Gå til innhold

Vaskerom eller vaskemaskin og tørketrommel på bad

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vi har eget vaskerom, og har hatt det de siste tre stedene vi bodde før her også. På det aller første hadde vi felles vaskemaskin i bygningen, og de neste to vaskemaskin på badet. Foretrekker helt klart eget vaskerom. 

Anonymkode: 1af09...844

Annonse

Eget vaskerom, savner det skikkelig. Nå er vi heldigvis ikke så mange lengre, men føler badet aldri blir ryddig selv om det er det. Selv nå som ungene kan sette på en vaskemaskin, brette tøy osv uten at jeg sier noe. Så selv om badet egentlig er helt greit og ikke rotete, føles det slik for kleskurvene står der, vaskemaskinen er der og alle de tingene jeg før hadde på vaskerommet tar nå plass på badet. 

Anonymkode: 13887...746

Vi har vaskemaskin inne på badet, ville helt klart hatt eget vaskerom. Det er det jeg ønsker meg aller mest i huset (helst med egen inngangsdør), men per nå har vi verken råd eller gode muligheter til å få det der vi bor.

Anonymkode: 16daa...364

Har eget vaskerom,med benk over til og brette klær.    Har vask,hyller med alt av vaskemidler ,kan ha 2 tørkestativ stående og egen dør rett ut til hagen.    Veldig fornøyd 😊

Anonymkode: a3b80...e2d

Annonse

Helt klart vaskerom, om det så er bittelite. Gull å få det vekk fra badet. Laget faktisk vaskerom i en bod da jeg bodde i en leilighet i Oslo, bare for å få vaskemaskinen vekk fra badet. 

Anonymkode: a6037...df8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...