Gå til innhold

Dere med lave menn…

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Anonym bruker skrev (28 minutter siden):

Han 165cm, jeg 174cm.

haha tulla. Kunne aldri vært sammen med en lav mann. Lave menn er ikke kjekke eller tiltrekkende. De er menn per definisjon, men ikke i praksis.

Anonymkode: d5d35...376

For deg. 

De er ikke tiltrekkende for deg. 

Anonymkode: 9a2ef...fef

Annonse

Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Han 165cm, jeg 174cm.

haha tulla. Kunne aldri vært sammen med en lav mann. Lave menn er ikke kjekke eller tiltrekkende. De er menn per definisjon, men ikke i praksis.

Anonymkode: d5d35...376

Ojsann

Anonymkode: d142d...fbb

Hva er vitsen med slik tråd? Sånn helt ærlig ikke rart ungdom sliter nå til dags når de er lavere enn andre. Jeg har aldri opplevd makan til fokus på høyde når jeg var ung. Min sønn er noe lavere enn de andre guttene og blir jevnlig plaget og mobbet over dette! Det er ikke rart når det tydeligvis kommer av holdningene til foreldrene!

Anonymkode: a86f1...51a

Tenk hva mannfolka bare ville ha høye damer.. 

Mannen er 1.72, jeg er 1.67,føles ut som vi er like høye, veier likt også vi. 

Glad vi valgte hverandre, han er den aller fineste mannen jeg vet om. 

De høye mannfolka jeg var med på mine yngre dager, var ikke spesielt greie. Uten at cm har noe med det å gjøre. 

Fra Google.

Mange kvinner vil ha en høy mann fordi han har større sjanse til å overleve i et skiftende miljø. En høy mann vil derfor overføre sine ønskelige egenskaper til barna sine, som vil ha større sjanse for å overleve.

Så noe biologisk er det, men i dag overlever man med en mann samme hvor høy han er. 

Anonymkode: 0ad68...c2e

Anonym bruker skrev (12 timer siden):

179 på menn er jo lavt

Anonymkode: 9adc0...678

Gjennomsnittshøyden for norske menn er 1.81 cm, så hvis du mener at 2 cm kortere enn det er å være lav, er det i hvert fall noe som er ganske lavt hos deg også.

Anonymkode: 523d4...edb

Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Gjennomsnittshøyden for norske menn er 1.81 cm, så hvis du mener at 2 cm kortere enn det er å være lav, er det i hvert fall noe som er ganske lavt hos deg også.

Under snittet er lavt ja. Logisk nok 🙄

Anonym bruker skrev (21 minutter siden):

Under snittet er lavt ja. Logisk nok 🙄

Nei, det er det ikke. Det er innenfor en normal. Det er først når man beveger seg mot eller forbi de ytre grensene av en normal at man skiller seg ut. Din oppfatning av logikk er i hvert fall ikke i samsvar med det du burde ha lært på skolen.

Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Nei, det er det ikke. Det er innenfor en normal. Det er først når man beveger seg mot eller forbi de ytre grensene av en normal at man skiller seg ut. Din oppfatning av logikk er i hvert fall ikke i samsvar med det du burde ha lært på skolen.

Herregud.. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...