Gå til innhold

Gruer meg til resten av sommeren

Anbefalte innlegg

Anonym bruker skrev (19 minutter siden):

Har forsøkt Tinder uten noe stort hell. Får inntrykk av at de ønsker sex. Jeg er ikke noe atraktiv. 

Anonymkode: 23812...2db

du får inntrykk av at de ønsker sex, men du er ikke attraktiv?? Hvis de gir deg inntrykk av at de ønsker sex så syns de vel du er det da?

Anonymkode: 338da...48c

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

du får inntrykk av at de ønsker sex, men du er ikke attraktiv?? Hvis de gir deg inntrykk av at de ønsker sex så syns de vel du er det da?

Jeg ønsker ikke bare sex. Ønsker forhold. 

Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Jeg ønsker ikke bare sex. Ønsker forhold. 

Det er det veldig veldig få som får på tinder... så tror ikke du skal ha det som målestokk

Det er det veldig veldig få som får på tinder... så tror ikke du skal ha det som målestokk

Da er jeg like langt. Vil ikke ha tilfeldig sex, men lurer på om det er eneste jeg kan få.

Anonym bruker skrev (31 minutter siden):

Ser jeg fortjener lite her. Skjønner. Ikke verdt noe. Er jeg så ille? 

Kan ikke forvente noe mann. Har ikke bydd meg frem. 

De fine tingene vi skriver, de betyr ingenting? 

Anonymkode: 2f233...44e

Annonse

Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

Eller så kanskje du kan prøve å finne måter å snu det på, dersom du ønsker en mann? Eller få bedre relasjoner til venner og familie? 
Du kan ikke gjøre det samme og forvente ulikt resultat

Vet ikke om det er vits. 

Anonym bruker skrev (4 minutter siden):

Får bare flere og flere bekreftelser på at det er like greit å la ting ligge og akseptere at sånn er det.  

Det er nok det lureste ja. Du er ikke villig til å gjøre en innsats så ingenting kommer til å bli bedre.

Anonymkode: 78b44...10f

Anonym bruker skrev (8 minutter siden):

Hvis du ikke forsøker å snu det så velger du jo selv å ha det miserabelt?

Velger ikke, men kan ikke si prøve mer. Må bli jobb og være mest for meg selv. 

du skriver veldig kort og avstumpet, så det blir vanskelig å føre en skikkelig samtale med deg. 

Hvorfor kan du ikke prøve mer? Når du ikke prøver mer, da har du gitt opp. Og det er ett valg du selv tar. 

Om sjefen din sier til deg "Mia, du må gjøre dette på denne måten. Gjør du ikke det får du sparken". Da kan du ikke unnlate og gjøre det, for så å skylde på sjefen for at du fikk sparken. Da valgte du å ikke gjøre som du fikk beskjed om med den konsekvens at du da sto uten jobb. Det blir det samme i livet. Du velger å være miserabel og negativ og det får konsekvenser

Annonse

Om noen vil får de komme til meg eller får det og være. 

du skriver veldig kort og avstumpet, så det blir vanskelig å føre en skikkelig samtale med deg. 

Hvorfor kan du ikke prøve mer? Når du ikke prøver mer, da har du gitt opp. Og det er ett valg du selv tar. 

Om sjefen din sier til deg "Mia, du må gjøre dette på denne måten. Gjør du ikke det får du sparken". Da kan du ikke unnlate og gjøre det, for så å skylde på sjefen for at du fikk sparken. Da valgte du å ikke gjøre som du fikk beskjed om med den konsekvens at du da sto uten jobb. Det blir det samme i livet. Du velger å være miserabel og negativ og det får konsekvenser

Vet er elendig på skriving og. Jeg har sagt og prøvd, men er ikke verdt å si det mer. 

Det å jakte på et forhold tror jeg er å starte i feil enda. Slik som du tester vennene dine og setter opp feller for dem så blir det nok vanskeligere for deg å velge andre mønstre når det er følelser involvert i et kjæresteforhold. Veldig få begynnende forhold vil overleve slikt. I tillegg er sjansene der for at du tiltrekker deg menn som også har utfordringer og da er muligheten det for at dere vil trekke hverandre lenger ned i stedet for å løfte hverandre opp.

En mann vil ikke på magisk vis ta bort utfordringene dine. Jeg tror du må jobbe med deg selv først. Få et liv du er fornøyd med. Det vil nok innebære at du jobber en del med en terapeut og på egenhånd. Du må få deg verktøy for å håndtere nedadgående tankespinn.

Du må lære å se deg selv utenfra og sette deg inn i venners situasjon. Vennene dine er f.eks. ikke tankelesere. Har du f.eks. asperger kan dette med perspektiv være vanskeligere.

Du må også ta ansvar for ditt eget liv. Du er ansvarlig for innholdet i ditt eget liv. I stedet for å sette opp feller for vennene dine kan du begynne med å spille dem gode. Vil du sitte på hjem f.eks. så avtaler du dette på forhånd. Når du synes de sosiale kodene for å invitere andre (feks oppgi tidspunkt) er vanskelig er det kanskje bedre å finne seg en hobby med faste tider. Frivilligheten er på dalende og frivillige organisasjoner trenger flere hender. Kanskje vil det gjøre deg godt å gi noe til andre uten at du selv er i sentrum/følelsesmessig involvert?

Når du har fått landet livet ditt da kan du se etter en partner. Da har du et samliv å tilby på likeverdige premisser. Et samliv som ikke består av tester og feller, men et gjensidig forhold dere dere begge gir og tar. Det beste stedet å treffe en partner er dessuten gjennom feller interesser.

Anonymkode: 666d4...613

Anonym bruker skrev (44 minutter siden):

Om noen vil får de komme til meg eller får det og være. 

Hahahahaha!!!! Ja, det samme tenker jeg også. Drømmemannen får komme på døra mens jeg ligger hjemme og spammer forum med sutring over oppdikta grusomheter i livet. Hvis ikke får det bare være! 

Anonymkode: 294dd...bd9

Du vet livet blir ikke alltid som man tenker seg. Jeg har 5 uker ferie i sommer. Tipper mange nå tenker "heldiggris". De skal brukes til å følge opp min datter som har en psykisk nedtur av rang. Første uke er over, jeg har daglig kjørt henne til gjøremål og til avtaler. jeg har en avtale med henne om at hun sier fra når og hvor hun skal, så jeg kan få noen pustehull innimellom. Men jeg bruker nok 50% av min våkne tid på å vente på henne. Vente på at hun skal stå opp. Vente på at hun skal gjøre det hun skal. Kjøre henne til avtaler. Det er i grunn det samme som jeg har gjort det siste året. Men fordi jeg har ferie trenger jeg ikke tenke på hvordan jeg skal få det til med en jobb inni der. 

Men jeg har ferie. Jeg må ikke stå opp tidlig, jeg kan være oppe sent. Og innimellom min datters behov så øver jeg på mindfullness og å verdsette øyeblikket. 

Er du autist? Du minner meg så veldig om en jeg kjenner som bare selv halvtomme glass, og bruker søndag på å grue til mandag, heller enn å kose seg med at han har fri. Det virker som om du har en hangup på at du er ensom, at ingen besøker deg og at dine forventinger til oppmerksomhet utenfra er urealistiske. Man sender feks ikke velkommen hjem melding til folk som kommer fra ferie, det vanlige er at den som kommer hjem gir beskjed. "Da var vi hjemme fra ferie, kjempetur, alle har det bra". 

Anonymkode: 4abec...32e

• 3 uker senere...
Anonym bruker skrev (På 11.7.2023 den 0.24):

Skal jobbe noe ja, men er litt senere. 3 uker med mye jobb. 

Herregud for en vanvittig sutrekopp du er. Du har et barn, du har familie, du har akkurat vært på ferie, du har en jobb å gå til. Jeg har ingen av de tingene lenger, tenk om jeg skulle lage ørten klageinnlegg her inne pga det, tenk om alle andre i samme livssituasjon skulle det.

Anonymkode: ccbef...4f8

Anonym bruker skrev (På 10.7.2023 den 13.02):

Jeg sender gjerne meld om god tur og velkommen hjem til foreldre og hadde gjort det til barn. Gjerne venner og. 

Får prøve å gjøre det beste ut av det. 4 uker er en stund. Hva finne på? 

Alle muligheter og tid til en mann. 

Bruk tiden på å lære deg å skrive fullstendige setninger.

Anonymkode: 96d7e...534

Anonym bruker skrev (På 8.7.2023 den 1.18):

Blir alene resten nå. Nå skal vel alle på tur, være med familie og venner. Nyte ferie og sosialt med dem de er glad i. 

Lever litt på minner her om sommer og sol. Realiteten her hjemme kom brått. Ikke noe velkommen hjem (ikke fra foreldre en gang). Belager meg på en ensom sommer. 

God sommer! 

Hvor mange har du ønsket velkommer hjem?

Anonymkode: ccbef...4f8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...