Gå til innhold

Har dere ferie nå?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

På stranda i Kroatia. Soling, bading, snorkling, luftmadrass. Mobil og bok i solstoler. Campingferie med flere familier. 

I går besøkte vi Rovinj, en annen dag var vi i Pula.

Om noen dager reiser vi til den fineste campingplassen jeg vet om, Union Lido utenfor Venezia. 10 dager der også.

Anonymkode: 09486...a8d

Starter neste uke. Men det er kun meg på jobb, så det er faktisk litt feriestemning allerede. Gjør jo oppgavene mine så klart, men når alle er borte faller jo møtene og samarbeidsopogavene bort. Får nesten litt dårlig samvittighet 😅

Har ikke så mange planer, vi har hatt en uke i utlandet tidligere i år. Så jeg kjenner ikke den helt store feriestemninga. Og har en tenåring her som er treig som sirup når det kommer til å finne på ting 😵😂

Anonymkode: b0615...dad

Nå jobber ingen av oss lenger fordi vi ikke trenger. Men nå som det regner, sitter vi på hytta å ser på tv. Lager god mat. Drikker vin. Og har masse sex. Men når det er sol er vi ute i båten. I juni var vi ute i båten omtrent hele tiden. Hytte på sjøen. 

Anonymkode: b77b7...377

Annonse

Anonym bruker skrev (1 time siden):

På stranda i Kroatia. Soling, bading, snorkling, luftmadrass. Mobil og bok i solstoler. Campingferie med flere familier. 

I går besøkte vi Rovinj, en annen dag var vi i Pula.

Om noen dager reiser vi til den fineste campingplassen jeg vet om, Union Lido utenfor Venezia. 10 dager der også.

Anonymkode: 09486...a8d

Hørtes nydelig ut. 

Anonymkode: e8b25...c31

mamma til adhd gutt<3 skrev (1 time siden):

Jobb denne uka, men svært lite å gjøre så går mest i å holde fortet. Siste dag fredag før 4 uker  ferie med 3,5 uke på tur til varmen😊.

Noe og se frem til. 

Anonymkode: e8b25...c31

Lærer, så gikk på avspasering til st.hans. Hjemme først noen dager, så hytta og landstedet litt om hverandre. Nydelig sommer så langt her nord, så priser meg lykkelig for at vi ikke hadde planlagt å dra bort. Her er det kun sol, bad, fiske og koke fisk på bålet i midnattsol... Sover omtrent ikke!

Anonymkode: 870a5...5db

Annonse

Har ferie om 3 dager, mannen min og 6 åringen  har hatt ferie i snart 2 uker allerede , så gleder meg veldig til å ha ferie jeg også. Vi skal til dyreparken og på Kaptein Sabeltann show. Skal ha 2 uker sammen, før mannen begynner på jobb, og 6 åringen på sfo. 

Anonymkode: ba146...d0d

Anonym bruker skrev (4 timer siden):

Har ferie nå og skulle egentlig til Mallorca, men har kuttet det ut pga fare for hetebølge. Så da blir det å være mest hjemme med småturer med barnet mitt. 

Anonymkode: 1563b...f1c

Fikk du penger igjen på det tynne grunnlaget!?

Anonymkode: 4e38b...5c8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...