Gå til innhold

Hvordan har du det....sånn egentlig?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Utrolig sliten! Har så store nakkesmerter at jeg bare sover 2-3 timer hver natt å føler jeg snart går på veggene! Har prøvd alt bortsett fra botox i nakken som legen anbefalte,men det koster 1700 kr å må fylles på hver 3.måned. Det er ikke noe jeg har råd til når jeg kun har minstetakst av AAP og er aleneforsørger for ett barn. Er så sliten av konstante smerter!

Anonymkode: 33fab...13d

Anonym bruker skrev (7 minutter siden):

Utrolig sliten! Har så store nakkesmerter at jeg bare sover 2-3 timer hver natt å føler jeg snart går på veggene! Har prøvd alt bortsett fra botox i nakken som legen anbefalte,men det koster 1700 kr å må fylles på hver 3.måned. Det er ikke noe jeg har råd til når jeg kun har minstetakst av AAP og er aleneforsørger for ett barn. Er så sliten av konstante smerter!

Kan du ikke få botox på blå resept for dette? Jeg vet du sier du har prøvd alt, men jeg vil likevel tipse deg om nerveblokade, hvis du ikke har prøvd det. Jeg fikk det pga stiv og smerter i nakken, det hjalp meg godt. Å ha smerter hele tiden er grusomt.

Anonymkode: c4ccc...513

Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Kan du ikke få botox på blå resept for dette? Jeg vet du sier du har prøvd alt, men jeg vil likevel tipse deg om nerveblokade, hvis du ikke har prøvd det. Jeg fikk det pga stiv og smerter i nakken, det hjalp meg godt. Å ha smerter hele tiden er grusomt.

Anonymkode: c4ccc...513

Jeg spurte legen om det var mulig å få det på blå resept,men det påstår han at jeg ikke vil få. Syns jo det høres litt rart ut,om det faktisk er det eneste som hjelper.

Annonse

Anonym bruker skrev (8 timer siden):

Jeg spurte legen om det var mulig å få det på blå resept,men det påstår han at jeg ikke vil få. Syns jo det høres litt rart ut,om det faktisk er det eneste som hjelper.

Be om henvisning til smertepoliklinikk. Det er mulig å få både botox og nerveblokade på blå resept. Ventetiden er dessverre lang, men det kan muligens vurdere fra sykehus til sykehus. 

Anonymkode: 627bb...170

For tiden er jeg ekstremt stresset.

Såpass stresset at jeg har problemer med søvnen med stadige oppvåkninger, og dermed så trøtt at jeg synes alt er tungt.

I tillegg masse spent muskulatur og vondt i kroppen.

Jeg forsøker å roe ned med mindfullness , så håper jeg snart klarer å roe ned.

Anonymkode: 9a76b...f6b

Akkurat nådd et stort mål. og er litt uten videre mål. Må finne meg et nytt mål. men utover det så er jobb, hjem, helse på stell. jeg bare kjeder meg litt og venter på inspirasjon til et nytt prosjekt. Liker å ha et mål og strekke meg etter og syns vel at livet plutselig ble veldig tomt.

Anonymkode: 8af83...aec

Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Du vet nok alt for lite om min familie til å uttale deg om noe som helst 

Anonymkode: a6a89...02b

Ja, det er unektelig sant. Det er jo bare synd at man skal gå rundt å være en plage, men du kan jo være omgitt av mennesker som liker å få folk til å føle deg sånn. 

Dårlig inni meg, men ryddig liv med jobb, orden på økonomi og ingen praktiske problemer. Litt helseproblemer som har vært tyngende i mange år. Vet at livet går opp og ned så prøver å ha positive tanker. Har mye å være glad for også.

Anonymkode: 59192...d68

ReneRene skrev (1 time siden):

Ja, det er unektelig sant. Det er jo bare synd at man skal gå rundt å være en plage, men du kan jo være omgitt av mennesker som liker å få folk til å føle deg sånn. 

Hæ? Tenker at du ikke skal spekulere mer i dette jeg. Du gjør vondt verre

Anonymkode: a6a89...02b

Annonse

Anonym bruker skrev (På 1.7.2023 den 19.03):

Jeg vil anbefale deg sterkt for sin egen del å akseptere det du ikke kan styre. Det som skjedde er skjedd. Du er her og nå, fortiden, dine foreldre og familie har du ikke valgt. Fokus på det du har nå, hva du selv har oppnådd og er for dine. Det su gir fokus får du mer av. Og jeg vet så altfor godt hvordan offerrollen kan ødelegge det en har. 
Jeg har selv vokst opp i et helvete, men har fikset mitt liv godt. Når traumer og minner banker på døren ser jeg de, men, jeg tar kontroll over det og fokuserer på mine folk, på de som bringer verdi inn i mitt liv. På de som er mitt liv. Folk som trekker meg ned velger jeg bort. Livet er for kort til å gi fortid og ting du ikke kunne styrt fokus. 

Anonymkode: 340aa...3aa

Tusen takk for fine og kloke ord! Jeg skal virkelig forsøke å ta de i hjertet mitt.

Mobbingen fra barnealder har gitt så dype sår at jeg ikke har troen på meg selv. 
Gikk til psykolog for flere år tilbake og han sa jeg burde gått til rettsak for hvordan jeg hadde det.

Anonymkode: e6e3e...838

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...