Anonym bruker Skrevet 8. juli 2023 #1 Skrevet 8. juli 2023 Jeg har en helt ny kjole som jeg brukte i et selskap idag. Den er såpass fin at det er en stund til neste gang jeg kan bruke den, er med andre ord ingen hverdagskjole jeg bruker ofte. Det var veldig varmt og jeg svettet endel. Ville dere ha vasket den før dere hang dem tilbake i skapet? Den er ikke skitten, men føler det likevel litt ekkelt når jeg har svettet i den. Anonymkode: 2dddd...385
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2023 #2 Skrevet 8. juli 2023 Ville bare hengt den i skapet. Trenger ikke vaske den etter en gang. Du svettet vel ikke så mye? Bare husk å lufte den godt før bruk neste gang. Anonymkode: 68bbf...efa
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2023 #3 Skrevet 8. juli 2023 Hvis de svettet mye ville jeg vasket den. Svette setter fort merker og skolder Anonymkode: 6679f...84e
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2023 #4 Skrevet 8. juli 2023 Hadde jeg svettet mye ville jeg vasket den, gammel svette lukter vondt. Anonymkode: 9f45d...dfb
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2023 #5 Skrevet 8. juli 2023 Selvsagt vasket den før jeg hang den vekk Anonymkode: 3acf5...718
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2023 #6 Skrevet 8. juli 2023 Hadde jeg svettet, så hadde jeg selvsagt vasket den. Anonymkode: e585d...6b6
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2023 #7 Skrevet 8. juli 2023 Man henger ikke en gjennomsvett kjole i skapet? Hvordan tenker du at den kommer til å lukte? Anonymkode: 980eb...c6a
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2023 #8 Skrevet 8. juli 2023 Den er ikke akkurat gjennomsvett, men ble litt klam bare😊 Anonymkode: 2dddd...385
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2023 #9 Skrevet 8. juli 2023 Anonym bruker skrev (20 minutter siden): Den er ikke akkurat gjennomsvett, men ble litt klam bare😊 Anonymkode: 2dddd...385 Gjør som jeg sa😊 Anonymkode: 68bbf...efa
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2023 #10 Skrevet 8. juli 2023 Jeg har også en slik kjole som jeg nylig brukte på tur, og ble helt gjennomsvett pga. uheldig situasjon som oppstod underveis, da valgte jeg å vaske den. Anonymkode: 1962d...b46
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2023 #11 Skrevet 8. juli 2023 Jeg hadde vasket den, fordi jeg hadde vært redd for svettelukt Anonymkode: bc5fa...8de
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2023 #13 Skrevet 8. juli 2023 Hæ? Alle klar som er brukt vaskes jo...? Spesielt om du har svettet, da er den jo per def "skitten". Pleier du ikke vaske klærne dine??? Anonymkode: 791ff...582
ReneRene Skrevet 8. juli 2023 #14 Skrevet 8. juli 2023 Nå vet jeg ikke hvordan gammel svette lukter, men forestiller meg at det ikke lukter spesielt godt. Ville helt klart vasket den før den ble plassert i skapet. Jeg hadde ikke vært i særlig tvil om det .
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2023 #15 Skrevet 8. juli 2023 Anonym bruker skrev (4 minutter siden): Hæ? Alle klar som er brukt vaskes jo...? Spesielt om du har svettet, da er den jo per def "skitten". Pleier du ikke vaske klærne dine??? Anonymkode: 791ff...582 Det er vanlig å bruke noen plagg flere ganger før vask. Vasker du alt du gar hatt på deg hver dag? Det er ikke vanlig. Jeg bruker gjerne kjoler to-tre ganger mellom hver vask, tror det er helt vanlig. Men har plagget flekker eller lukter så vaskes det jo. Anonymkode: d9c65...ab1
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2023 #16 Skrevet 9. juli 2023 Anonym bruker skrev (9 timer siden): Det er vanlig å bruke noen plagg flere ganger før vask. Vasker du alt du gar hatt på deg hver dag? Det er ikke vanlig. Jeg bruker gjerne kjoler to-tre ganger mellom hver vask, tror det er helt vanlig. Men har plagget flekker eller lukter så vaskes det jo. Anonymkode: d9c65...ab1 Ja det samme gjør jeg. Er jo tullete å vaske ett plagg etter EN dag om det ikke er flekker eller lukter. Anonymkode: b7c68...533
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2023 #17 Skrevet 9. juli 2023 Anonym bruker skrev (11 timer siden): Det er vanlig å bruke noen plagg flere ganger før vask. Vasker du alt du gar hatt på deg hver dag? Det er ikke vanlig. Jeg bruker gjerne kjoler to-tre ganger mellom hver vask, tror det er helt vanlig. Men har plagget flekker eller lukter så vaskes det jo. Anonymkode: d9c65...ab1 Ja, faktisk. Klær som brukes vaskes, hvertfall før det henges inn i skapet igjen, og hvertfal om sommeren når man er svett. Men nå skjønner jeg jo hvorfor så mange folk lukter uggent, trodde faktisk at vi hadde kommet så langt at folk vasket seg selv og sine klær ofte nok, men tydeligis ikke. Anonymkode: 791ff...582
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2023 #18 Skrevet 9. juli 2023 Anonym bruker skrev (1 time siden): Ja, faktisk. Klær som brukes vaskes, hvertfall før det henges inn i skapet igjen, og hvertfal om sommeren når man er svett. Men nå skjønner jeg jo hvorfor så mange folk lukter uggent, trodde faktisk at vi hadde kommet så langt at folk vasket seg selv og sine klær ofte nok, men tydeligis ikke. Anonymkode: 791ff...582 Og så var vi i gang med ‘jeg er rensligere enn deg’ kommentarene 😂 Anonymkode: 980eb...c6a
Fru vims Skrevet 9. juli 2023 #19 Skrevet 9. juli 2023 Da hadde jeg vasket den. Har det blitt satt seg svette i den , så kan det være vanskelig å få det vekk senere.
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2023 #20 Skrevet 9. juli 2023 Vasker ikke plagg etter én gangs bruk, men det finnes unntak (annet enn truser🤪). Kan fint bruke en sommerkjole både 3 og 4 ganger før den vaskes. Men da ligger den på badet til neste gang. Den er ikke møkkete, men heller ikke ren/nyvasket. En kjole som skal tilbake i skapet og ikke brukes på lenge, den vaskes. Da er den nyvasket og klar neste gang den skal brukes. Verste som finnes er å ta på en plagg som er brukt, og så lukter det svette etter et par timer fordi den gamle svetten begynner å lukte. Æsj. Forskjell på en sommerkjole jeg går i hjemme eller på butikken, og en kjole jeg skal bruke i selskap. Anonymkode: 9b302...d96
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2023 #21 Skrevet 9. juli 2023 Anonym bruker skrev (2 timer siden): Og så var vi i gang med ‘jeg er rensligere enn deg’ kommentarene 😂 Anonymkode: 980eb...c6a Jeg vet, patetisk. Anonymkode: 68bbf...efa
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå