74d86...d52
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2023 #30 Skrevet 14. juli 2023 Anonym bruker skrev (19 timer siden): Min vil sove lenge å han blir sur når jeg vekker han 13.00 å sier at nå MÅ han stå opp. Anonymkode: 50a4c...a66 Hvorfor MÅ han stå opp? Har han ikke ferie? Er det fordi du ikke liker at han sover? Anonymkode: cc0c7...010
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå