Anonym bruker Skrevet 1. juli 2023 #1 Skrevet 1. juli 2023 Har straks hatt en uke pĂ„ Kypros med all inclusive. Ikke hatt dette fĂžr. Veldig fornĂžyd med maten. Aldri spist sĂ„ mye ny og spennende mat noen gang. Hatt forskjellige mat hver kveld. Hadde ikke prĂžvd sĂ„ mye nytt om vi hadde kjĂžpt en rett. Har og spart penger pĂ„ dette. For ser det er nesten norske priser pĂ„ ting her nede.  Uken har flydd snart hjem igjen. Godt Ă„ fĂ„ lade opp batteriene og skapt god minner â€ïž Ferien flyr. Heldigvis 2 uker til ferie igjen litt senere.   Anonymkode: d27a0...3fd
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2023 #3 Skrevet 1. juli 2023 Litt av poenget med Ä reise er vel Ä prÞve ny spennende, lokal mat. Med mindre man har veldig smÄ barn. Da er all inclusive ok. Ellers er man vel ikke pÄ hotellet ved middagstid Anonymkode: faa0b...d2b
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2023 #4 Skrevet 1. juli 2023 Anonym bruker skrev (3 minutter siden): Litt av poenget med Ä reise er vel Ä prÞve ny spennende, lokal mat. Med mindre man har veldig smÄ barn. Da er all inclusive ok. Ellers er man vel ikke pÄ hotellet ved middagstid Anonymkode: faa0b...d2b NÄr vi nÄ har hatt all inclusive har vi gjerne prÞvd 6-7 forskjellige smaksprÞver av ny lokal mat vi aldri har prÞvd. Veldig variert i bÄde fisk, kjÞtt, salater og vegetar. Og ikke bare en rett om du hadde bestilt en rett. Vi har hatt strandliv og gÄtt opp til middagstid og ut igjen etterpÄ. Anonymkode: d27a0...3fd
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2023 #5 Skrevet 1. juli 2023 SÄ fint at dere har det bra. Jeg liker ogsÄ AI. God mat og man slipper Ä lete etter resturant nÄr man er sulten. Anonymkode: f13de...191
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2023 #6 Skrevet 1. juli 2023 Anonym bruker skrev (14 minutter siden): Litt av poenget med Ä reise er vel Ä prÞve ny spennende, lokal mat. Med mindre man har veldig smÄ barn. Da er all inclusive ok. Ellers er man vel ikke pÄ hotellet ved middagstid Anonymkode: faa0b...d2b Er det virkelig det? Eller skal man fremstille seg veldig verdensvant? Vi reiser ikke pÄ ferie for maten sin skyld. Vi reiser for opplevelser, bading, soling og familietid. Jeg kunne ikke brydd meg om maten og sÄ lenge den er god er det revnende likegyldig om den kommer fra hotellet eller burger king. Anonymkode: 01e6b...627
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2023 #7 Skrevet 1. juli 2023 Anonym bruker skrev (5 minutter siden): Er det virkelig det? Eller skal man fremstille seg veldig verdensvant? Vi reiser ikke pÄ ferie for maten sin skyld. Vi reiser for opplevelser, bading, soling og familietid. Jeg kunne ikke brydd meg om maten og sÄ lenge den er god er det revnende likegyldig om den kommer fra hotellet eller burger king. Anonymkode: 01e6b...627 Jeg synes det er en del av opplevelsen ja. Er ikke spesielt verdensvant, men spiser alltid pÄ lokale restauranter i syden. Barna mine vet at det er totalforbud mot internasjonale kjeder pÄ ferie. Anonymkode: faa0b...d2b
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2023 #8 Skrevet 1. juli 2023 Anonym bruker skrev (13 minutter siden): NÄr vi nÄ har hatt all inclusive har vi gjerne prÞvd 6-7 forskjellige smaksprÞver av ny lokal mat vi aldri har prÞvd. Veldig variert i bÄde fisk, kjÞtt, salater og vegetar. Og ikke bare en rett om du hadde bestilt en rett. Vi har hatt strandliv og gÄtt opp til middagstid og ut igjen etterpÄ. Anonymkode: d27a0...3fd Har dere bare vÊrt pÄ hotellomrÄdet? Hvorfor drar dere ikke litt rundt og opplever ting? Anonymkode: faa0b...d2b
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 1. juli 2023 #9 Skrevet 1. juli 2023 Anonym bruker skrev (52 minutter siden): Har straks hatt en uke pĂ„ Kypros med all inclusive. Ikke hatt dette fĂžr. Veldig fornĂžyd med maten. Aldri spist sĂ„ mye ny og spennende mat noen gang. Hatt forskjellige mat hver kveld. Hadde ikke prĂžvd sĂ„ mye nytt om vi hadde kjĂžpt en rett. Har og spart penger pĂ„ dette. For ser det er nesten norske priser pĂ„ ting her nede.  Uken har flydd snart hjem igjen. Godt Ă„ fĂ„ lade opp batteriene og skapt god minner â€ïž Ferien flyr. Heldigvis 2 uker til ferie igjen litt senere.   Anonymkode: d27a0...3fd SĂ„ bra at du har hatt en fin ferie og at du ble fornĂžyd med stedet. Ikke noe er bedre enn det!Â
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2023 #10 Skrevet 1. juli 2023 Anonym bruker skrev (5 minutter siden): Har dere bare vÊrt pÄ hotellomrÄdet? Hvorfor drar dere ikke litt rundt og opplever ting? Anonymkode: faa0b...d2b Noen timer pÄ formiddag har vi hatt pÄ stranden og sÄ ordnet oss og gÄtt Ä spist og sÄ sett pÄ forskjellige ting pÄ kveldingen. Anonymkode: d27a0...3fd
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2023 #11 Skrevet 1. juli 2023 mamma til adhd gutt<3 skrev (Akkurat nĂ„): SĂ„ bra at du har hatt en fin ferie og at du ble fornĂžyd med stedet. Ikke noe er bedre enn det! Takk. Skikkelig fin plass og stille. Var litt bekymret for om det var party plass, men vi er ikke midt i den. SĂ„ heldigvis ble det en fin feire. Og fine opplevelser og ting ungdommen ikke hadde prĂžvd fĂžr đ Anonymkode: d27a0...3fd
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 1. juli 2023 #12 Skrevet 1. juli 2023 Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Takk. Skikkelig fin plass og stille. Var litt bekymret for om det var party plass, men vi er ikke midt i den. SĂ„ heldigvis ble det en fin feire. Og fine opplevelser og ting ungdommen ikke hadde prĂžvd fĂžr đ Anonymkode: d27a0...3fd Supert! Alltid godt Ă„ ha gode minner Ă„ se tilbake pĂ„đ.Â
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2023 #13 Skrevet 1. juli 2023 Anonym bruker skrev (24 minutter siden): SÄ fint at dere har det bra. Jeg liker ogsÄ AI. God mat og man slipper Ä lete etter resturant nÄr man er sulten. Anonymkode: f13de...191 Takk. Ja, synes det var et bra konseptet egentlig. Anonymkode: d27a0...3fd
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2023 #14 Skrevet 1. juli 2023 Fint du har hatt en bra uke. Vi er straks pĂ„ vĂ„r fjerde uke i Spania, og har ogsĂ„ spist masse god mat denne turen. En bomtur pĂ„ restaurant, resten av stedene har vĂŠrt flotte. All inclusive har jeg ikke testet fĂžr, men det hĂžres deilig ut Ă„ slippe og lage mat pĂ„ noen uker đ Anonymkode: 108d5...3dc
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2023 #15 Skrevet 1. juli 2023 mamma til adhd gutt<3 skrev (Akkurat nĂ„): Supert! Alltid godt Ă„ ha gode minner Ă„ se tilbake pĂ„đ. Det et sant đ Tiden gikk fort. FĂ„r nyte de to siste dagene đ Anonymkode: d27a0...3fd
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 1. juli 2023 #16 Skrevet 1. juli 2023 Anonym bruker skrev (Akkurat nĂ„): Det et sant đ Tiden gikk fort. FĂ„r nyte de to siste dagene đ Anonymkode: d27a0...3fd GjĂžr det! Logg av herfra og vĂŠr tilstede pĂ„ ferien. Forumet er ikke stedet Ă„ vĂŠre nĂ„đ
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2023 #17 Skrevet 1. juli 2023 Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Fint du har hatt en bra uke. Vi er straks pĂ„ vĂ„r fjerde uke i Spania, og har ogsĂ„ spist masse god mat denne turen. En bomtur pĂ„ restaurant, resten av stedene har vĂŠrt flotte. All inclusive har jeg ikke testet fĂžr, men det hĂžres deilig ut Ă„ slippe og lage mat pĂ„ noen uker đ Anonymkode: 108d5...3dc Takk. SĂ„ deilig da. Hvor lenge skal dere vĂŠre? Bra dere har ellers vĂŠrt heldig med maten đ Var deilig Ă„ slippe Ă„ lage mat en uke. Anonymkode: d27a0...3fd
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2023 #18 Skrevet 1. juli 2023 mamma til adhd gutt<3 skrev (1 minutt siden): GjĂžr det! Logg av herfra og vĂŠr tilstede pĂ„ ferien. Forumet er ikke stedet Ă„ vĂŠre nĂ„đ Det et sant. Nyte resten nĂ„ đ Anonymkode: d27a0...3fd
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2023 #19 Skrevet 1. juli 2023 PÄ typisk chartertur er AI veldig greit, spesielt hvis man et borte en uke. De restaurantene som er i turistgatene utenfor hotellene er ikke all verden Ä skryte av uansett, og det er sjelden det finnes gode matbutikker i umiddelbar nÊrhet. Anonymkode: 868bf...b60
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2023 #20 Skrevet 1. juli 2023 Anonym bruker skrev (2 timer siden): Litt av poenget med Ä reise er vel Ä prÞve ny spennende, lokal mat Anonymkode: faa0b...d2b Nei, virkelig ikke. Maten er sÄ desidert underordnet. Anonymkode: c52c3...f43
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 1. juli 2023 #21 Skrevet 1. juli 2023 Anonym bruker skrev (3 minutter siden): Nei, virkelig ikke. Maten er sÄ desidert underordnet. Anonymkode: c52c3...f43 Jeg tenker dette er veldig individuelt. For oss er maten noe av det viktigste nÄr vi reiser. God mat og god drikke. Det sagt sÄ er det ene ikke mer rett enn det andre. Derfor velger man ogsÄ forskjellige ferier.
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2023 #22 Skrevet 1. juli 2023 Anonym bruker skrev (13 minutter siden): Nei, virkelig ikke. Maten er sÄ desidert underordnet. Anonymkode: c52c3...f43 Nei det viktigste er vel Ä ligge og steike seg pÄ et all inclusive hotell i en uke eller to, uten Ä bry seg om hverken historien, kulturen, sprÄket eller maten i det landet man reiser til. Anonymkode: faa0b...d2b
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2023 #23 Skrevet 1. juli 2023 SÄ var vi tilbake med Ä shame all inclusiv igjen, herregud, blir dere ikke lei? Kan ikke folk fÄ ha den ferien de Þnsker uten Ä rakke ned pÄ andre sine valg. Anonymkode: e3d51...b26
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2023 #24 Skrevet 1. juli 2023 Anonym bruker skrev (5 timer siden): Er det virkelig det? Eller skal man fremstille seg veldig verdensvant? Vi reiser ikke pĂ„ ferie for maten sin skyld. Vi reiser for opplevelser, bading, soling og familietid. Jeg kunne ikke brydd meg om maten og sĂ„ lenge den er god er det revnende likegyldig om den kommer fra hotellet eller burger king. Anonymkode: 01e6b...627 SĂ enig med deg! Jeg har aldri vĂŠrt noen "mat-nerd", og om det hadde blitt Burger King flere dager pĂ„ ferie, sĂ„ hadde det vĂŠrt helt greit. Jeg reiser for Ă„ oppleve og se nye ting. đ Men skjĂžnner selvfĂžlgelig at det er noen som synes maten er veldig viktig. Vi er alle forskjellige! đ Anonymkode: 3cd7f...8bb
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2023 #25 Skrevet 1. juli 2023 Anonym bruker skrev (4 timer siden): Nei det viktigste er vel Ä ligge og steike seg pÄ et all inclusive hotell i en uke eller to, uten Ä bry seg om hverken historien, kulturen, sprÄket eller maten i det landet man reiser til. Anonymkode: faa0b...d2b Hva bryr det deg egentlig, hvis folk liker det sÄnn. Padde. Anonymkode: eaf41...440
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for Ă„ kommentere
Du mÄ vÊre et medlem for Ä kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt Ă„ melde seg inn for Ă„ starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nÄ