Gå til innhold

Hvor ofte bytter dere støvsugerpose?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Leste en artikkel fra astma og allergiforbundet om at den kunne inneholde sopp/mugg. Aldri tenkt over 😅 Da er jeg ikke alene om å ha den lengre. Disse posene koster jo en del så å skifte to ganger i måneden blir en kostnad. 

Anonymkode: 1f7c5...3ac

Annonse

Annonse

Tidligere tømte jeg den en gang i mnd og rensa filterne. Unger som reagerte på alt og ingenting, så da ble det en fast rutine. Har støvsuger med gjenbrukbar pose så greit å tømme den ofte, noe ejg tydeligvis ikke gjør ofte nok nå lengre så jeg akkurat. Mye mer styr å tømme den når det ikke er så ofte. Ungene har blitt bedre og dermed har jeg blitt litt latere. Så i filter og posen at vi har fyra i vinter, for i filteret var det litt aske. Ikke vanskelig å skjønne hvorfor støvsugeren bør få litt kjærlighet jevnlig. 

Savner sentalstøvsugeren vi hadde er jeg bodde før. Ingenting som ble virvlet opp eller rundt når jeg støvsugde, alt var i kjelleren. Den fikk kjørlighet en gang i mnd den også, men ikke helt lik som den vanlige støvsugeren fikk. 

Anonymkode: def45...4a5

Når jeg setter i en ny pose støvsuger jeg først opp noe luftfriskergreier fra Dollar Store, enten sånne kuler til å ha i vaskemaskinen eller sånt ark til å ha i tørketrommelen. Bruker det aldri på klær, men greit med litt godlukt i støvsugeren ;)

Støvsuger aldri opp mat da, og aldri noe fuktig, så det mugner ikke noe inni der.

Bytter kanskje annenhver-tredjehver måned.

Anonymkode: ff85a...324

Anonym bruker skrev (4 timer siden):

Hver gang jeg støvsuger.. Si én gang i mnd. Syns det lukter surt med én gang. Har astma så bytter ofte. 

Anonymkode: c3809...3ae

Støvsuger du én gang pr måned?? 

Anonymkode: d6b6c...4a2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...