Gå til innhold

Trodde jeg skulle få en D...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Men jeg fikk en A!!!!!! på masteren min..

sorry.. hjemme alene og ingen å hyle til... jeg som alltid får C eller D!! hva skjedde nå!!

er liksom ikke en som snakker om karakterer til alle og enhver. men hjelpe meg, dette var uventet ass...

Anonymkode: 38885...e07

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer! Så moro! ❤️

Anonymkode: 5abdf...229

Skrevet
Anonym bruker skrev (9 minutter siden):

Men jeg fikk en A!!!!!! på masteren min..

sorry.. hjemme alene og ingen å hyle til... jeg som alltid får C eller D!! hva skjedde nå!!

er liksom ikke en som snakker om karakterer til alle og enhver. men hjelpe meg, dette var uventet ass...

Hvis du alltid får C eller D og fikk plutselig A på masteroppgaven så er det mer flaks enn fortjent 🤷‍♀️ 

Anonymkode: e8785...9d0

Skrevet
Anonym bruker skrev (6 minutter siden):

Hvis du alltid får C eller D og fikk plutselig A på masteroppgaven så er det mer flaks enn fortjent 🤷‍♀️ 

Selvfølgelig er det fortjent. Gratulerer!!!! 

Anonymkode: 45532...659

Skrevet
Anonym bruker skrev (7 minutter siden):

Jeg tror du skal slite ganske hardt skal du klare å finne en lærer som er enig med deg i den.

Anonymkode: 5abdf...229

Skrevet

Gratulerer 👏🏻👏🏻👏🏻Bra jobba🏆

Skrevet

Gratulerer🍾🌺🏆

Skrevet

Gratulerer! Godt jobbet!🍾🍾

Skrevet

Herlig! Jeg fikk A på bacheloren, men mye takket være min flinke makker. 

Anonymkode: 8574e...763

Skrevet

GRATULERER! Vær stolt av deg selv 🙂

Feire!

Skrevet
Anonym bruker skrev (11 timer siden):

Herregud!!

Skrevet

Overraskelser den veien er stas! Det kan jo hende du har opplevd to ting: Du har gjort en bedre jobb enn du ofte har gjort, hvilket jeg anser som sannsynlig, siden det er en masteroppgave, og du kan ha vært bittelitt heldig med sensor. 

Uansett: Gratulerer! 🌸 

Anonymkode: be4ac...553

Skrevet

Gratulerer så masse med A! 

Anonymkode: 77b7e...d60

Skrevet
Anonym bruker skrev (12 timer siden):

Anonym bruker skrev (55 minutter siden):

Overraskelser den veien er stas! Det kan jo hende du har opplevd to ting: Du har gjort en bedre jobb enn du ofte har gjort, hvilket jeg anser som sannsynlig, siden det er en masteroppgave, og du kan ha vært bittelitt heldig med sensor. 

Uansett: Gratulerer! 🌸 

Anonymkode: be4ac...553

etter å ha sovet på saken tror jeg jo at flaks med en utrolig streng veileder . så har jeg jobbet beinhardt med alle detaljer og drøftinger. Og så kan jeg ha hatt litt flaks med sensor selvsagt. Men kanskje jeg fakisk kan noe og har lært av mine feil tidligere også!!

men jeg har alltid tiet om resultatene mine. tenkt at bestått er viktigst.  Nå greier jeg ikke formulere en hilsen til en medstudent, tilfelle det gikk dårlig der...  også venter tillitsvalgt på resultat for de vil kjøre lønnsforhøyelse...spennende tider!

Skrevet

Jeg skjønner ikke hvordan du kan tro du skal få D og så få en A - hvor er veilederen din oppe i dette? Jeg skjønner heller ikke hvorfor du har valgt å leverer noe du trodde sto til D. Uansett - gratulerer med godt resultat! 

Anonymkode: 962f7...965

Skrevet

Wow, gratulerer! 

Det er et sunt tegn at du er kritisk på egne vegne, vi har nok at de som tror de skal få A eller B og så bruker vi masse tid på å forklare hvorfor de faktisk ender på C eller D. 

Anonymkode: 25d5d...5a1

Skrevet

Gratulerer! 🥳

Skrevet
Anonym bruker skrev (21 minutter siden):

Wow, gratulerer! 

Det er et sunt tegn at du er kritisk på egne vegne, vi har nok at de som tror de skal få A eller B og så bruker vi masse tid på å forklare hvorfor de faktisk ender på C eller D. 

Anonymkode: 25d5d...5a1

Nettopp. Jeg tipper at hi i motsetning til mange selverklærte verdensmestre har tatt til seg og lært av veiledning og innspill og rett og slett levert noe som er skikkelig bra.

Skrevet

Gratulerer🥳🥳❤️❤️

Anonymkode: 24981...a75

Skrevet
Anonym bruker skrev (På 30.6.2023 den 22.16):

ElLLER så:

- Får hun bedre vist hva hun egentlig kan på en slik dybdeoppgave

- Har hun lagt ned mer arbeid i denne

- Har hun valgt et tema hun har god innsikt i og talent for

Anonymkode: fef8f...c3e

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

ElLLER så:

- Får hun bedre vist hva hun egentlig kan på en slik dybdeoppgave

- Har hun lagt ned mer arbeid i denne

- Har hun valgt et tema hun har god innsikt i og talent for

… eller som noen sier: Hatt en god veileder og tatt til seg innspill fra denne

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...