Gå til innhold

Liker du sex?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Elsker sex. Hadde sex i går 

Anonymkode: f5e5a...ceb

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, jeg liker sex. Lysten varierer veldig, da. Noen ganger har jeg lyst flere ganger om dagen, andre ganger kan det gå uker uten at jeg selv kjenner noe initiativ. 

Akkurat nå har vi en veldig god periode med sex omtrent 5 ganger i uken, men før dette har det vært noen år med 1-2 ganger i uken i snitt. 

Anonymkode: 19f7b...55d

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Det er jo helt naturlig å tenke slik. Hadde ikke jeg heller klart. 

Anonymkode: 5ddf6...801

Det er jo ikke naturlig å tenke slik. Folk nærmest forventer jo at menn er utro hvis dama ikke vil ha sex på tre uker. Tror du mannen din hadde vært like lojal, og valgt et liv uten sex?

Anonymkode: 88ff7...329

Skrevet
Anonym bruker skrev (23 minutter siden):

Det er jo ikke naturlig å tenke slik. Folk nærmest forventer jo at menn er utro hvis dama ikke vil ha sex på tre uker. Tror du mannen din hadde vært like lojal, og valgt et liv uten sex?

Nei jeg tror ikke mannen hadde vært like lojal! 

Anonymkode: a979e...00d

Skrevet
Anonym bruker skrev (4 timer siden):

Ja

Skrevet
Anonym bruker skrev (49 minutter siden):

Ja

Ok. Hadde du forventet det av ham?

Skrevet

Elsker sex, har altfor lite. 

Er "evig" singel og liker ikke ons. Leketøysskuffen har blitt velfylt de siste årene 🤭

Anonymkode: f6ba9...974

Skrevet

Hadde fint klart meg uten, men er gift…

Anonymkode: 1c33f...f88

Skrevet

Hadde klart meg helt fint uten, men er i et forhold, så sex 2-4 ganger i måneden.

Anonymkode: 5850a...d4d

Skrevet

Ja liker veldig godt sex😊 har vært med på det meste innen sex tror jeg helt fra jeg var 14 år. Er nå 37. Er i forhold og vi har sex i snitt ca 2-4 gg i uken. Av og til mindre, av og til mer. Men jeg kunne hatt sex hver dag😆 hadde sist sex for 2 dager siden.

Anonymkode: 0f615...24b

Skrevet

Kvinner, og menn, som ikke liker sex er et samfunnsproblem. Kvinner og menn har alle naturlige forutsetninger for å utfylle hverandre, og ha det bra sammen. Når det ikke skjer er det bare trist. Dette forumet er tydeligvis et samlingssted for disse. Kvinner ønsker å bli begjært og verdsatt, trist at dere ikke har menn som er i stand til å gi dere denne opplevelsen.

Anonymkode: 757a0...411

Skrevet

Jeg liker det. Jeg er singel så det blir endel tilfeldige møter. 

Anonymkode: cb5b8...ae6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...