Gå til innhold

Camping er for spesielle mennesker

Anbefalte innlegg

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Smarte folk camper. Har ikke tenkt å betale 1500 kr per dag i hytte eller på hotell,når det koster ca 250 kr per dag å sove i telt. Sparer masse penger ettersom vi skal være 10 dager på ferie.

Anonymkode: 2ed3d...094

Smarte folk har nok penger til at de ikke en gang merker forskjell på om de bruker 1500 kr eller 250 kr pr. natt 😁

Beklager, men dumme kommentarer fortjener dumme svar. Om man trives med camping eller ei har på ingen måte noe med intelligens å gjøre. Ja, det er billigere med camping i Norge enn å leie en luksusvilla i Italia, men så lenge man både har økonomi til det og trives med det, så er det vel uansett smartest å feriere på den måten man liker best slik at man får gjort det som er meningen med en ferie, nemlig koble av fra hverdagen på en måte man selv finner verdifull og avslappende. 

Anonymkode: 336e3...09b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Smarte folk camper. Har ikke tenkt å betale 1500 kr per dag i hytte eller på hotell,når det koster ca 250 kr per dag å sove i telt. Sparer masse penger ettersom vi skal være 10 dager på ferie.

Anonymkode: 2ed3d...094

Hadde jeg måttet tilbringe ferien på campingplass, hadde jeg 100 av 100 ganger heller blitt hjemme i ferien. Helt gratis. Smart? 

Anonymkode: d52e6...a79

Skrevet

Noen av mine beste ferieminner er fra campingplassen til bestemor og bestefar. Vi fikk mange venner som vi traff år etter år, var ute fra morgen til kveld, badet, kjørte båt, fisket krabber og lekte. Voksne og barn spilte fotballkamper, de voksne hadde langbord på kvelden hvor de spiste krabber som vi hadde fanget tidligere på dagen. 
Det var magisk! 

Skrevet
mamma til adhd gutt<3 skrev (55 minutter siden):

Poenget mitt er bare at det er ingen vits å dra inn hvor smart man er fordi man velger det ene eller det andre. Det handler om hva man trives med. Har som skrevet lenger opp i tråden også vært på camping. Det ble for tett og bråkete for oss. 

Og noen må velge smart fordi man har begrenset budsjett. Så det er ikke alltid det man trives best med er det man kan velge. 

Anonymkode: b42ed...5cc

Skrevet
Anonym bruker skrev (12 minutter siden):

Og noen må velge smart fordi man har begrenset budsjett. Så det er ikke alltid det man trives best med er det man kan velge. 

Selvsagt er det alltid smart å ikke bruke mer penger enn man har råd til. Det gjelder ikke kun ang ferie.

Skrevet

Det er jo økonomisk smart. Det kan du ikke protestere på. Og så kan du slappe helt av, alle som har vært på forumet i mer enn to minutt vet at for dere er det luksus og eget basseng som gjelder. Ingen mistenker deg for å dra på camping. 

+autentisk 😁

Anonymkode: 67443...d2b

Skrevet
mamma til adhd gutt<3 skrev (19 minutter siden):

Selvsagt er det alltid smart å ikke bruke mer penger enn man har råd til. Det gjelder ikke kun ang ferie.

Da kan man kanskje slutte å hevde at alle velger det man liker best. 

Skrevet

Jeg har kjørt rundt med campingvogn i over 20 år. Vi er vell innom 7-10 plasser i året, så det har blitt en del plasser iløpet av campinglivet. 

Det er et fåtall av plasser hvor det er slik bråk. Som regel er det stilt fra kl 23.00. Litt svak latter og prat høres jo, men det er absolutt ikke bråk. 

Camping er absolutt ikke for alle. Du finner sikkert din favoritt ferie et annet sted. Men at vi som liker det er spesielle er jeg ikke enige i.  Vi er like forskjellige som alle andre. 

Vi er hvertfall en helt vanlig familie med tre barn, mor, far og hund. Helt ordinære jobber, hus og bil. Så vi er egentlig ganske langt fra spesielle. 

Anonymkode: 5aa90...20e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...