Gå til innhold

Dere med lave menn…

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (4 timer siden):

Nei, det er det ikke. Det er innenfor en normal. Det er først når man beveger seg mot eller forbi de ytre grensene av en normal at man skiller seg ut. Din oppfatning av logikk er i hvert fall ikke i samsvar med det du burde ha lært på skolen.

Anonymkode: 523d4...edb

Det nytter ikke å diskutere med idioter. Jeg ga opp. 

Anonymkode: 43cec...480

Blir helt skremt at voksne mennesker er så primitive. Sitter i en situasjon hvor min bror har terminal cancer og min svigerinne blir alene med tre små barn…..det er snakk om uker igjen…og her diskuteres hvor mange cm som er sexy mm. 

Anonymkode: d142d...fbb

Annonse

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Blir helt skremt at voksne mennesker er så primitive. Sitter i en situasjon hvor min bror har terminal cancer og min svigerinne blir alene med tre små barn…..det er snakk om uker igjen…og her diskuteres hvor mange cm som er sexy mm. 

Det er trist at dere har det så hardt, men den brutale sannhet er at livet utenfor går videre og andre folk diskuterer trivialiteter og tøysete ting. 

Anonymkode: 9a2ef...fef

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Leit å høre, og ufattelig trist for dere som blir sittende igjen ❤️ 

Likevel må det være helt greit å dele preferanser 

Anonymkode: 8cc55...72a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...