Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Har straks hatt en uke på Kypros med all inclusive. Ikke hatt dette før. Veldig fornøyd med maten. Aldri spist så mye ny og spennende mat noen gang. Hatt forskjellige mat hver kveld. Hadde ikke prøvd så mye nytt om vi hadde kjøpt en rett. Har og spart penger på dette. For ser det er nesten norske priser på ting her nede.

Uken har flydd snart hjem igjen. Godt å få lade opp batteriene og skapt god minner ❤️ Ferien flyr. Heldigvis 2 uker til ferie igjen litt senere. 

Anonymkode: d27a0...3fd

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (3 minutter siden):

Litt av poenget med å reise er vel å prøve ny spennende, lokal mat. Med mindre man har veldig små barn. Da er all inclusive ok. Ellers er man vel ikke på hotellet ved middagstid

Anonymkode: faa0b...d2b

Når vi nå har hatt all inclusive har vi gjerne prøvd 6-7 forskjellige smaksprøver av ny lokal mat vi aldri har prøvd. Veldig variert i både fisk, kjøtt, salater og vegetar. Og ikke bare en rett om du hadde bestilt en rett. Vi har hatt strandliv og gått opp til middagstid og ut igjen etterpå. 

Anonym bruker skrev (14 minutter siden):

Litt av poenget med å reise er vel å prøve ny spennende, lokal mat. Med mindre man har veldig små barn. Da er all inclusive ok. Ellers er man vel ikke på hotellet ved middagstid

Er det virkelig det? Eller skal man fremstille seg veldig verdensvant? Vi reiser ikke på ferie for maten sin skyld. Vi reiser for opplevelser, bading, soling og familietid. Jeg kunne ikke brydd meg om maten og så lenge den er god er det revnende likegyldig om den kommer fra hotellet eller burger king. 

Anonymkode: 01e6b...627

Annonse

Anonym bruker skrev (5 minutter siden):

Er det virkelig det? Eller skal man fremstille seg veldig verdensvant? Vi reiser ikke på ferie for maten sin skyld. Vi reiser for opplevelser, bading, soling og familietid. Jeg kunne ikke brydd meg om maten og så lenge den er god er det revnende likegyldig om den kommer fra hotellet eller burger king. 

Jeg synes det er en del av opplevelsen ja. Er ikke spesielt verdensvant, men spiser alltid på lokale restauranter i syden. Barna mine vet at det er totalforbud mot internasjonale kjeder på ferie.

Anonym bruker skrev (13 minutter siden):

Når vi nå har hatt all inclusive har vi gjerne prøvd 6-7 forskjellige smaksprøver av ny lokal mat vi aldri har prøvd. Veldig variert i både fisk, kjøtt, salater og vegetar. Og ikke bare en rett om du hadde bestilt en rett. Vi har hatt strandliv og gått opp til middagstid og ut igjen etterpå. 

Har dere bare vært på hotellområdet? Hvorfor drar dere ikke litt rundt og opplever ting?

Anonym bruker skrev (52 minutter siden):

Har straks hatt en uke på Kypros med all inclusive. Ikke hatt dette før. Veldig fornøyd med maten. Aldri spist så mye ny og spennende mat noen gang. Hatt forskjellige mat hver kveld. Hadde ikke prøvd så mye nytt om vi hadde kjøpt en rett. Har og spart penger på dette. For ser det er nesten norske priser på ting her nede.

Uken har flydd snart hjem igjen. Godt å få lade opp batteriene og skapt god minner ❤️ Ferien flyr. Heldigvis 2 uker til ferie igjen litt senere. 

Så bra at du har hatt en fin ferie og at du ble fornøyd med stedet. Ikke noe er bedre enn det! 

Anonym bruker skrev (5 minutter siden):

Har dere bare vært på hotellområdet? Hvorfor drar dere ikke litt rundt og opplever ting?

Noen timer på formiddag har vi hatt på stranden og så ordnet oss og gått å spist og så sett på forskjellige ting på kveldingen. 

mamma til adhd gutt<3 skrev (Akkurat nå):

Så bra at du har hatt en fin ferie og at du ble fornøyd med stedet. Ikke noe er bedre enn det! 

Takk. Skikkelig fin plass og stille. Var litt bekymret for om det var party plass, men vi er ikke midt i den. Så heldigvis ble det en fin feire. Og fine opplevelser og ting ungdommen ikke hadde prøvd før 😊

Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Takk. Skikkelig fin plass og stille. Var litt bekymret for om det var party plass, men vi er ikke midt i den. Så heldigvis ble det en fin feire. Og fine opplevelser og ting ungdommen ikke hadde prøvd før 😊

Supert! Alltid godt å ha gode minner å se tilbake på😊

Anonym bruker skrev (24 minutter siden):

Så fint at dere har det bra. Jeg liker også AI. God mat og man slipper å lete etter resturant når man er sulten. 

Anonymkode: f13de...191

Takk. Ja, synes det var et bra konseptet egentlig. 

Annonse

Fint du har hatt en bra uke. Vi er straks på vår fjerde uke i Spania, og har også spist masse god mat denne turen. En bomtur på restaurant, resten av stedene har vært flotte. All inclusive har jeg ikke testet før, men det høres deilig ut å slippe og lage mat på noen uker 😊

Anonymkode: 108d5...3dc

Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Det et sant 😊 Tiden gikk fort. Får nyte de to siste dagene 🌞

Gjør det! Logg av herfra og vær tilstede på ferien. Forumet er ikke stedet å være nå😊

Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Fint du har hatt en bra uke. Vi er straks på vår fjerde uke i Spania, og har også spist masse god mat denne turen. En bomtur på restaurant, resten av stedene har vært flotte. All inclusive har jeg ikke testet før, men det høres deilig ut å slippe og lage mat på noen uker 😊

Anonymkode: 108d5...3dc

Takk. Så deilig da. Hvor lenge skal dere være? Bra dere har ellers vært heldig med maten 😊 Var deilig å slippe å lage mat en uke. 

På typisk chartertur er AI veldig greit, spesielt hvis man et borte en uke. De restaurantene som er i turistgatene utenfor hotellene er ikke all verden å skryte av uansett, og det er sjelden det finnes gode matbutikker i umiddelbar nærhet. 

Anonymkode: 868bf...b60

Anonym bruker skrev (3 minutter siden):

Nei, virkelig ikke. Maten er så desidert underordnet.

Anonymkode: c52c3...f43

Jeg tenker dette er veldig individuelt. For oss er maten noe av det viktigste når vi reiser. God mat og god drikke. Det sagt så er det ene ikke mer rett enn det andre. Derfor velger man også forskjellige ferier.

Anonym bruker skrev (13 minutter siden):

Nei, virkelig ikke. Maten er så desidert underordnet.

Anonymkode: c52c3...f43

Nei det viktigste er vel å ligge og steike seg på et all inclusive hotell i en uke eller to, uten å bry seg om hverken historien, kulturen, språket eller maten i det landet man reiser til.

Anonym bruker skrev (5 timer siden):

SÅ enig med deg! Jeg har aldri vært noen "mat-nerd", og om det hadde blitt Burger King flere dager på ferie, så hadde det vært helt greit. Jeg reiser for å oppleve og se nye ting. 🙂 

Men skjønner selvfølgelig at det er noen som synes maten er veldig viktig. Vi er alle forskjellige! 🙂 

Anonymkode: 3cd7f...8bb

Anonym bruker skrev (4 timer siden):

Nei det viktigste er vel å ligge og steike seg på et all inclusive hotell i en uke eller to, uten å bry seg om hverken historien, kulturen, språket eller maten i det landet man reiser til.

Hva bryr det deg egentlig, hvis folk liker det sånn. Padde.

Anonymkode: eaf41...440

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...