Gå til innhold

Dere som har vært på kveldsforestilling med kaptein sabeltann...

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg ville valgt oppe på midten.

Tribunen er veldig bratt, så du ser godt selv om du får en voksen mann foran deg, for ditt sete er såpass mye høyere enn hans.

På midten har du også god oversikt over alt som skjer på scenen. De bruker både båten og land som scene.

God fornøyelse, det en en veldig fin opplevelse med ungene.

PS, fnt å ha med et sitteunderlag/pute, det er harde benker å sitte på (kan være litt kalde også på kveldene.

Anonymkode: 02c85...600

Vi har vært to ganger med mindre barn. Og Jar sa valgt å sitte oppe, så langt fram som mulig ser. 

Jeg synes der er bedre plass der, og større høydeforskjell mellom radene slike st de minste ser bedre

Anonymkode: f1b93...4ec

Husk sitteunderlag og tepper. Det blir alltid ganske kaldt når sola går ned! Vi har og med godteri og drikke, for gidder ikke stå i lange køer. 

I fjor kom en familie rett før det startet. Flere unger og styrte på for å komme på plassen sin midt på en rad. De hadde også med 3 esker med pizza som de styrte med. Utrolig morsomt å se som de kavet med pizzaeskene og ungene på den lille plassen man får tildelt. Anbefaler å la pizza/middag bli igjen hjemme!

Anonymkode: dba26...7d7

Jeg har vært der 10(!!) ganger og alltid sittet på rad 2-6, midterst. Fantastisk å sitte så nært på showet og skuespillerne. Men alltid bestilt billetter i det de legges ut året før.

Husk puter å sitte på. Godt med klær, evt tepper. 

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...