Gå til innhold

Finnes det ett vippeserum som funker? Og helst fort?

Anbefalte innlegg

Har nettopp oppdaget gleden ved å farge vippene mine istedenfor maskara, men skulle gjerne hatt de litt lenger og fyldigere (som gjerne maskara gjør): Finnes det ett serum som funker og som dere er fornøyd med? :)

Anonymkode: d2f77...245

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (8 minutter siden):

uten å falle av? :)

De faller ikke av nei. Ikke gjort det de årene jeg har brukt det. Men hvis man slutter å bruke det jevnlig så blir de jo "vanlig" lengde igjen etter en stund

Anonymkode: 01b72...8d5

Annonse

Anonym bruker skrev (43 minutter siden):

De faller ikke av nei. Ikke gjort det de årene jeg har brukt det. Men hvis man slutter å bruke det jevnlig så blir de jo "vanlig" lengde igjen etter en stund

Ja det vil jeg jo anta :) Men da skal jeg sjekke ut det! :) Takk!

Jeg har prøvd flere vippeserum. De virker alle sammen. Men samtidig blir huden rundt vippene misfarget/rød. 

Jeg har gått over til å bare bruke castor-olje. Drypper litt på vipperøtter og bryn, og drar litt utover. Det er effektivt, og uten bivirkninger. 

Anonymkode: fd810...c4a

Anonym bruker skrev (22 minutter siden):

Jeg har prøvd flere vippeserum. De virker alle sammen. Men samtidig blir huden rundt vippene misfarget/rød. 

Jeg har gått over til å bare bruke castor-olje. Drypper litt på vipperøtter og bryn, og drar litt utover. Det er effektivt, og uten bivirkninger. 

Anonymkode: fd810...c4a

Stemmer det at vaselin har samme effekt?

Anonym bruker skrev (8 timer siden):

Ja det vil jeg jo anta :) Men da skal jeg sjekke ut det! :) Takk!

Bare vær obs på dette

https://trdby.adressa.no/aktuelt/i/v5krqX/oyelege-advarer-sterkt-mot-vippeserum-kan-fa-innsunkne-oyne

Har ikke opplevd det selv, men det kan vel skje med alle.

Anonym bruker skrev (26 minutter siden):

Bare vær obs på dette

https://trdby.adressa.no/aktuelt/i/v5krqX/oyelege-advarer-sterkt-mot-vippeserum-kan-fa-innsunkne-oyne

Har ikke opplevd det selv, men det kan vel skje med alle.

Oij. Takk!!

Hvis du farger dem i salong kan du bestille vippeløft i samme slengen. Det gir riktig nok ikke tykkere og lengre vipper i seg selv, men mine ser mye tykkere og lengre ut med løft + blåsvart farge. 

Anonymkode: 1b165...196

Anonym bruker skrev (58 minutter siden):

Hvis du farger dem i salong kan du bestille vippeløft i samme slengen. Det gir riktig nok ikke tykkere og lengre vipper i seg selv, men mine ser mye tykkere og lengre ut med løft + blåsvart farge. 

Anonymkode: 1b165...196

Farget de i salong nå, kosta 330 kroner så kan jo ikke drive med det hele tida :) Kan farge de selv, men syns det svir sånn! Det funker helt ok til hverdags sånn de er nå, men de er korte og tynne... Kan prøve løft ja :)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...