Gå til innhold

Ingen sex på 14 dager nå

Anbefalte innlegg

Vi er på kreta med 1 barn og 2 ungdommer, har et rom med hems og ingen dør/vegg til resten av rommet. Så her blir det ingen sex, eller har dere noen kreative måter?😂ikke aktuelt å ha det når barna ligger på "samme" rom. Det kan gå lenger tid hjemme uten sex, men det er noe annet når man er på ferie gitt. Dette er et i-lands problem altså, ingen krise.

Anonymkode: 3f202...b11

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144441451-ingen-sex-p%C3%A5-14-dager-n%C3%A5/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (4 minutter siden):

Sånn generelt - sjekker dere ikke sånt på forhånd, antall rom og dører, når dere vet at dere reiser med 3 barn? 

Anonymkode: 8da74...728

Selvfølgelig, men er jo ikke alltid man vet hvordan rommene er før man kommer. Dette er all inc hotell, så ikke leiligheter, men som sagt, ingen krise altså.

Hi

Annonse

Anonym bruker skrev (11 minutter siden):

På stranda, i leiebilen, på badet 

Anonymkode: 8da74...728

Badet er knøttlite og ligger ved sengene deres, tror 15 åringen skjønner hva som skjer når vi begge går inn der😂som du skjønner så er ikke jeg sånn veldig "vill" av meg som ligger midt på en strand der folk går hele tiden og har sex.

Hi

Anonym bruker skrev (5 minutter siden):

Bruk fantasien, dere er vel ikke sammen hele døgnet? Ta en liten siesta midt på dagen eller send barna ut for is som hun over foreslår. 

Anonymkode: 63453...4df

Jo, vi er omtrent sammen hele tiden. Vi er på et all inc hotell uti huttaheita, så ikke bare å sende de på café for en is. Kanskje prøve på en siesta midt på dagen der de to største følger med på minstemann, men har ikke så lyst at de skal ha ansvaret i bassenget alene med 4 åringen hvis det skulle skje noe.

Men takk for tips dere, var bare et lite latter innlegg😊

Hi

Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Jo, vi er omtrent sammen hele tiden. Vi er på et all inc hotell uti huttaheita, så ikke bare å sende de på café for en is. Kanskje prøve på en siesta midt på dagen der de to største følger med på minstemann, men har ikke så lyst at de skal ha ansvaret i bassenget alene med 4 åringen hvis det skulle skje noe.

Men takk for tips dere, var bare et lite latter innlegg😊

Hi

De klarer helt fint å passe på fireåringen. Si at du har en flis som mannen må være med på rommet for å fjerne. Vær kreativ. 

Ikke dum dere ut og si noe om siesta eller flis 🙄 de er forhåpentligvis ikke dumme som brød. Det er vel mye bedre å si at dere vil gå en tur en kveld?  Det er jo det tryggeste også- at de alle er på rommet mens yngste sover. 

mamma til adhd gutt<3 skrev (11 minutter siden):

Svøm langt ut i havet og ta med en flytemadrass😊

Haha..ser det for meg, i bølger langt til havs mens man har sex, nei vettu hva, da tror jeg ungene hadde begynt å lure😂

Hi

Annonse

ReneRene skrev (6 minutter siden):

Ikke dum dere ut og si noe om siesta eller flis 🙄 de er forhåpentligvis ikke dumme som brød. Det er vel mye bedre å si at dere vil gå en tur en kveld?  Det er jo det tryggeste også- at de alle er på rommet mens yngste sover. 

Og hvor skal de ha sex mens de går på tur? Du som ikke dummer deg ut? 

Siesta i varmen er en helt plausibel forklaring. Om 15 åringen skjønner at foreldrene vil ha litt tid for seg selv er ingen krise. 

Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Haha..ser det for meg, i bølger langt til havs mens man har sex, nei vettu hva, da tror jeg ungene hadde begynt å lure😂

Hi

Ikke for å være frekk, men har du noen gang hatt sex utenfor en seng? Du virker litt lite løsningsorientert. 

Og hvor skal de ha sex mens de går på tur? Du som ikke dummer deg ut? 

Siesta i varmen er en helt plausibel forklaring. Om 15 åringen skjønner at foreldrene vil ha litt tid for seg selv er ingen krise. 

Sikkert i veikanten mens gresshoppene overdøver lyden av oss😂

Hi

Sikkert i veikanten mens gresshoppene overdøver lyden av oss😂

Hi

Det er sikkert noe sted som er egnet i nærområdet? Dere trenger jo liksom ikke å hive alle klærne og baske rundt heller? 

Ikke for å være frekk, men har du noen gang hatt sex utenfor en seng? Du virker litt lite løsningsorientert. 

Ja, sofaen, baderomsgulv, men ikke akkurat så veldig mye mer spenstig enn det, er ikke typen til det. Er ikke en sånn som har sex åpentlyst der det er masse folk.

Hi

Hi

Hehe, mye lar seg gjøre uten at noen kommer til å lure. Mente heller ikke oppå madrassen. Bare fint å ha noe å holde seg fast i😊

ReneRene skrev (2 minutter siden):

Det er sikkert noe sted som er egnet i nærområdet? Dere trenger jo liksom ikke å hive alle klærne og baske rundt heller? 

Det er ulovlig å ha offentlig sex i de fleste land, så jeg tror heller at jeg hadde satset på siesta eller flis i foten (det siste skjedde oss sist vi var på ferie, helt på ordentlig og uten sex). 

mamma til adhd gutt<3 skrev (1 minutt siden):

Hehe, mye lar seg gjøre uten at noen kommer til å lure. Mente heller ikke oppå madrassen. Bare fint å ha noe å holde seg fast i😊

God idé, men jeg syns at sex i vann (og på sand!) er oppskrytt. Mye styr og ikke så godt🙈😂

Det er ulovlig å ha offentlig sex i de fleste land, så jeg tror heller at jeg hadde satset på siesta eller flis i foten (det siste skjedde oss sist vi var på ferie, helt på ordentlig og uten sex). 

Men nå skal de vel heller ikke ha sex med tilskuere? Derav bemerkning om at de heller ikke trenger å kaste alle klærne... Sånn i tilfelle.

mamma til adhd gutt<3 skrev (3 minutter siden):

Enig i at sand er oppskrytt😅

Sex i vann er bare ubehagelig, har faktisk prøvd det kom jeg på, flere ganger, men det er virkelig ikke godt😅så bare for meg flytemadrassen😂her er det rullesteinstrand så kommer ikke sand her og der, men stein er hardt😂

Hi

Anonym bruker skrev (3 minutter siden):

Sex i vann er bare ubehagelig, har faktisk prøvd det kom jeg på, flere ganger, men det er virkelig ikke godt😅så bare for meg flytemadrassen😂her er det rullesteinstrand så kommer ikke sand her og der, men stein er hardt😂

Hi

Hehe, ja oppå madrassen hadde jo blitt komisk😅. Hva tenker mannen da? Er han kreativ?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...