Gå til innhold

Friske farger i håret.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Med alle de fargerike hårkurene på markedet så åpner det seg muligheter for å farge håret i alle regnbuens farger. 
Sitter i 10~15 vask. 
Jeg er litt blandet, synes det er litt kult og litt rop om oppmerksomhet. Jeg har litt lyst å farge håret mitt men motet svikter. 
Hva synes du?

Anonymkode: f46ea...d78

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har en datter på 14 og en niese på 17 som farger håret i allverdens farger. Akkurat nå har den ene rosa og den andre lilla hår.

Helt greit på unge mennesker 

Men jeg som er i 40 åra ville aldri farget håret sånn.

Anonymkode: 10147...045

Skrevet

Det kan være fint. Men som med alt annet, så gjør det ordentlig. Ha i nok farge og ved eventuell ettervekst, farg den ofte.

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Med alle de fargerike hårkurene på markedet så åpner det seg muligheter for å farge håret i alle regnbuens farger. 
Sitter i 10~15 vask. 
Jeg er litt blandet, synes det er litt kult og litt rop om oppmerksomhet. Jeg har litt lyst å farge håret mitt men motet svikter. 
Hva synes du?

Anonymkode: f46ea...d78

Rop om oppmerksomhet? Husker for noe år siden ville jeg ha noe blått, pent altså, under min vanlige hårfarge. Vanskelig å forklare. Frisøren min sa nei til meg, selvom hun farger mange andre og legger ut på insta. 😂🙈

Uansett, da ville jeg farge det bare og kun for min egen del. Hater oppmerksomhet fra andre. 

Når jeg ser folk med  lilla hår, tenker jeg bare at personen gjør det for sin egen del. Men jeg er 39 da. 

Gjør det du har lyst til! Vi lever jo bare én gang for søren! 

Anonymkode: b3153...f27

Skrevet

Forvirra unge som bare vil bli enda styggere bør la det være. Skriker merkelige kjønnsforstyrrelser, psykiatri og selvsentrerthet med dårlig selvbilde. Enhver over 30 bør også la det være. Innse at trynet ditt ikke lurer noen til å tro du er ung og kul.

Anonymkode: feec9...f51

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

Forvirra unge som bare vil bli enda styggere bør la det være. Skriker merkelige kjønnsforstyrrelser, psykiatri og selvsentrerthet med dårlig selvbilde. Enhver over 30 bør også la det være. Innse at trynet ditt ikke lurer noen til å tro du er ung og kul.

Så trist å ha et slikt syn på andre. Er du svært redd for å skille deg ut?

Anonymkode: 1a5ff...037

Skrevet
Anonym bruker skrev (37 minutter siden):

Så trist å ha et slikt syn på andre. Er du svært redd for å skille deg ut?

Overhodet ikke. Hele mitt liv skiller seg ut, om du vil bruke det uttrykket. Men her var det snakk om estetikk.

Skrevet
Anonym bruker skrev (36 minutter siden):

Overhodet ikke. Hele mitt liv skiller seg ut, om du vil bruke det uttrykket. Men her var det snakk om estetikk.

Og der har du fasiten? 

Skrevet

Jeg elsker å leke med håret mitt og har nettopp fylt 40.

For to år siden hadde jeg blått, grønt, lilla og rosa i skjønn forening. Alder spiller da ingen rolle. Har bestemor på 90 lyst på blått hår, så go for it, sier nå jeg. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (3 timer siden):

Vil du virkelig bli holdt nede av slike holdninger som dette Ts? ☝️

😂

Herregud. Farg håret ditt akkurat som du vil om du er 14 eller 70!! Du trenger ikke å ønske oppmerksomhet for det. Det er vi også mange som skjønner altså. At du kan få det? Ja. Og det møter du med et smil!

Skrevet

Hva med hvitt? Teller det som frisk farge på håret? 😂😂

Anonymkode: 90877...8d5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...