Gå til innhold

Regner dere dette som utroskap?

Anbefalte innlegg

Tenker om hadde skrevet de meldingene og åpnet de bildene foran deg hver gang. Så hadde det kanskje ikke vært utroskap , men om han skjuler det og i tilegg nekter for det?!!? Hallo🚩🚩🚩ogaå er det sin skyld for du har vært syk. Fy f… frekker enn flatlusa han der. Det er nok enda mere her vil jeg tro 

Anonymkode: 99712...419

Fortsetter under...

Mennesker higer etter og trenger oppmerksomhet. Mannen din er nå ærlig på at han har et savn i eget ekteskap. 

Jeg hadde selvfølgelig ikke synes det vSr greit om mannen ønsker oppmerksomhet fra en annen dame. Men på er overordnet plan kan jeg skjønne ønske når man ikke får det av kona. 

Dere burde kanskje ha snakket bedre sammen underveis. Så han kunne skjønne dine utfordringer og behov og du kunne fått bedre forståelse for hans ønsker å behov. Å ikke kunne gi nærhet fordi man har nok med seg selv er vondt og vanskelige. Men det er også vondt for den som hele tiden blir avvist. 

Anonymkode: f572a...ada

Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

Mennesker higer etter og trenger oppmerksomhet. Mannen din er nå ærlig på at han har et savn i eget ekteskap. 

Jeg hadde selvfølgelig ikke synes det vSr greit om mannen ønsker oppmerksomhet fra en annen dame. Men på er overordnet plan kan jeg skjønne ønske når man ikke får det av kona. 

Dere burde kanskje ha snakket bedre sammen underveis. Så han kunne skjønne dine utfordringer og behov og du kunne fått bedre forståelse for hans ønsker å behov. Å ikke kunne gi nærhet fordi man har nok med seg selv er vondt og vanskelige. Men det er også vondt for den som hele tiden blir avvist. 

Ja i stedet for å innlede en greie med en annen dame burde jo mannen heller snakka med kona si. Det kan ikke være sånn at man i et forpliktende forhold løper til andre for «oppmerksomhet» så fort den ene parten møter på vanskeligheter i livet sitt.

Anonymkode: 01e22...3c7

Jeg er dame gift med mann. Jeg har to gode kamerater, som jeg har en gruppechat med. Denne har eksistert i flere år. Det er mye fjas og grums i denne chatten, for å si det sånn😅. MEN, jeg har ikke holdt noe skjult for mannen min. Han har også møtt mine kompiser flere ganger.

Det er jo ikke snakk om at jeg leser opp alle meldinger høyt, men sånn innimellom. Dette ser jeg ikke på som utroskap. Hadde jeg ikke turt å si noe om det til mannen, da hadde det vært annerledes.

Anonymkode: e495f...2f4

Dette er ikke utroskap nei, men det kan vel være fare for at det kunne blitt det med tiden. Et ekteskap varer lenge, og jeg synes ikke det er vanskelig å forstå at mannen din gjorde dette i en periode der han følte seg ensom og avvist over lengre tid.  Jeg tror du i stedet for å skyte på mannen pga dette, bør jobbe sammen med han for å finne en måte dere kan ha et ekteskap som fungerer for begge to. Du har gjort dine feil, han har gjort sine, ingen av dem er uopprettelige. På en måte kan kanskje slike ventiler være med på å redde et ekteskap. 

Anonymkode: 0628a...c04

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Ja i stedet for å innlede en greie med en annen dame burde jo mannen heller snakka med kona si. Det kan ikke være sånn at man i et forpliktende forhold løper til andre for «oppmerksomhet» så fort den ene parten møter på vanskeligheter i livet sitt.

Absolutt! Og kona burde snakke med mannen sin når hun ser at hun ikke greier å gi oppmerksomhet og nærhet. Kommunikasjon må gå begge veier. 

Annonse

Anonym bruker skrev (25 minutter siden):

Dette er ikke utroskap nei, men det kan vel være fare for at det kunne blitt det med tiden. Et ekteskap varer lenge, og jeg synes ikke det er vanskelig å forstå at mannen din gjorde dette i en periode der han følte seg ensom og avvist over lengre tid.  Jeg tror du i stedet for å skyte på mannen pga dette, bør jobbe sammen med han for å finne en måte dere kan ha et ekteskap som fungerer for begge to. Du har gjort dine feil, han har gjort sine, ingen av dem er uopprettelige. På en måte kan kanskje slike ventiler være med på å redde et ekteskap. 

Hvilken feil har hi gjort? Hun har vært deprimert. Når den ene parten i et forhold er syk, så hviler det et større ansvar på den som er frisk på å ivareta den andre. 
Jeg håper i hvert fall ikke mannen min løper til andre damer for oppmerksomhet når jeg er på det svakeste. Det er jo da jeg trenger ham som mest.

Mannen min var deprimert en periode. Ja, ting blir vanskeligere, men sånn er det jo i perioder hvis man skal dele et langt liv sammen. I medgang og motgang. 

Anonym bruker skrev (2 timer siden):

This... 

Anonymkode: 868ac...fff

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...