Anonym bruker Skrevet 4. juli 2023 #1 Skrevet 4. juli 2023 Og moren min var avhengig av sin mor. Sannsynligvis blir mine to døtre avhengige av meg. I vår familie bidrar eldste generasjon praktisk og økonomisk så lenge de kan. Flott syns jeg. Bedre å få og gi hjelp mens man lever. Anonymkode: d949e...e10
ReneRene Skrevet 4. juli 2023 #2 Skrevet 4. juli 2023 Ja, det blir jo vanskelig å både gi og få hjelp når man er død, så det var en grei konklusjon.. Eldre generasjonen hjelper til helt til de blir mottagere? Det er en grei ordning. Mødre og døtre er vanligvis mer avhengige av hverandre enn sønner og mødre, og det er jo greit nok så lenge det er gode forhold.
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2023 #3 Skrevet 4. juli 2023 Det at det å hjelpe hverandre er en tradisjon i deres familie er veldig bra, men det å være avhengig av den hjelpen og ikke klare seg selv er ikke bra i det hele tatt Anonymkode: 8f58b...060
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2023 #4 Skrevet 4. juli 2023 Å være avhengig av sine foreldre etter man selv er voksen, er en uting! Anonymkode: c8c78...307
WaltzingMathilda Skrevet 4. juli 2023 #5 Skrevet 4. juli 2023 I vår familie hjelper vi hverandre, men er likevel selvstendige. Det må jo være slitsomt å være avhengig av mammaen sin når du er blitt voksen HI?
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2023 #6 Skrevet 4. juli 2023 Det var vel noe som gikk galt med pottetreninga di, da. Det der er bare usunt. Anonymkode: 248b1...ea5
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2023 #7 Skrevet 4. juli 2023 Kanskje feil å si avhengig, for jeg tjener en mill i året og har mann og to friske barn. Men jeg tar glatt i mot 100.000 til nye møbler, eller tilbud om en ukes barnepass så vi kan dra på tur bare vi to. Jeg setter ikke min ære i å ikke skulle ta i mot hjelp. Hvorfor skulle jeg det? Anonymkode: d949e...e10
WaltzingMathilda Skrevet 4. juli 2023 #8 Skrevet 4. juli 2023 Anonym bruker skrev (8 minutter siden): Kanskje feil å si avhengig, for jeg tjener en mill i året og har mann og to friske barn. Men jeg tar glatt i mot 100.000 til nye møbler, eller tilbud om en ukes barnepass så vi kan dra på tur bare vi to. Jeg setter ikke min ære i å ikke skulle ta i mot hjelp. Hvorfor skulle jeg det? Anonymkode: d949e...e10 Nei, da er du jo ikke avhengig, da er du jo bare heldig Ikke noe problem det vel.
ReneRene Skrevet 4. juli 2023 #9 Skrevet 4. juli 2023 Anonym bruker skrev (11 minutter siden): Kanskje feil å si avhengig, for jeg tjener en mill i året og har mann og to friske barn. Men jeg tar glatt i mot 100.000 til nye møbler, eller tilbud om en ukes barnepass så vi kan dra på tur bare vi to. Jeg setter ikke min ære i å ikke skulle ta i mot hjelp. Hvorfor skulle jeg det? Anonymkode: d949e...e10 Hvordan gjør dette deg avhengig?
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2023 #10 Skrevet 4. juli 2023 ReneRene skrev (3 minutter siden): Hvordan gjør dette deg avhengig? La det ligge, hun vil bare provosere skjønner du vel. Anonymkode: 80a9a...111
ReneRene Skrevet 4. juli 2023 #11 Skrevet 4. juli 2023 Anonym bruker skrev (1 minutt siden): La det ligge, hun vil bare provosere skjønner du vel. Anonymkode: 80a9a...111 Jeg trodde først at det handlet om kultur, for i noen er de jo faktisk avhengige av hverandre. Amøbeforsøk..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå