Anonym bruker Skrevet 3. juli 2023 #1 Del Skrevet 3. juli 2023 I år deltok jeg sammen med 90000 andre i Pride-paraden i Oslo. Den begynner jo på Grønland og vi var der 1,5 time før paraden begynte. På den tiden jeg var der og når vi begynte å gå opp mot sentrum, så såg jeg ikke en eneste hijab/burka/niqab. Jeg så heller nesten ingen ikke-vestlige nye landsmenn, foruten om de som var tøffe nok til å delta i paraden. Med tanke på det som skjedde i fjor så ville jeg ha trodd at imamer med sin menighet ville stilt opp slått ring rundt Pride. En vanlig dag på Grønland så er i alle fall 60-70% av de som ferdes der ikke-vestlige innvandrere eller barn av de, lørdag var der nesten ingen. Tenk så kult det hadde vært med en imam som vinket med regnbueflagget eller i burka i regnbuefarger..... Anonymkode: 39f15...f55 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144441327-pride-paraden-p%C3%A5-gr%C3%B8nland/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2023 #2 Del Skrevet 3. juli 2023 Er en grunn til at det starter på Grønland da, hallo. Det er for å provosere frem reaksjoner fra muslimer som ikke kan fordra pride og alle skrullene der. Hvorfor starter ikke toget et annet sted, feks Majorstuen? Nei, fordi dere skal på død og liv presse legningen deres på folk som overhodet ikke er intressert? Jeg selv blåser i om hvem som er gay eller ikke, og jeg er egentlig ikke intressert i å få det trykket opp i fjeset heller. Syns pride og det tullet der, går over alle støvleskaft. Butikker blir tvunget til å flagge og støtte. Helt sykt. Hvor mye hets og fordommer er det dere egentlig møter siden dere må markere dere sånn? At noen ble skutt på et sted i fjor eller når det var? Da er det terror mot homofile. Men når andre blir skutt og knivstukket, nei da er det værken flagg eller markering. Dette er rett og slett en form for hjernevask og massesuggesjon. Rart at ikke folk ser det. Anonymkode: 0f430...b81 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144441327-pride-paraden-p%C3%A5-gr%C3%B8nland/#findComment-149977181 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2023 #3 Del Skrevet 3. juli 2023 Det er vel primært fordi muslimer mener homofili er synd vil jeg anta Anonymkode: 7c07a...20d Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144441327-pride-paraden-p%C3%A5-gr%C3%B8nland/#findComment-149977183 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2023 #4 Del Skrevet 3. juli 2023 Anonym bruker skrev (4 minutter siden): Er en grunn til at det starter på Grønland da, hallo. Det er for å provosere frem reaksjoner fra muslimer som ikke kan fordra pride og alle skrullene der. Hvorfor starter ikke toget et annet sted, feks Majorstuen? Nei, fordi dere skal på død og liv presse legningen deres på folk som overhodet ikke er intressert? Jeg selv blåser i om hvem som er gay eller ikke, og jeg er egentlig ikke intressert i å få det trykket opp i fjeset heller. Syns pride og det tullet der, går over alle støvleskaft. Butikker blir tvunget til å flagge og støtte. Helt sykt. Hvor mye hets og fordommer er det dere egentlig møter siden dere må markere dere sånn? At noen ble skutt på et sted i fjor eller når det var? Da er det terror mot homofile. Men når andre blir skutt og knivstukket, nei da er det værken flagg eller markering. Dette er rett og slett en form for hjernevask og massesuggesjon. Rart at ikke folk ser det. Anonymkode: 0f430...b81 Det er faktisk sant det, det er knivstikking og skyting hver eneste helg i Oslo. Men det markeres ikke. Anonymkode: 85c34...d6b Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144441327-pride-paraden-p%C3%A5-gr%C3%B8nland/#findComment-149977185 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2023 #5 Del Skrevet 3. juli 2023 Anonym bruker skrev (Akkurat nå): Det er faktisk sant det, det er knivstikking og skyting hver eneste helg i Oslo. Men det markeres ikke. Anonymkode: 85c34...d6b Nå var det ikke Prideparade for å markere skytingen i fjor da. Det ville vært parade okke som Anonymkode: 7c07a...20d Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144441327-pride-paraden-p%C3%A5-gr%C3%B8nland/#findComment-149977186 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2023 #6 Del Skrevet 3. juli 2023 Anonym bruker skrev (34 minutter siden): Er en grunn til at det starter på Grønland da, hallo. Det er for å provosere frem reaksjoner fra muslimer som ikke kan fordra pride og alle skrullene der. Hvorfor starter ikke toget et annet sted, feks Majorstuen? Nei, fordi dere skal på død og liv presse legningen deres på folk som overhodet ikke er intressert? Jeg selv blåser i om hvem som er gay eller ikke, og jeg er egentlig ikke intressert i å få det trykket opp i fjeset heller. Syns pride og det tullet der, går over alle støvleskaft. Butikker blir tvunget til å flagge og støtte. Helt sykt. Hvor mye hets og fordommer er det dere egentlig møter siden dere må markere dere sånn? At noen ble skutt på et sted i fjor eller når det var? Da er det terror mot homofile. Men når andre blir skutt og knivstukket, nei da er det værken flagg eller markering. Dette er rett og slett en form for hjernevask og massesuggesjon. Rart at ikke folk ser det. Anonymkode: 0f430...b81 Den starter på Grønland fordi flere homofile par er blitt banket opp der fordi de har gått hånd i hånd. Allerede i 2009 kunne homofile ble skjelt ut, spyttet på og banket opp fordi beboere mente dette var en muslimsk bydel. Vel selv har jeg ikke presset min legning på noen....jeg er forøvrig hetro så tviler på at min legning søter noen i den bydelen, Jeg valgte å bli med å støtte de som enda ikke like lett kan vise hvem de er glad i. Skytingen i fjor at ment som terror mot Pride, lokale gjengoppgjør er ikke det. Eller mener du at vi skal flagge eller markere gjengoppgjør, innkreving av narkogjeld eller krenking av familen ære? Anonymkode: 39f15...f55 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144441327-pride-paraden-p%C3%A5-gr%C3%B8nland/#findComment-149977198 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2023 #7 Del Skrevet 3. juli 2023 Anonym bruker skrev (37 minutter siden): Det er faktisk sant det, det er knivstikking og skyting hver eneste helg i Oslo. Men det markeres ikke. Anonymkode: 85c34...d6b Det handler oftest om gjengoppgjør, uansett hvor teit det er. Du står fritt til å starte en markering som viser avsky mot slike handlinger. Anonymkode: 39f15...f55 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144441327-pride-paraden-p%C3%A5-gr%C3%B8nland/#findComment-149977199 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2023 #8 Del Skrevet 3. juli 2023 Så rart at det er ulikt i ulike byer. Jeg gikk i Bergen litt tidligere i år, og der var det bredt utvalg av etnisiteter, både i selve paraden, men også mange i publikum. Jeg husker faktisk at jeg tenkte at det må da være varmt med hijab på en slik dag når man står så tett og solen skinner varmt. Anonymkode: bcd86...fc7 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144441327-pride-paraden-p%C3%A5-gr%C3%B8nland/#findComment-149977201 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2023 #9 Del Skrevet 3. juli 2023 Anonym bruker skrev (9 minutter siden): Det handler oftest om gjengoppgjør, uansett hvor teit det er. Du står fritt til å starte en markering som viser avsky mot slike handlinger. Anonymkode: 39f15...f55 Nei det gjør det ikke. Av og til ja, men like ofte IKKE, men det er ikke en diskusjon vi skal ta her. Anonymkode: 85c34...d6b Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144441327-pride-paraden-p%C3%A5-gr%C3%B8nland/#findComment-149977204 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2023 #10 Del Skrevet 3. juli 2023 Anonym bruker skrev (27 minutter siden): Nei det gjør det ikke. Av og til ja, men like ofte IKKE, men det er ikke en diskusjon vi skal ta her. Anonymkode: 85c34...d6b Da bør du rette en klage til politet og politikere i Oslo som for det meste påstår at dette er lokale gjengoppgjør. Anonymkode: 39f15...f55 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144441327-pride-paraden-p%C3%A5-gr%C3%B8nland/#findComment-149977213 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2023 #11 Del Skrevet 3. juli 2023 Anonym bruker skrev (34 minutter siden): Så rart at det er ulikt i ulike byer. Jeg gikk i Bergen litt tidligere i år, og der var det bredt utvalg av etnisiteter, både i selve paraden, men også mange i publikum. Jeg husker faktisk at jeg tenkte at det må da være varmt med hijab på en slik dag når man står så tett og solen skinner varmt. Anonymkode: bcd86...fc7 Så bra, vel i Oslo var der nesten lik null.... Anonymkode: 39f15...f55 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144441327-pride-paraden-p%C3%A5-gr%C3%B8nland/#findComment-149977215 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2023 #12 Del Skrevet 3. juli 2023 Anonym bruker skrev (45 minutter siden): Den starter på Grønland fordi flere homofile par er blitt banket opp der fordi de har gått hånd i hånd. Allerede i 2009 kunne homofile ble skjelt ut, spyttet på og banket opp fordi beboere mente dette var en muslimsk bydel. Vel selv har jeg ikke presset min legning på noen....jeg er forøvrig hetro så tviler på at min legning søter noen i den bydelen, Jeg valgte å bli med å støtte de som enda ikke like lett kan vise hvem de er glad i. Skytingen i fjor at ment som terror mot Pride, lokale gjengoppgjør er ikke det. Eller mener du at vi skal flagge eller markere gjengoppgjør, innkreving av narkogjeld eller krenking av familen ære? Anonymkode: 39f15...f55 Det ER jo en muslimsk bydel. Våkn opp. Det er ikke bare homser som blir banka der, har du sett på nyhetene i det hele tatt? Det er damer med feil bekledning, både etnisk norske og muslimske. Det er folk med hunder som ansees som urene, det er hvem som helst som ikke passer i de selverklærte vokterne der. Men MÅ du leie og kysse ute? Jeg gjør ikke det. Det går an å ikke reise til Grønland bare for å demonstrere noe. Grønland er overtatt av muslimer, og de er ikke tolerante, godta det. Dette blir som den kjerringa jeg leste om i en avis i dag, som gikk ved Sognsvann ved Svarttjern eller hva den nakenplassen heter, fordi det SKULLE hun få lov til, for det var hennes RETT, og så blir støtt av onanerende menn. Skynde seg å ringe avisen for å komme i avisen. Altså, er det noen hjemme?? Kunne ikke gå noen andre steder, skulle på død og liv gå akkurat der, hvor det er kjent at det foregår seksuell aktivitet. Litt samme føler jeg med dere skeive. Dere skal presse legnigen deres oppi trynet på folk som overhodet ikke er intressert. Jeg presser ikke min legning på dere. Jeg oppfører meg normalt ute blandt folk, jeg må liksom ikke ha folks oppmerkesomhet hele tiden. Jeg må ikke kline og demonstrere. Noen av dere er seriøst skrullinger, as. Ta og lev livet som dere vil, men gi faen i å tro at jeg skal flagge og støtte dere for det. Anonymkode: 0f430...b81 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144441327-pride-paraden-p%C3%A5-gr%C3%B8nland/#findComment-149977226 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2023 #13 Del Skrevet 3. juli 2023 Anonym bruker skrev (7 minutter siden): Det ER jo en muslimsk bydel. Våkn opp. Det er ikke bare homser som blir banka der, har du sett på nyhetene i det hele tatt? Det er damer med feil bekledning, både etnisk norske og muslimske. Det er folk med hunder som ansees som urene, det er hvem som helst som ikke passer i de selverklærte vokterne der. Men MÅ du leie og kysse ute? Jeg gjør ikke det. Det går an å ikke reise til Grønland bare for å demonstrere noe. Grønland er overtatt av muslimer, og de er ikke tolerante, godta det. Dette blir som den kjerringa jeg leste om i en avis i dag, som gikk ved Sognsvann ved Svarttjern eller hva den nakenplassen heter, fordi det SKULLE hun få lov til, for det var hennes RETT, og så blir støtt av onanerende menn. Skynde seg å ringe avisen for å komme i avisen. Altså, er det noen hjemme?? Kunne ikke gå noen andre steder, skulle på død og liv gå akkurat der, hvor det er kjent at det foregår seksuell aktivitet. Litt samme føler jeg med dere skeive. Dere skal presse legnigen deres oppi trynet på folk som overhodet ikke er intressert. Jeg presser ikke min legning på dere. Jeg oppfører meg normalt ute blandt folk, jeg må liksom ikke ha folks oppmerkesomhet hele tiden. Jeg må ikke kline og demonstrere. Noen av dere er seriøst skrullinger, as. Ta og lev livet som dere vil, men gi faen i å tro at jeg skal flagge og støtte dere for det. Anonymkode: 0f430...b81 Selvfølgelig skulle den dama kunne gå på tur i skogen uten å bli jaget av runkende menn, Selvfølgelig skal man kunne gå trygt på Grønland om man er homofil som leier kjæresten sin, hundeeier eller dama med feil bekledning i de ekstreme sine øyne. Å si at man skal bøye av for ekstremisme og og folk som runker foran trynet ditt er det dummeste jeg har lest. Bra at ikke alle er like veike og feige som deg. Anonymkode: 2806f...f81 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144441327-pride-paraden-p%C3%A5-gr%C3%B8nland/#findComment-149977231 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2023 #14 Del Skrevet 3. juli 2023 Anonym bruker skrev (36 minutter siden): Det ER jo en muslimsk bydel. Våkn opp. Det er ikke bare homser som blir banka der, har du sett på nyhetene i det hele tatt? Det er damer med feil bekledning, både etnisk norske og muslimske. Det er folk med hunder som ansees som urene, det er hvem som helst som ikke passer i de selverklærte vokterne der. Men MÅ du leie og kysse ute? Jeg gjør ikke det. Det går an å ikke reise til Grønland bare for å demonstrere noe. Grønland er overtatt av muslimer, og de er ikke tolerante, godta det. Dette blir som den kjerringa jeg leste om i en avis i dag, som gikk ved Sognsvann ved Svarttjern eller hva den nakenplassen heter, fordi det SKULLE hun få lov til, for det var hennes RETT, og så blir støtt av onanerende menn. Skynde seg å ringe avisen for å komme i avisen. Altså, er det noen hjemme?? Kunne ikke gå noen andre steder, skulle på død og liv gå akkurat der, hvor det er kjent at det foregår seksuell aktivitet. Litt samme føler jeg med dere skeive. Dere skal presse legnigen deres oppi trynet på folk som overhodet ikke er intressert. Jeg presser ikke min legning på dere. Jeg oppfører meg normalt ute blandt folk, jeg må liksom ikke ha folks oppmerkesomhet hele tiden. Jeg må ikke kline og demonstrere. Noen av dere er seriøst skrullinger, as. Ta og lev livet som dere vil, men gi faen i å tro at jeg skal flagge og støtte dere for det. Anonymkode: 0f430...b81 Unnskyld meg, men hva feiler det deg, egentlig? Anonymkode: 20d26...a1b Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144441327-pride-paraden-p%C3%A5-gr%C3%B8nland/#findComment-149977248 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2023 #15 Del Skrevet 3. juli 2023 Regner ikke med det var så mange kristne der heller. Forskjellen er at du ikke kan se på en person om den er kristen eller ikke. Idiotisk å mase på muslimene hele tiden. Mange kristne er ikke det spor bedre Anonymkode: 20a45...398 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144441327-pride-paraden-p%C3%A5-gr%C3%B8nland/#findComment-149977252 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2023 #16 Del Skrevet 3. juli 2023 Anonym bruker skrev (1 time siden): Det ER jo en muslimsk bydel. Våkn opp. Det er ikke bare homser som blir banka der, har du sett på nyhetene i det hele tatt? Det er damer med feil bekledning, både etnisk norske og muslimske. Det er folk med hunder som ansees som urene, det er hvem som helst som ikke passer i de selverklærte vokterne der. Men MÅ du leie og kysse ute? Jeg gjør ikke det. Det går an å ikke reise til Grønland bare for å demonstrere noe. Grønland er overtatt av muslimer, og de er ikke tolerante, godta det. Dette blir som den kjerringa jeg leste om i en avis i dag, som gikk ved Sognsvann ved Svarttjern eller hva den nakenplassen heter, fordi det SKULLE hun få lov til, for det var hennes RETT, og så blir støtt av onanerende menn. Skynde seg å ringe avisen for å komme i avisen. Altså, er det noen hjemme?? Kunne ikke gå noen andre steder, skulle på død og liv gå akkurat der, hvor det er kjent at det foregår seksuell aktivitet. Litt samme føler jeg med dere skeive. Dere skal presse legnigen deres oppi trynet på folk som overhodet ikke er intressert. Jeg presser ikke min legning på dere. Jeg oppfører meg normalt ute blandt folk, jeg må liksom ikke ha folks oppmerkesomhet hele tiden. Jeg må ikke kline og demonstrere. Noen av dere er seriøst skrullinger, as. Ta og lev livet som dere vil, men gi faen i å tro at jeg skal flagge og støtte dere for det. Anonymkode: 0f430...b81 Dårlig å lese er du også. Anonymkode: 39f15...f55 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144441327-pride-paraden-p%C3%A5-gr%C3%B8nland/#findComment-149977263 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2023 #17 Del Skrevet 3. juli 2023 Anonym bruker skrev (36 minutter siden): Regner ikke med det var så mange kristne der heller. Forskjellen er at du ikke kan se på en person om den er kristen eller ikke. Idiotisk å mase på muslimene hele tiden. Mange kristne er ikke det spor bedre Anonymkode: 20a45...398 Jo kirken var med i paraden og de hadde egen stand inne i parken. Anonymkode: 39f15...f55 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144441327-pride-paraden-p%C3%A5-gr%C3%B8nland/#findComment-149977266 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2023 #18 Del Skrevet 3. juli 2023 Anonym bruker skrev (37 minutter siden): Regner ikke med det var så mange kristne der heller. Forskjellen er at du ikke kan se på en person om den er kristen eller ikke. Idiotisk å mase på muslimene hele tiden. Mange kristne er ikke det spor bedre Anonymkode: 20a45...398 I fjor var det en muslim som utførte terror ikke en kristen. Anonymkode: 39f15...f55 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144441327-pride-paraden-p%C3%A5-gr%C3%B8nland/#findComment-149977269 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2023 #19 Del Skrevet 3. juli 2023 Anonym bruker skrev (2 timer siden): Regner ikke med det var så mange kristne der heller. Forskjellen er at du ikke kan se på en person om den er kristen eller ikke. Idiotisk å mase på muslimene hele tiden. Mange kristne er ikke det spor bedre Anonymkode: 20a45...398 Og du synes det et verre med den ørlille andelen kristenkonservative som er motstandere av homofili enn muslimene som er motstandere av homofili, ikke sant? Anonymkode: 5d1cf...1b8 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144441327-pride-paraden-p%C3%A5-gr%C3%B8nland/#findComment-149977307 Del på andre sider Flere delingsvalg…
the amazing spidermamma Skrevet 3. juli 2023 #20 Del Skrevet 3. juli 2023 Jeg var også på Grønland, og jeg så mange som ikke var etnisk norske. Noen sto og så på paraden, og noen gikk bare rundt og handlet i butikker og sånt. Så at Grønland var totalt rensket for muslimer i de to timene som det tok for pride-paraden å tråkke gjennom Grønland, det er rett og slett ikke sant. Skal ikke påstå at det sto en haug med niqab-damer der og heiet på paraden, akkurat, men det er jo ingen hemmelighet at religiøse og konservative, enten de er kristne eller muslimer som ikke er særlig begeistret for pride. Enig i at det hadde vært utrolig bra hvis et muslimsk trossamfunn hadde stilt opp i paraden. Men jeg måtte le av han (pakistaneren?) som sto på et lasteplan i paraden med "gimme, gimme, gimme, halal-pølse after midnight"! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144441327-pride-paraden-p%C3%A5-gr%C3%B8nland/#findComment-149977337 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2023 #21 Del Skrevet 3. juli 2023 Anonym bruker skrev (3 timer siden): Det ER jo en muslimsk bydel. Våkn opp. Det er ikke bare homser som blir banka der, har du sett på nyhetene i det hele tatt? Det er damer med feil bekledning, både etnisk norske og muslimske. Det er folk med hunder som ansees som urene, det er hvem som helst som ikke passer i de selverklærte vokterne der. Men MÅ du leie og kysse ute? Jeg gjør ikke det. Det går an å ikke reise til Grønland bare for å demonstrere noe. Grønland er overtatt av muslimer, og de er ikke tolerante, godta det. Dette blir som den kjerringa jeg leste om i en avis i dag, som gikk ved Sognsvann ved Svarttjern eller hva den nakenplassen heter, fordi det SKULLE hun få lov til, for det var hennes RETT, og så blir støtt av onanerende menn. Skynde seg å ringe avisen for å komme i avisen. Altså, er det noen hjemme?? Kunne ikke gå noen andre steder, skulle på død og liv gå akkurat der, hvor det er kjent at det foregår seksuell aktivitet. Litt samme føler jeg med dere skeive. Dere skal presse legnigen deres oppi trynet på folk som overhodet ikke er intressert. Jeg presser ikke min legning på dere. Jeg oppfører meg normalt ute blandt folk, jeg må liksom ikke ha folks oppmerkesomhet hele tiden. Jeg må ikke kline og demonstrere. Noen av dere er seriøst skrullinger, as. Ta og lev livet som dere vil, men gi faen i å tro at jeg skal flagge og støtte dere for det. Anonymkode: 0f430...b81 Du er kanskje ikke i Oslo, eller for den del utenfor hybeldøra så ofte...? Anonymkode: c1774...ca7 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144441327-pride-paraden-p%C3%A5-gr%C3%B8nland/#findComment-149977343 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2023 #22 Del Skrevet 3. juli 2023 Anonym bruker skrev (5 timer siden): Så bra, vel i Oslo var der nesten lik null.... Anonymkode: 39f15...f55 Hvor mye av paraden fikk du med deg? Jeg hadde mange etnisiteter rundt meg i paraden når jeg gikk. Og møtte mange på vei bort til paraden. Anonymkode: e10af...e03 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144441327-pride-paraden-p%C3%A5-gr%C3%B8nland/#findComment-149977358 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2023 #23 Del Skrevet 3. juli 2023 Anonym bruker skrev (37 minutter siden): Hvor mye av paraden fikk du med deg? Jeg hadde mange etnisiteter rundt meg i paraden når jeg gikk. Og møtte mange på vei bort til paraden. Anonymkode: e10af...e03 Som jeg skrev, foruten om de få som var med i paraden så var det ikke mange som så på fra fortauet. Anonymkode: 39f15...f55 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144441327-pride-paraden-p%C3%A5-gr%C3%B8nland/#findComment-149977372 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2023 #24 Del Skrevet 3. juli 2023 Anonym bruker skrev (6 timer siden): Allerede i 2009 kunne homofile ble skjelt ut, spyttet på og banket opp fordi beboere mente dette var en muslimsk bydel. Allerede i 2009? Du får huske på at det ikke er så sjukt lenge siden homofile kunne bli banka opp av helt lysehvite nordmenn da, midt på Karl Johan og antagelig overalt ellers. Jeg vil tro det fortsatt skjer også. Anonymkode: a3b41...818 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144441327-pride-paraden-p%C3%A5-gr%C3%B8nland/#findComment-149977376 Del på andre sider Flere delingsvalg…
the amazing spidermamma Skrevet 3. juli 2023 #25 Del Skrevet 3. juli 2023 Anonym bruker skrev (10 minutter siden): Allerede i 2009? Du får huske på at det ikke er så sjukt lenge siden homofile kunne bli banka opp av helt lysehvite nordmenn da, midt på Karl Johan og antagelig overalt ellers. Jeg vil tro det fortsatt skjer også. Anonymkode: a3b41...818 Dette skjer hele tida, ikke mange uker siden ei lesbisk som jeg kjenner ble slått av fulle nordmenn i sentrum. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144441327-pride-paraden-p%C3%A5-gr%C3%B8nland/#findComment-149977380 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå