Gå til innhold

Hvordan bli kvitt tics??

Anbefalte innlegg

Jeg har tidligere hatt små tics i ansiktet, men nå som jeg har blitt eldre og psyken er i ulage stadigvekk så har jeg utvikla skikkelig med tics i ansiktet som er mer eller mindre konstant. Prøver å ikke gjøre det, men da blir jeg ekstremt sliten. Det er ekstra ille når jeg stresser, men også når jeg er rolig og hviler 

Anonymkode: 3e64e...99b

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144441317-hvordan-bli-kvitt-tics/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva er årsaken til ticsene da, har du tourettes?

Venninnen min har en datter med tourettes, og man kan jobbe vekk noen tics, men det er mye jobb. Man jobber med ett og ett tics, og lærer seg andre utfall enn ticset. Datteren til venninnen min hadde et tics som var litt farlig, og da jobbet de ihverdig med å få vekk akkurat dette ticset. Det er mulig, men man omdirigerer på en måte, så ticset får et annet utfall.

Anonymkode: 88ef1...5a4

Anonym bruker skrev (23 minutter siden):

Hva er årsaken til ticsene da, har du tourettes?

Venninnen min har en datter med tourettes, og man kan jobbe vekk noen tics, men det er mye jobb. Man jobber med ett og ett tics, og lærer seg andre utfall enn ticset. Datteren til venninnen min hadde et tics som var litt farlig, og da jobbet de ihverdig med å få vekk akkurat dette ticset. Det er mulig, men man omdirigerer på en måte, så ticset får et annet utfall.

Anonymkode: 88ef1...5a4

Nei, tror det bare har kommet som følge av mye stress og angst/angstanfall. Det er liksom min måte å håndtere ting på

Anonymkode: 3e64e...99b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...