Gå til innhold

Når trekker Moxnes seg og hvem blir ny partileder?

Anbefalte innlegg

Anonym bruker skrev (18 timer siden):

Ja, vet det. Og det er der Rødt mister min stemme, her dekker de over, setter lojalitet foran rett og galt, og klarer ikke å anerkjenne utad at dette er alvorlig og problematisk. Rødt har alltid vært partienes vaktbikkje, de klarer tydeligvis ikke å være det når problemet oppstår internt. 

Anonymkode: de385...232

Men det som skjer her er ikke et "internt problem". 

Anonymkode: 8b6d8...9c7

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (5 minutter siden):

Jeg kan nærmest se hvordan du sitrer av glede. Enda en ting å ta han på. Er ikke livet deilig?

Anonymkode: 34d93...e7f

Jeg er kritisk til det han har gjort. Jeg er veldig interessert i hva som kommer og hva som kommer fram. Saken er absurd og tragikomisk helt til det kommer til den andre løgnen. Det er ikke særlig morsomt.

Men jeg har ikke noe ønske om å "ta" Moxnes.Jeg har ingenting mot ham foreløpig, men jeg må jo si at han har trådd over noen uakseptable grenser her,så jeg lurer veldig på hva som bor i ham. Jeg blir egentlig ganske nysgjerrig på hva dette egentlig handler om. 

Endret av ReneRene
ReneRene skrev (18 minutter siden):

Jeg er kritisk til det han har gjort. Jeg er veldig interessert i hva som kommer og hva som kommer fram. Saken er absurd og tragikomisk helt til det kommer til den andre løgnen. Det er ikke særlig morsomt.

Men jeg har ikke noe ønske om å "ta" Moxnes.Jeg har ingenting mot ham foreløpig, men jeg må jo si at han har trådd over noen uakseptable grenser her,så jeg lurer veldig på hva som bor i ham. Jeg blir egentlig ganske nysgjerrig på hva dette egentlig handler om. 

Du er en som nyter andres ulykke. Gribb. 

Hvorfor insisterer du på å skrive navnet hans feil?

Annonse

Anonym bruker skrev (7 minutter siden):

Du er en som nyter andres ulykke. Gribb. 

Hvorfor insisterer du på å skrive navnet hans feil?

På ingen måte sånn til vanlig. Heller ikke her , men mer og mindre moderat karma kan jeg nok godt like ja. I noen tilfeller også mindre moderat- avhengig av hva vedkommende har gjort.

Jeg tror Moxnes tåler kritikken bra. Han av alle bør forstå dette som helt naturlige konsekvenser. Jeg syns nesten de som angriper kritikerne har et dårligere syn på ham. Han trenger ikke å stakkarsligjøres. Tror han blir ganske undervurdert av noen faktisk..

ReneRene skrev (3 minutter siden):

På ingen måte sånn til vanlig. Heller ikke her , men mer og mindre moderat karma kan jeg nok godt like ja. I noen tilfeller også mindre moderat- avhengig av hva vedkommende har gjort.

Jeg tror Moxnes tåler kritikken bra. Han av alle bør forstå dette som helt naturlige konsekvenser. Jeg syns nesten de som angriper kritikerne har et dårligere syn på ham. Han trenger ikke å stakkarsligjøres. Tror han blir ganske undervurdert av noen faktisk..

Han tåler jo ikke kritikken bra når han blir syk av den. 

Jeg skjønner at du har behov for å rettferdiggjør hetsen du bedriver, men det holder altså ikke mål. Du er en av de små gribbene som nyter å tråkke andre lengst mulig ned. 

Og han heter Moksnes. 

Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Jeg skjønner at du har behov for å rettferdiggjør hetsen du bedriver, men det holder altså ikke mål. Du er en av de små gribbene som nyter å tråkke andre lengst mulig ned. 

Og han heter Moksnes. 

Han ble nok ikke syk av den. Han må bare slippe å bli nedringt og å snakke om dette 24 timer i døgnet akkurat nå,og samtidig bruke tid på å finne ut hvordan gå videre. Når ting blir så kaotiske så må man noen ganger trekke seg bort. 

Jeg bedriver ikke noen hets på noen måte. Der er vel mer du som er på den veien....

ReneRene skrev (2 minutter siden):

Han ble nok ikke syk av den. Han må bare slippe å bli nedringt og å snakke om dette 24 timer i døgnet akkurat nå,og samtidig bruke tid på å finne ut hvordan gå videre. Når ting blir så kaotiske så må man noen ganger trekke seg bort. 

Jeg bedriver ikke noen hets på noen måte. Der er vel mer du som er på den veien....

Altså; det er en lege som har vurdert det slik at han oppfyller kravet til en sykemelding. Ergo er han syk. 

mamma til adhd gutt<3 skrev (4 minutter siden):

Altså; det er en lege som har vurdert det slik at han oppfyller kravet til en sykemelding. Ergo er han syk. 

Tror du at en lege kan tenke at det kommer en periode fremover for pasienten som hen ikke vil takle på grunn av stress og lite søvn, og dermed velger å sykmelde  vedkommende?  

Eller tror du legen trekker på skuldrene og ber vedkommende komme tilbake når det har smelt? 

Tror du at en lege kan tenke at det kommer en periode fremover for pasienten som hen ikke vil takle på grunn av stress og lite søvn, og dermed velger å sykmelde  vedkommende?  

Eller tror du legen trekker på skuldrene og ber vedkommende komme tilbake når det har smelt? 

Jeg tenker at jeg overlater fullstendig til leger å vurdere hvorvidt det pasienten måtte slite med kvalifiserer til en sykmelding. Det skal hverken jeg eller andre vurdere eller synse om.

mamma til adhd gutt<3 skrev (5 minutter siden):

Jeg tenker at jeg overlater fullstendig til leger å vurdere hvorvidt det pasienten måtte slite med kvalifiserer til en sykmelding. Det skal hverken jeg eller andre vurdere eller synse om.

Hm. Ja, men jeg tror ikke at det er så galt å bruke litt ren logisk sans. At vi forstår situasjonen en person er oppe i, klarer å skjønne hva som vil skje og hva effekten blir. På det grunnlaget kan vi nok "synse".

Endret av ReneRene

Annonse

ReneRene skrev (22 minutter siden):

Hvordan var det med å ikke spekulere? Og her sitter du å spekulerer i vilden sky. 

Og han heter Moksnes. 

Hm. Ja, men jeg tror ikke at det er så galt å bruke litt ren logisk sans. At vi forstår situasjonen en person er oppe i, klarer å skjønne hva som vil skje og hva effekten blir. På det grunnlaget kan vi nok "synse".

Hvorfor skal man synse om andres sykdom?

Anonym bruker skrev (5 minutter siden):

Hvordan var det med å ikke spekulere? Og her sitter du å spekulerer i vilden sky. 

Og han heter Moksnes. 

https://www.stortinget.no/no/Representanter-og-komiteer/Representantene/Representant/?perid=BJMO

Rett skal være rett.

Screenshot_20230706_162724_Samsung Internet.jpg

Anonymkode: fdac9...cab

Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

Se der! Jeg beklager! 

mamma til adhd gutt<3 skrev (12 minutter siden):

Hvorfor skal man synse om andres sykdom?

Vel, nå responderte jeg på en bruker som påsto at han ble sykmeldt pga kritikken. Det syns jeg høres lite logisk ut da politikere står i sånt hele tiden. 

Når det derimot handler om at presse og media forøvrig er på deg 27/ 7 og forventer at du stiller opp fordi du jobber, så blir nok presset helt annerledes- også fordi dette er personlig. 

Man må ikke være allergisk mot å bruke logisk sans. Noen saker syns jeg at er ganske lette å forstå.

Hvis en står på ei bro og skal hoppe ti meter ned på asfalt, så regner jeg med at vi alle kan konkludere med at personen vil i dø. Å bruke hodet er ikke å "synse"

Endret av ReneRene
ReneRene skrev (Akkurat nå):

Vel, nå responderte jeg på en bruker som påsto at han ble sykmeldt pga kritikken. Det syns jeg høres lite logisk ut da politikere står i sånt hele tiden. 

Når det derimot handler om at presse og media forøvrig er på deg 27/ 7 og forventer at du stiller opp fordi du jobber, så blir nok presset helt annerledes- også fordi dette er personlig. 

Man må ikke være allergisk mot å bruke logisk sans. Noen saker syns jeg at er ganske lette å forstå.

Hvis en står på ei bro og skal hoppe ti meter ned på asfalt, så regner jeg med at vi alle kan konkludere med at personen vil bli dø. Å bruke hodet er ikke å "synse"

Du spekulerer i hvorfor han er sykemeldt. Du antar og tror. 

Anonym bruker skrev (43 minutter siden):

Og han heter Moksnes. 

Anonym bruker skrev (4 minutter siden):

Du spekulerer i hvorfor han er sykemeldt. Du antar og tror. 

Seriøst? 

ReneRene skrev (40 minutter siden):

Hvis en står på ei bro og skal hoppe ti meter ned på asfalt, så regner jeg med at vi alle kan konkludere med at personen vil i dø. Å bruke hodet er ikke å "synse"

Du synser, ferdig snakka.

Anonymkode: bc703...ba1

ReneRene skrev (21 timer siden):

Det aner meg vel egentlig at Moxnes nærmest ER Rødt. Han har vel mer eller mindre styrt skuta alene, og heller delegert oppgaver og mottatt støtte. 

Nja, tror nok Mimir treffer grasrota bedre 👌🏻

Anonymkode: 4c18e...12b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...