Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortell meg vær så snill; hvordan klarer dere som mistrives på jobb/andre steder å  «holde ut» og late som dere er glad?

Jeg knekker snart sammen her, prøver fortvilet å holde maska på, men jeg klarer det bare såvidt🎭

Anonymkode: fd199...42f

Fortsetter under...

Klarte det ikke. Prøvde på jobb, endte med å si opp. Prøvde med eksen, endte med å flytte fra han. Tror ikke det går i lengden uten at du ofrer egen fysiske og psykiske helse. 

Anonymkode: bec13...bb2

Jeg holdt ut, år etter år, og så begynte det en person som endret hele dynamikken på kontoret. Nå ville jeg ikke slutte om jeg hadde fått penger for det. 

Anonymkode: 3528f...494

Annonse

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Greide ikke skjule det. Var ikke jobb jeg mistrivdes i, men i ny bolig. Hadde det helt j**** inntil jeg kunne selge og flytte igjen. 

Anonymkode: 4d92f...f5d

Litt nysgjerrig - hva var det du mislikte med boligen- beliggenheten, naboer, noe annet? Lurer på selv om jeg ikke trives, men litt usikker om det er akkurat boligen som er årsaken i mitt tilfellet, eller det bare er «siste dråpe» oppå alle andre stressmomenter..

Anonymkode: b2956...783

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Jeg holdt ut, år etter år, og så begynte det en person som endret hele dynamikken på kontoret. Nå ville jeg ikke slutte om jeg hadde fått penger for det. 

Hva var det denne personen gjorde 😊?

Anonymkode: 92753...ba7

Anonym bruker skrev (48 minutter siden):

Hva var det denne personen gjorde 😊?

Anonymkode: 92753...ba7

Ikke noe annet enn å være positiv og løfte stemningen. Før satt alle på hver sitt kontor hele dagen, de spiste tilogmed der. Da hun startet begynte vi to å ha lunsj sammen og første sommeren gjorde vi om et tomt kontor til spiserom og da kom de andre også, en etter en. Så ble det bare bedre derfra. 

Anonym bruker skrev (15 timer siden):

Fortell meg vær så snill; hvordan klarer dere som mistrives på jobb/andre steder å  «holde ut» og late som dere er glad?

Jeg knekker snart sammen her, prøver fortvilet å holde maska på, men jeg klarer det bare såvidt🎭

Anonymkode: fd199...42f

Kan du forklare litt mer hva som er grunnen til at du mistrives og hvor lenge du har hatt det sånn? Da er det lettere å gi deg råd. 

Gjelder dette både jobb og hjemme? 

Anonymkode: 57367...ab9

Anonym bruker skrev (13 timer siden):

Litt nysgjerrig - hva var det du mislikte med boligen- beliggenheten, naboer, noe annet? Lurer på selv om jeg ikke trives, men litt usikker om det er akkurat boligen som er årsaken i mitt tilfellet, eller det bare er «siste dråpe» oppå alle andre stressmomenter..

Anonymkode: b2956...783

Mest beliggenheten. Jeg gikk på akkord med meg selv, valgte en større bolig i ett annet strøk enn jeg egentlig ønsket, pga høye boligpriser. Viste seg at jeg ikke trivdes i strøket i det hele tatt. Var ikke egentlig noe feil med boligen på den måten. Ikke naboene heller. Men, jeg mistrivdes veldig og måtte bare selge og flytte til slutt, mistet helt livsgnisten der. Etter flytting til ett strøk jeg faktisk vil bo, har jeg det fint igjen - heldigvis. Mistrivsel må tas på alvor uansett hvor det er, jobb, bolig, forhold etc.

Anonymkode: 4d92f...f5d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...