Gå til innhold

Reise for par, hvor?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Når skal du reise da?

Jeg liker Italia godt, Roma eller Firence kanskje, men ville jo aldri reist disse stedene midt på sommeren, altfor varmt i slike bykjerner da 

Skal du reise på sommeren ville jeg valgt kysten, da må du ha bris fra havet.

Anonymkode: 66ca3...ceb

Anonym bruker skrev (36 minutter siden):

Hvis du hadde hatt et budsjett på omtrent 12 000 kr til reise og opphold, og skulle reist et sted med tre overnattinger sammen med din kjære, hvor ville du reist?

Anonymkode: f32f4...894

Napoli❤️

Anonym bruker skrev (24 minutter siden):

Når skal du reise da?

Jeg liker Italia godt, Roma eller Firence kanskje, men ville jo aldri reist disse stedene midt på sommeren, altfor varmt i slike bykjerner da 

Skal du reise på sommeren ville jeg valgt kysten, da må du ha bris fra havet.

Slutten av juli, hvis det blir noe av. Vi har ikke helt bestemt oss enda.

HI

Annonse

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Kommer man langt med 12.000,-, da? Er det pr pers eller tilsammen? 

Anonymkode: 89b94...c6c

Tilsammen, og nei, man har visse begrensninger. Napoli, som ble foreslått over her, blir for dyrt. Fant litt i Gdansk i Polen, men vi får se.

HI

Gjest Fornax
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Gå inn på Finn reise og legg inn datoen og at du vil ha både fly og hotell.

Kommer opp masse spennende.

Søkemotoren til finn viser resultatene hos alle tilbydere og er lett å finne frem på.

Det var veldig bra tips. Jeg skal ingen steder, men ble nysgjerrig og det kom opp mange gode tips 

Annonse

Danmark. Kjørte forholdsvis ofte gjennom Danmark da vi kjørte MC, og siden vi da bør hvile oftere, så stoppet vi på mange helt nydelige steder langs kysten. Det jeg elsker med Danmark er at det kryr av kroer/ puber hvor det er god mat også. Ikke gourmet, men god. Og at du alltid kommer i snakk med folk hvis du vil. Og samtidig kan dere få langs stranden og også besøke små butikker her og der. Sosialt hvis dere vil, og romantisk for dere selv hvis og når dere vil det 

Ellers er jo både Stockholm og København fine byer hvis dere vil ha flere opplevelser blant mye vakker arkitektur. 

Anonym bruker skrev (På 4.7.2023 den 13.22):

Hvis du hadde hatt et budsjett på omtrent 12 000 kr til reise og opphold, og skulle reist et sted med tre overnattinger sammen med din kjære, hvor ville du reist?

Amsterdam. Nydelig hele året. 

Anonymkode: c1d07...4f5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...