Anonym bruker Skrevet 8. juli 2023 #1 Skrevet 8. juli 2023 På mandag blir jeg alene i Oslo fra kl 10-17 og har lyst å oppleve byen på egenhånd. Er det noen som har tips til dame 45 som kun er kjent i området rundt Karl Johan? Vi bor på hotell i sentrum. Anonymkode: 4ec59...e26
Himmel og hav Skrevet 8. juli 2023 #2 Skrevet 8. juli 2023 Rusle til Operaen og se deg rundt ute eller bli med på en omvisning inne, sett deg på uteserveringa med et glass kald hvitvin og en mandelmuffin og se på folk og sjø og sommerliv. Tass ut på Sørenga og spis ananasgelato (den er helt fantastisk!), gå ev. innom Munch-museet om du liker sånt. Museumsbygget er nitrist både utenpå og inni, men det er mye fin kunst.
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2023 #3 Skrevet 8. juli 2023 22.juli-museet er gratis og verdt en tur. Aker Brygge er flott. Anonymkode: 41031...35c
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2023 #4 Skrevet 8. juli 2023 Takk for tips. Operaen og Munch-museet har jeg vært på, men Aker Brygge er ukjent terreng. Lurer litt på å være turist på Grønland og gjerne finne noen bruktbutikker eller små nisjebutikker også. Jeg gleder meg til en hel dag med bare meg-aktiviteter. Tips til hvor jeg bør innta lunsj? hi Anonymkode: 4ec59...e26
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2023 #5 Skrevet 8. juli 2023 Anonym bruker skrev (2 timer siden): Takk for tips. Operaen og Munch-museet har jeg vært på, men Aker Brygge er ukjent terreng. Lurer litt på å være turist på Grønland og gjerne finne noen bruktbutikker eller små nisjebutikker også. Jeg gleder meg til en hel dag med bare meg-aktiviteter. Tips til hvor jeg bør innta lunsj? hi Anonymkode: 4ec59...e26 Du kan rusle opp Markveien på Grünerløkka, der er det opptil flere bruktsjapper. Og mtp lunsj, hva liker du? Nedre foss både ER nydelig og har deilig mat. Jimmys på Grünerløkka er visst også bra, men har ikke rukket å spise der selv ennå. Eller hva med pasta på Trattoria Popolare? De har deilig vongole! Anonymkode: f6204...ec7
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2023 #6 Skrevet 8. juli 2023 Gå fra Jernbanetorget til Torggata. Gå gjennom Torggata og opp til Markveien, gå opp Markveien. Du finner plass å spise på veien. Anonymkode: 742d5...c39
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2023 #7 Skrevet 8. juli 2023 Anonym bruker skrev (21 minutter siden): Gå fra Jernbanetorget til Torggata. Gå gjennom Torggata og opp til Markveien, gå opp Markveien. Du finner plass å spise på veien. Anonymkode: 742d5...c39 Takk😀 hi Anonymkode: 4ec59...e26
sug lut Skrevet 8. juli 2023 #9 Skrevet 8. juli 2023 (endret) Anonym bruker skrev (6 timer siden): Takk for tips. Operaen og Munch-museet har jeg vært på, men Aker Brygge er ukjent terreng. Lurer litt på å være turist på Grønland og gjerne finne noen bruktbutikker eller små nisjebutikker også. Jeg gleder meg til en hel dag med bare meg-aktiviteter. Tips til hvor jeg bør innta lunsj? hi Anonymkode: 4ec59...e26 Bruktbutikker på Grønland finner du i Schweigårdsgate fra Grønlandsleiret/Oslogate og oppover mot Vålerenga. Endret 8. juli 2023 av sug lut
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå