Gå til innhold

Datteren min kom hjem fra Hellas med 40 i feber og nå diare, kan det være noe bakterier fra utlandet?

Anbefalte innlegg

Hun kom hjem med 40 i feber og forkjølelse, nå på dag 4 har hun fortsatt høy feber og forkjølelse, men hun har fått veldig diare nå etter 4 dager hjemme. Kan det være noe smitte derfra?

Anonymkode: a4cbc...551

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (35 minutter siden):

Det kan det jo være. Men ville tatt henne til legen med så høy feber! 

Anonymkode: 3394d...20f

40 i feber er da helt vanlig med barnehagebarn.

Anonymkode: c9dc1...e99

Annonse

Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

40 i feber er da helt vanlig med barnehagebarn.

Anonymkode: c9dc1...e99

Ja, men jeg antok bare at HIs datter var eldre siden hun hadde vært i Hellas. Kan være jeg tar feil altså :) Ville uansett tatt henne til legen etter så mange dager med feber

Anonym bruker skrev (13 minutter siden):

Ja, men jeg antok bare at HIs datter var eldre siden hun hadde vært i Hellas. Kan være jeg tar feil altså :) Ville uansett tatt henne til legen etter så mange dager med feber

Kan ikke barnehagebarn være i Hellas? Sønnen min får forøvrig fortsatt over 40 i feber når han er syk. Og han er 19 år

Anonymkode: d3787...71a

Anonym bruker skrev (32 minutter siden):

Du har rett hun går på barneskole og har hatt fri en stund fra skolen. 

Kjenner flere som har vært i Hellas og fått korona der. Ene ble innlagt på dag 10. var viss noen som ble ekstra dårlig etter en stund nå

Anonymkode: 52f9b...b51

Anonym bruker skrev (4 timer siden):

Kan ikke barnehagebarn være i Hellas? Sønnen min får forøvrig fortsatt over 40 i feber når han er syk. Og han er 19 år

Anonymkode: d3787...71a

Nei, de kan ikke være i Hellas.

Anonym bruker skrev (4 timer siden):

Du har rett hun går på barneskole og har hatt fri en stund fra skolen. 

Kanskje det er covid da, som flere nevner? Pass på at hun får i seg nok væske og ring lege i morgen om det ikke har gitt seg :)  Evt legevakt i kveld om det forverrer seg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...