Gå til innhold

Er dere på tictok?

Anbefalte innlegg

Har hatt besøk av ei venninne i helga og hun viste meg tictok. Viste meg sånne live sendinger. Ble sjokkert over hvor mange " syke" folk det er der. Og med syke mener jeg psykisk ustabile folk. Noen hadde kuttet seg selv med kniv på live og folk er skikkelig stygge med hverandre. Dette skal jeg holde meg langt unna 

Anonymkode: 8778c...428

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144441314-er-dere-p%C3%A5-tictok/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har tiktok, men har aldri sett på livesendinger eller sett slike videoer du beskriver.

Jeg ser stort sett på oppskrifter og baking, noen morsomme videoer og dyr, så det er det som kommer opp hos meg.

Siste jeg benyttet meg av var en fyr som lagde chicken alfredo, en dame som bakte foccaccia og ei som lagde smashed potatoes.

Anonymkode: cae10...e04

Annonse

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Har hatt besøk av ei venninne i helga og hun viste meg tictok. Viste meg sånne live sendinger. Ble sjokkert over hvor mange " syke" folk det er der. Og med syke mener jeg psykisk ustabile folk. Noen hadde kuttet seg selv med kniv på live og folk er skikkelig stygge med hverandre. Dette skal jeg holde meg langt unna 

Anonymkode: 8778c...428

Jeg har sett 0 av slike ting på tik tok. Men første gang jeg logget inn valgte jeg : humor, barn, hjemmet, morsomme dyr.. Så kommer ikke opp møl. 

Anonymkode: fa3f6...74b

Annonse

Tiktok er ikke så veldig annerledes enn youtube egentlig.

Skal du fikse noe, lage noe e.l. så søker du opp tips og råd, om det er baking, matlaging, hudpleie, sminke, stell av papegøyer eller valg av bil, du finner alltid noen som har erfaring.

Søker du opp folk med psykiske problemer, som driver med selvskading osv, så finner du selvfølgelig det også.

Algoritmene gjør at det du liker, det kommer det mer av.

Anonymkode: cae10...e04

Anonym bruker skrev (6 timer siden):

Har ikke. Jobben min har bestemt at ingen skal ha profil der, og 

Anonymkode: 6f798...cab

Det kan de ikke bestemme, men de kan bestemme at man ikke kan ha det på en enhet man også bruker i jobbsammenheng 

Anonymkode: 3aa43...899

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...