Gå til innhold

Hva er din/ditt beste/sterkeste side?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

At jeg sparker Janteloven bak flere ganger i uka. 

For mange er det forfriskende å møte mennesker som er litt politisk ukorrekt og tør å si det "alle" tenker. Siden jeg er relativt velfungerende sosialt og nogenlunde velformulerende verbalt, blir det sjeldent mottatt som noe negativt. 

Anonymkode: 58ea8...424

Anonym bruker skrev (7 minutter siden):

For mange er det forfriskende å møte mennesker som er litt politisk ukorrekt og tør å si det "alle" tenker. Siden jeg er relativt velfungerende sosialt og nogenlunde velformulerende verbalt, blir det sjeldent mottatt som noe negativt. 

Dette er vel den største livsløgnen. At folk ikke motsier deg betyr ikke at de ikke himler med øynene over din ‘si det alle tenker’. Det er svært sjelden de som tror at de har knekt den koden treffer. 

Anonymkode: 2d240...ad6

Annonse

Anonym bruker skrev (6 timer siden):

Jeg sier veldig sjeldent noe til sånne folk, men gjett om jeg tenker mitt.

Anonymkode: ee381...7fb

Anonym bruker skrev (12 timer siden):

Har du eksempel på hva alle tenker som de ikke tør å si? Jeg kommer ikke på en eneste holdning eller mening jeg har som jeg ikke våger å hevde.  Men det er tid og sted for alt, så det er ikke alt jeg mener noe om i alle situasjoner. 

Anonymkode: 2d240...ad6

Anonym bruker skrev (16 timer siden):

Problemet er at folk som deg bare TROR at det er ting "alle" tenker, så når vi skjønner hvilken type person du er, altså en som "snakker fra levra", bare nikker og smiler vi og tenker definitivt vårt. Jeg gidder ikke å gå inn i diskusjonen en gang fordi all erfaring tilsier at slike folk ikke skjønner at det de tror er noe alle egentlig er enige om eller tenker, faktisk bare er holdninger en liten andel har.

Anonymkode: cfe52...4e2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...