Anonym bruker Skrevet 11. juli 2023 #1 Skrevet 11. juli 2023 Hei. Jeg går på pinex forte, 8 stk i døgnet, samt lyrica, pga smerter (prolaps i ryggen), mens jeg venter på operasjon. Vet at man ikke skal kombinere piller med alkohol og det har jeg heller ikke tenkt å gjøre. I morgen har vi bryllupsdag og mannen har sendt barna bort og planlegger hjemmedate med 10 retters middag bestilt fra restaurant. Jeg er villig til å ofre meg for vin til dette gildet og bite i meg smertene😁 Hvor mange timer må jeg være uten medisiner før jeg drikker alkohol? Og motsatt. Når kan jeg ta piller igjen etter inntak av alkohol. Regner med jeg kommer til å drikke ca 1 flaske og kanskje et par drinker fordelt på mange timer. Anonymkode: 8f16d...874
ReneRene Skrevet 11. juli 2023 #2 Skrevet 11. juli 2023 Noen sier ett døgn, andre 12 timer. Jeg ville ventet min 12 timer.
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2023 #3 Skrevet 11. juli 2023 Sjekk med legekontoret eller apoteket, ikke hør på noen her inne! Gratulerer med bryllupsdag, håper dere får en fin feiring 💞 Anonymkode: a3dbf...4e3
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2023 #4 Skrevet 11. juli 2023 ReneRene skrev (51 minutter siden): Noen sier ett døgn, andre 12 timer. Jeg ville ventet min 12 timer. Hvilket grunnlag har du for å råde noen i en så viktig sak? Anonymkode: a3dbf...4e3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå