ReneRene Skrevet 7. juli 2023 #126 Del Skrevet 7. juli 2023 mamma til adhd gutt<3 skrev (8 minutter siden): Still gjerne spørsmål , men ikke still spørsmål om troverdighet. Det gir ingenting. Det syns jeg nesten at du bør skrive et innlegg om. Hvor feil det er å stille spørsmål ved brukernes troverdighet her. Etter hva jeg har fått med meg er vel det spørsmål som blir mest stilt her inne, og også påstander om det samme. Noen ganger er det helt på sin plass å spørre, men ikke påstå. Og jeg har hele veien her sagt at jeg ikke syns stefaren her er særlig sympatisk. Jeg syns også at det er helt horribelt at noen kaster ut 16- åringer med 200 kr i hånden. Også om de hadde fått 100 000 for den del. Jeg ser at dette er dysfunksjonelle forhold, men jeg stiller spørsmål til Ts sitt eget ansvar her, og det er i hovedsak fordi hun er en voksen dame som a) bør stå på egne ben mht både hjelp og eiendeler. b) som tester foreldre for å bevise noe. Og det er at konflikten eskalerer. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144441344-er-skuffet-over-moren-min-fordi-hun-er-ei-d%C3%B8rmatte/page/6/#findComment-149978796 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2023 #127 Del Skrevet 7. juli 2023 mamma til adhd gutt<3 skrev (1 time siden): Hva så? Det er jo bare å tro akkurat hva man vil om det meste her inne. Hva bidrar du med ved å sette tvil her? På nett må man ta det folk skriver for god fisk da vi ikke vet annen sannhet. Det hjelper ingen å komme med slike kommentarer. Var feil å påpeke det. Var bare det som falt meg inn når jeg har lest hele tråden. Anonymkode: 5cbee...390 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144441344-er-skuffet-over-moren-min-fordi-hun-er-ei-d%C3%B8rmatte/page/6/#findComment-149978804 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2023 #128 Del Skrevet 7. juli 2023 ReneRene skrev (1 time siden): Og hva fikk du ut av å teste, hva var målet ditt? Jeg ville finne ut om de virkelig var ute etter å sabotere ferien min eller ikke. Det er moren min, så jeg trodde helt ærlig ikke at hun ville ødelegge så mye for meg Anonymkode: babf2...105 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144441344-er-skuffet-over-moren-min-fordi-hun-er-ei-d%C3%B8rmatte/page/6/#findComment-149978810 Del på andre sider Flere delingsvalg…
ReneRene Skrevet 7. juli 2023 #129 Del Skrevet 7. juli 2023 Anonym bruker skrev (3 minutter siden): Jeg ville finne ut om de virkelig var ute etter å sabotere ferien min eller ikke. Det er moren min, så jeg trodde helt ærlig ikke at hun ville ødelegge så mye for meg Anonymkode: babf2...105 Men du skriver jo at det har vært sånn hele tiden, og at stefaren din har hatet deg i 30 år. Hvis du vet det, så trenger du ikke å teste dem? Du må heller innse fakta og ta noen skritt ut fra det da. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144441344-er-skuffet-over-moren-min-fordi-hun-er-ei-d%C3%B8rmatte/page/6/#findComment-149978813 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2023 #130 Del Skrevet 7. juli 2023 ReneRene skrev (12 minutter siden): Skyld og ansvar bør en ta som voksen, også når det gjelder seg selv og eget velbefinnede. Det er ikke greit å tro at man er et offer, og det er heller ikke greit at andre forteller deg at du er ett. Jeg syns ikke Ts bør bli overstrømmet med "stakkars deg, så fæl stefar du har". Hun får ingen vekst av akkurat slike tilbakemeldinger. Lærebok? 🙂 Jeg har nok altfor mye empati, sympati og interesse for andre til å være spesielt narsissistisk... Det er vel tre kriterier alene som kan utelukke akkurat det. En ting du må huske på er at du ikke kjenner andres historie. Alle mennesker du møter har en. Du aner ikke hva som har skjedd tidligere i livet til noen. Om du har en fast oppskrift på at du tenker at du hjelper folk ved å fortelle dem at de ikke er er offer, og at de må ta ansvar for hva andre gjør mot dem, så kan det lettere ha motsatt effekt. ReneRene skrev (1 minutt siden): Men du skriver jo at det har vært sånn hele tiden, og at stefaren din har hatet deg i 30 år. Hvis du vet det, så trenger du ikke å teste dem? Du må heller innse fakta og ta noen skritt ut fra det da. Stefaren min og moren min er ikke samme person. Mamma har aldri gjort noe som dette før. Anonymkode: babf2...105 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144441344-er-skuffet-over-moren-min-fordi-hun-er-ei-d%C3%B8rmatte/page/6/#findComment-149978814 Del på andre sider Flere delingsvalg…
ReneRene Skrevet 7. juli 2023 #131 Del Skrevet 7. juli 2023 (endret) Anonym bruker skrev (9 minutter siden): En ting du må huske på er at du ikke kjenner andres historie. Alle mennesker du møter har en. Du aner ikke hva som har skjedd tidligere i livet til noen. Om du har en fast oppskrift på at du tenker at du hjelper folk ved å fortelle dem at de ikke er er offer, og at de må ta ansvar for hva andre gjør mot dem, så kan det lettere ha motsatt effekt. Stefaren min og moren min er ikke samme person. Mamma har aldri gjort noe som dette før. Anonymkode: babf2...105 Du har helt rett i det første du skriver. Jeg bare lurer på om jeg alltid må tenke at folk er på verst mulig sted hver gang før jeg svarer på en problemstilling? Jeg mener det seriøst? Det er nemlig fullt mulig at jeg overvurderer folk noen ganger. Jeg skjønner ikke hvorfor kritiske spørsmål skal få andre til å gjøre ting verre? Og ihvertfall ikke når 90% av brukerne støtter deg? Nei, jeg vet at de ikke er samme person. Men moren din har blitt overkjørt av stefaren din gjennom hele forholdet ut fra hva du skriver. At hun er med på å ta fra deg bilen er vel bare en bagatell ift det å la han kaste deg ut i en alder av 16? Jeg får dessverre ikke grep om dette, for i mitt hode burde ingenting overraske deg fra dem. Endret 7. juli 2023 av ReneRene Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144441344-er-skuffet-over-moren-min-fordi-hun-er-ei-d%C3%B8rmatte/page/6/#findComment-149978816 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Admin Skrevet 7. juli 2023 #132 Del Skrevet 7. juli 2023 Tråden er ryddet for negativ brukerdebatt, brukerangrep og avsporinger som følge av dette. Admin Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144441344-er-skuffet-over-moren-min-fordi-hun-er-ei-d%C3%B8rmatte/page/6/#findComment-149978827 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2023 #133 Del Skrevet 7. juli 2023 ReneRene skrev (5 timer siden): Du har helt rett i det første du skriver. Jeg bare lurer på om jeg alltid må tenke at folk er på verst mulig sted hver gang før jeg svarer på en problemstilling? Jeg mener det seriøst? Det er nemlig fullt mulig at jeg overvurderer folk noen ganger. Jeg skjønner ikke hvorfor kritiske spørsmål skal få andre til å gjøre ting verre? Og ihvertfall ikke når 90% av brukerne støtter deg? Nei, jeg vet at de ikke er samme person. Men moren din har blitt overkjørt av stefaren din gjennom hele forholdet ut fra hva du skriver. At hun er med på å ta fra deg bilen er vel bare en bagatell ift det å la han kaste deg ut i en alder av 16? Jeg får dessverre ikke grep om dette, for i mitt hode burde ingenting overraske deg fra dem. Du trenger ikke tenke så mye. Du kan lese det som står, og så kan du gå ut undra det uten spesielt mye tolkninger. Det du gjør her er ikke å stille kritiske spørsmål. Jeg har ikke sett et eneste et. Det eneste jeg har sett er at du hele tiden mener at de trenger 3 biler og jeg ingen. Og at du mener ditt og datt om både meg og mitt liv. Fordi du tror du kan legge frem din feiltolkning som noe korrekt. Jeg har fortalt det gang på gang at du tar feil, men likevel holder du på ditt. At moren min lot ham kaste meg ut for snart 30 år siden fordi han eide 50% av boligen er noe annet enn at hun lar ham nekte meg ferie i nå. Begge deler sårer, men akkurat nå så var det dette jeg ble skuffet over. Den gangen hadde samfunnet et ansvar for å ta vare på meg psykisk og fysisk. Det er det ingen som har nå. Og din metode har ikke hjulpet en dråpe. Det ønsker jeg at du skal ta til deg og med deg videre. Om ikke annet har du, som den eneste her, fortalt meg at jeg faktisk ER så lite verdt som jeg føler meg. Om jeg tar meg nær av det eller ikke, er ikke viktig (dine ord betyr lite for meg). Men en dag kan du møte en som gjør det, og hva da? Vil du ta ansvar for dine handlinger da? Anonymkode: babf2...105 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144441344-er-skuffet-over-moren-min-fordi-hun-er-ei-d%C3%B8rmatte/page/6/#findComment-149978881 Del på andre sider Flere delingsvalg…
ReneRene Skrevet 7. juli 2023 #134 Del Skrevet 7. juli 2023 Anonym bruker skrev (11 minutter siden): Du trenger ikke tenke så mye. Du kan lese det som står, og så kan du gå ut undra det uten spesielt mye tolkninger. Det du gjør her er ikke å stille kritiske spørsmål. Jeg har ikke sett et eneste et. Det eneste jeg har sett er at du hele tiden mener at de trenger 3 biler og jeg ingen. Og at du mener ditt og datt om både meg og mitt liv. Fordi du tror du kan legge frem din feiltolkning som noe korrekt. Jeg har fortalt det gang på gang at du tar feil, men likevel holder du på ditt. At moren min lot ham kaste meg ut for snart 30 år siden fordi han eide 50% av boligen er noe annet enn at hun lar ham nekte meg ferie i nå. Begge deler sårer, men akkurat nå så var det dette jeg ble skuffet over. Den gangen hadde samfunnet et ansvar for å ta vare på meg psykisk og fysisk. Det er det ingen som har nå. Og din metode har ikke hjulpet en dråpe. Det ønsker jeg at du skal ta til deg og med deg videre. Om ikke annet har du, som den eneste her, fortalt meg at jeg faktisk ER så lite verdt som jeg føler meg. Om jeg tar meg nær av det eller ikke, er ikke viktig (dine ord betyr lite for meg). Men en dag kan du møte en som gjør det, og hva da? Vil du ta ansvar for dine handlinger da? Anonymkode: babf2...105 De hadde jo ikke tre biler siden den ene måtte fikses. Hadde de kommet og tatt bilen helt uten grunn så måtte jeg ikke forsvart at pensjonister også har et liv, og at en mann på 80 år som er kraftig overvektig har problemer med å komme seg rundt. Jeg har ikke noe sted skrevet at du er lite verdt! Jeg har skrevet at det ikke er okay at noen tror de er offer, og at det heller ikke er greit at andre gir dem inntrykk av det. Jeg syns det er litt spesielt at voksne skriver at familie hater dem, og jeg syns kontekst er viktig mange ganger. Jeg kunne jo si at naboen skjelte meg ut og fått støtte. At jeg unnlot å si at jeg hadde skrapa opp bilen hennes ville vært passende info. Hvis du ser hva jeg mener. Men greit. Jeg skjønner at jeg ble oppfattet for hard her, men da lurer jeg igjen på om jeg alltid må tenke at folk er på verst mulig plass før jeg ytrer meg? Og jeg møter altså mennesker, og har møtt andre siden jeg kom til verden. Jeg har aldri blitt oppfattet som hverken frekk eller hensynsløs, men folk vet at jeg sier hva jeg mener. Og det er ikke nødvendigvis fordi jeg må si noe, for jeg kan helt fint holde kjeft også. Men når folk spør, og når folk lager innlegg her, så regner jeg det som åpent for å si hva en mener om problemstillinger. Det kommer jo alltid fram ting og diskusjoner utarter seg. Jeg skjønner ærlig talt fremdeles ikke alt her, og jeg skjønner ikke hvorfor du tester folk. Ihvertfall ikke når det går ut over deg selv på den måten her. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144441344-er-skuffet-over-moren-min-fordi-hun-er-ei-d%C3%B8rmatte/page/6/#findComment-149978888 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2023 #135 Del Skrevet 7. juli 2023 ReneRene skrev (8 timer siden): En veldig uting på forumet, at målet er mer å si mot en bruker enn et oppriktig ønske om støtte til Ts. Det er sånn du gjør i denne tråden det jo... Anonymkode: 48abc...07e Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144441344-er-skuffet-over-moren-min-fordi-hun-er-ei-d%C3%B8rmatte/page/6/#findComment-149978891 Del på andre sider Flere delingsvalg…
ReneRene Skrevet 7. juli 2023 #136 Del Skrevet 7. juli 2023 Anonym bruker skrev (Akkurat nå): Det er sånn du gjør i denne tråden det jo... Anonymkode: 48abc...07e ? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144441344-er-skuffet-over-moren-min-fordi-hun-er-ei-d%C3%B8rmatte/page/6/#findComment-149978892 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2023 #137 Del Skrevet 7. juli 2023 ReneRene skrev (7 timer siden): Det er jo bra å stille spørsmål både for å selv få klarhet i ting, og også at andre selv tenker etter. Jeg har aldri helt skjønt det med å kun si meningen sin her, uten begrunnelse og uten spørsmål. Det er slett interesse her mange ganger. Men når andre stiller spørsmål til deg for å få klarhet i ting så nekter du stort sett å svare og ignorerer folk. Da er det rart at du forventer at andre skal svare deg. Det er veldig hyklersk av deg. Anonymkode: 48abc...07e Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144441344-er-skuffet-over-moren-min-fordi-hun-er-ei-d%C3%B8rmatte/page/6/#findComment-149978893 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2023 #138 Del Skrevet 7. juli 2023 Anonym bruker skrev (31 minutter siden): Du trenger ikke tenke så mye. Du kan lese det som står, og så kan du gå ut undra det uten spesielt mye tolkninger. Det du gjør her er ikke å stille kritiske spørsmål. Jeg har ikke sett et eneste et. Det eneste jeg har sett er at du hele tiden mener at de trenger 3 biler og jeg ingen. Og at du mener ditt og datt om både meg og mitt liv. Fordi du tror du kan legge frem din feiltolkning som noe korrekt. Jeg har fortalt det gang på gang at du tar feil, men likevel holder du på ditt. At moren min lot ham kaste meg ut for snart 30 år siden fordi han eide 50% av boligen er noe annet enn at hun lar ham nekte meg ferie i nå. Begge deler sårer, men akkurat nå så var det dette jeg ble skuffet over. Den gangen hadde samfunnet et ansvar for å ta vare på meg psykisk og fysisk. Det er det ingen som har nå. Og din metode har ikke hjulpet en dråpe. Det ønsker jeg at du skal ta til deg og med deg videre. Om ikke annet har du, som den eneste her, fortalt meg at jeg faktisk ER så lite verdt som jeg føler meg. Om jeg tar meg nær av det eller ikke, er ikke viktig (dine ord betyr lite for meg). Men en dag kan du møte en som gjør det, og hva da? Vil du ta ansvar for dine handlinger da? Anonymkode: babf2...105 For et klokt og reflektert svar. Dessverre når det ikke inn til brukeren da hn nok er nærmere stefar i personlighet enn deg. Jeg sender deg gode tanker, det må være sårt å ikke kunne regne med sin egen mor. Du er sterk og absolutt verd bedre ❤️ Anonymkode: 9ba1b...82e Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144441344-er-skuffet-over-moren-min-fordi-hun-er-ei-d%C3%B8rmatte/page/6/#findComment-149978895 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2023 #139 Del Skrevet 7. juli 2023 ReneRene skrev (3 minutter siden): ? Hva er det du ikke skjønner`? Anonymkode: 48abc...07e Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144441344-er-skuffet-over-moren-min-fordi-hun-er-ei-d%C3%B8rmatte/page/6/#findComment-149978896 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2023 #140 Del Skrevet 7. juli 2023 ReneRene skrev (24 minutter siden): De hadde jo ikke tre biler siden den ene måtte fikses. Hadde de kommet og tatt bilen helt uten grunn så måtte jeg ikke forsvart at pensjonister også har et liv, og at en mann på 80 år som er kraftig overvektig har problemer med å komme seg rundt. Jeg har ikke noe sted skrevet at du er lite verdt! Jeg har skrevet at det ikke er okay at noen tror de er offer, og at det heller ikke er greit at andre gir dem inntrykk av det. Jeg syns det er litt spesielt at voksne skriver at familie hater dem, og jeg syns kontekst er viktig mange ganger. Jeg kunne jo si at naboen skjelte meg ut og fått støtte. At jeg unnlot å si at jeg hadde skrapa opp bilen hennes ville vært passende info. Hvis du ser hva jeg mener. Men greit. Jeg skjønner at jeg ble oppfattet for hard her, men da lurer jeg igjen på om jeg alltid må tenke at folk er på verst mulig plass før jeg ytrer meg? Og jeg møter altså mennesker, og har møtt andre siden jeg kom til verden. Jeg har aldri blitt oppfattet som hverken frekk eller hensynsløs, men folk vet at jeg sier hva jeg mener. Og det er ikke nødvendigvis fordi jeg må si noe, for jeg kan helt fint holde kjeft også. Men når folk spør, og når folk lager innlegg her, så regner jeg det som åpent for å si hva en mener om problemstillinger. Det kommer jo alltid fram ting og diskusjoner utarter seg. Jeg skjønner ærlig talt fremdeles ikke alt her, og jeg skjønner ikke hvorfor du tester folk. Ihvertfall ikke når det går ut over deg selv på den måten her. På dette forumet oppleves du som frekk, ufordragelig, kverulerende, uvitende, ufin og med knekte sosiale antenner. Anonymkode: 263f6...ca1 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144441344-er-skuffet-over-moren-min-fordi-hun-er-ei-d%C3%B8rmatte/page/6/#findComment-149978899 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2023 #141 Del Skrevet 7. juli 2023 ReneRene skrev (22 minutter siden): De hadde jo ikke tre biler siden den ene måtte fikses. Hadde de kommet og tatt bilen helt uten grunn så måtte jeg ikke forsvart at pensjonister også har et liv, og at en mann på 80 år som er kraftig overvektig har problemer med å komme seg rundt. Jeg har ikke noe sted skrevet at du er lite verdt! Jeg har skrevet at det ikke er okay at noen tror de er offer, og at det heller ikke er greit at andre gir dem inntrykk av det. Jeg syns det er litt spesielt at voksne skriver at familie hater dem, og jeg syns kontekst er viktig mange ganger. Jeg kunne jo si at naboen skjelte meg ut og fått støtte. At jeg unnlot å si at jeg hadde skrapa opp bilen hennes ville vært passende info. Hvis du ser hva jeg mener. Men greit. Jeg skjønner at jeg ble oppfattet for hard her, men da lurer jeg igjen på om jeg alltid må tenke at folk er på verst mulig plass før jeg ytrer meg? Og jeg møter altså mennesker, og har møtt andre siden jeg kom til verden. Jeg har aldri blitt oppfattet som hverken frekk eller hensynsløs, men folk vet at jeg sier hva jeg mener. Og det er ikke nødvendigvis fordi jeg må si noe, for jeg kan helt fint holde kjeft også. Men når folk spør, og når folk lager innlegg her, så regner jeg det som åpent for å si hva en mener om problemstillinger. Det kommer jo alltid fram ting og diskusjoner utarter seg. Jeg skjønner ærlig talt fremdeles ikke alt her, og jeg skjønner ikke hvorfor du tester folk. Ihvertfall ikke når det går ut over deg selv på den måten her. Hele poenget her er jo at bilen ikke måtte fikses. Det vare bare noe han sa. Altså løgn. Alle 3 bilene har stått i gården der i flere dager uten at en eneste en av dem er blitt fikset. Og ja, det vet jeg. Venninnen min er naboen deres. Jeg svarer igjen: du trenger ikke tro noe. Du trenger bare å lese det folk skriver til deg eller i et innlegg. Og så dropper du å tolke. Det løser mye. Det er jo fullt mulig mange oppfatter deg som mange ting, men at de ikke gidder å si det til deg, fordi det ikke nytter? Du trenger ikke skjønne noe av noe. Alle andre skjønner det, så da har jeg forklart meg godt nok. Du har indirekte fortalt meg at jeg er så lite verdt som jeg føler meg. Ved alt du skriver. Du må lære deg å lese det som står uten å forsøke å tolke så mye, uten å spinne opp et bilde i hodet ditt. Når jeg forteller deg at din fantasi ikke er korrekt, så krangler du jo på det også. Har du aldri lært deg at du har to ører og en munn av en grunn? Anonymkode: babf2...105 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144441344-er-skuffet-over-moren-min-fordi-hun-er-ei-d%C3%B8rmatte/page/6/#findComment-149978900 Del på andre sider Flere delingsvalg…
ReneRene Skrevet 7. juli 2023 #142 Del Skrevet 7. juli 2023 Anonym bruker skrev (15 minutter siden): Hele poenget her er jo at bilen ikke måtte fikses. Det vare bare noe han sa. Altså løgn. Alle 3 bilene har stått i gården der i flere dager uten at en eneste en av dem er blitt fikset. Og ja, det vet jeg. Venninnen min er naboen deres. Jeg svarer igjen: du trenger ikke tro noe. Du trenger bare å lese det folk skriver til deg eller i et innlegg. Og så dropper du å tolke. Det løser mye. Det er jo fullt mulig mange oppfatter deg som mange ting, men at de ikke gidder å si det til deg, fordi det ikke nytter? Du trenger ikke skjønne noe av noe. Alle andre skjønner det, så da har jeg forklart meg godt nok. Du har indirekte fortalt meg at jeg er så lite verdt som jeg føler meg. Ved alt du skriver. Du må lære deg å lese det som står uten å forsøke å tolke så mye, uten å spinne opp et bilde i hodet ditt. Når jeg forteller deg at din fantasi ikke er korrekt, så krangler du jo på det også. Har du aldri lært deg at du har to ører og en munn av en grunn? Anonymkode: babf2...105 Javel. Så nå kom enda en ny opplysning om at bilen sto i gården. Hadde kanskje vært relevant å ta med i starten eller nevnt det da det ble snakk om at pensjonister også har et liv og må komme seg rundt? Men da skjønner alle andre, det er bra 🙂 Jeg innrømmer glatt at jeg skjønner mindre og mindre her. Men det er jo bare meg 🙃 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144441344-er-skuffet-over-moren-min-fordi-hun-er-ei-d%C3%B8rmatte/page/6/#findComment-149978904 Del på andre sider Flere delingsvalg…
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 7. juli 2023 #143 Del Skrevet 7. juli 2023 ReneRene skrev (1 minutt siden): Javel. Så nå kom enda en ny opplysning om at bilen sto i gården. Hadde kanskje vært relevant å ta med i starten eller nevnt det da det ble snakk om at pensjonister også har et liv og må komme seg rundt? Men da skjønner alle andre, det er bra 🙂 Jeg innrømmer glatt at jeg skjønner mindre og mindre her. Men det er jo bare meg 🙃 Hvorfor i alle dager må du skrive på en slik nedlatende måte som du gjør? Hva er vitsen? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144441344-er-skuffet-over-moren-min-fordi-hun-er-ei-d%C3%B8rmatte/page/6/#findComment-149978906 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2023 #144 Del Skrevet 7. juli 2023 ReneRene skrev (3 minutter siden): Javel. Så nå kom enda en ny opplysning om at bilen sto i gården. Hadde kanskje vært relevant å ta med i starten eller nevnt det da det ble snakk om at pensjonister også har et liv og må komme seg rundt? Men da skjønner alle andre, det er bra 🙂 Jeg innrømmer glatt at jeg skjønner mindre og mindre her. Men det er jo bare meg 🙃 Jeg har hele tiden skrevet at de ikke trengte bilen, at reparasjonen var falsk og at det var en unnskyldning for å holde meg hjemme fra ferie. Hvis du ikke har forstått det før nå. Ja, det er bare deg. Anonymkode: babf2...105 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144441344-er-skuffet-over-moren-min-fordi-hun-er-ei-d%C3%B8rmatte/page/6/#findComment-149978909 Del på andre sider Flere delingsvalg…
ReneRene Skrevet 7. juli 2023 #145 Del Skrevet 7. juli 2023 Anonym bruker skrev (6 minutter siden): Jeg har hele tiden skrevet at de ikke trengte bilen, at reparasjonen var falsk og at det var en unnskyldning for å holde meg hjemme fra ferie. Hvis du ikke har forstått det før nå. Ja, det er bare deg. Anonymkode: babf2...105 Okay? Hvis du har skrevet at reparasjonen var falsk og kan sitere den opplysningen, så legger jeg meg helt flat ang det. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144441344-er-skuffet-over-moren-min-fordi-hun-er-ei-d%C3%B8rmatte/page/6/#findComment-149978910 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2023 #146 Del Skrevet 7. juli 2023 ReneRene skrev (15 minutter siden): Javel. Så nå kom enda en ny opplysning om at bilen sto i gården. Hadde kanskje vært relevant å ta med i starten eller nevnt det da det ble snakk om at pensjonister også har et liv og må komme seg rundt? Men da skjønner alle andre, det er bra 🙂 Jeg innrømmer glatt at jeg skjønner mindre og mindre her. Men det er jo bare meg 🙃 Ja. Det er bare deg. Som vanlig. Og som vanlig tar du ingenting av det andre prøver å fortelle deg til deg. Du er jo direkte tungnem. Anonymkode: 9ba1b...82e Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144441344-er-skuffet-over-moren-min-fordi-hun-er-ei-d%C3%B8rmatte/page/6/#findComment-149978912 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2023 #147 Del Skrevet 7. juli 2023 ReneRene skrev (10 minutter siden): Okay? Hvis du har skrevet at reparasjonen var falsk og kan sitere den opplysningen, så legger jeg meg helt flat ang det. Jeg har skrevet minst 1000 ganger )det er uttrykk) at dette er noe de finner på og er gjort med vilje for å sabotere ferien min. Trodde du da at bilen faktisk var på verksted? Du som tolker alt? Anonymkode: babf2...105 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144441344-er-skuffet-over-moren-min-fordi-hun-er-ei-d%C3%B8rmatte/page/6/#findComment-149978915 Del på andre sider Flere delingsvalg…
ReneRene Skrevet 7. juli 2023 #148 Del Skrevet 7. juli 2023 Anonym bruker skrev (10 minutter siden): Jeg har skrevet minst 1000 ganger )det er uttrykk) at dette er noe de finner på og er gjort med vilje for å sabotere ferien min. Trodde du da at bilen faktisk var på verksted? Du som tolker alt? Anonymkode: babf2...105 Ja, jeg trodde faktisk det. Ellers hadde jeg vel ikke argumentert for at han muligens trengte bilen mer enn deg siden han er 80 år og xxxl. Jeg syns vel at det var en relevant opplysning å gi i HI da men. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144441344-er-skuffet-over-moren-min-fordi-hun-er-ei-d%C3%B8rmatte/page/6/#findComment-149978918 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2023 #149 Del Skrevet 7. juli 2023 ReneRene skrev (10 minutter siden): Ja, jeg trodde faktisk det. Ellers hadde jeg vel ikke argumentert for at han muligens trengte bilen mer enn deg siden han er 80 år og xxxl. Jeg syns vel at det var en relevant opplysning å gi i HI da men. Det var ikke relevant. Jeg skrev at de med vilje saboterte ferien min. Hadde du bare lest det, så hadde du ikke trengt dette tillegget Anonymkode: babf2...105 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144441344-er-skuffet-over-moren-min-fordi-hun-er-ei-d%C3%B8rmatte/page/6/#findComment-149978925 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2023 #150 Del Skrevet 7. juli 2023 ReneRene skrev (25 minutter siden): Ja, jeg trodde faktisk det. Ellers hadde jeg vel ikke argumentert for at han muligens trengte bilen mer enn deg siden han er 80 år og xxxl. Jeg syns vel at det var en relevant opplysning å gi i HI da men. Du kverulerer bare for å være uenig. Har du allerede glemt at du skrev at det var en uting å gjøre? ReneRene skrev (9 timer siden): En veldig uting på forumet, at målet er mer å si mot en bruker enn et oppriktig ønske om støtte til Ts. Anonymkode: 48abc...07e Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144441344-er-skuffet-over-moren-min-fordi-hun-er-ei-d%C3%B8rmatte/page/6/#findComment-149978927 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå