Gå til innhold

Er det mulig å blokkere innlegg fra en enkelt bruker?

Anbefalte innlegg

Jeg har sett på oppsettet her inne, men finner ikke ut av det. Jeg ønsker å blokkere alle innlegg fra en enkelt bruker, slik at de ikke kommer opp når jeg er inne og leser tråder, samt at jeg ikke vil se tråder som er opprettet av denne brukeren. Er dette mulig? 

Fortsetter under...

Ja, jeg gjorde det en stund 

Men siden denne brukeren tok over nesten alle tråder og siteringer andre gjorde av denne brukerens innlegg kom opp ble det helt håpløst å lese her inne så jeg opphevet blokkeringen igjen 

Anonymkode: 7e170...d76

Ja, men det hjelper jo ikke. Som de over skriver, man ser jo siteringer andre gjør, samt at det ligger en melding "mellom linjene" som sier "du har valgt å ignorere innlegg fra X-bruker, ønsker du å se dette innlegget likevel".  Poenget blir jo da egentlig borte, så jeg driter i blokkeringen og scroller bare forbi.

Annonse

Anonym bruker skrev (25 minutter siden):

Sånn at bare de kule kan snakke sammen, mener dere?

Anonymkode: 4f854...136

Selvsagt.  Hva er greia med "de kule"? Det er ingen "kul gjeng ". De aller fleste skriver anonymt, det går ikke å blokkere anonyme. Når én bruker spammer forumet er det greit å blokkere den hvis man ikke orker det. 

Anonym bruker skrev (37 minutter siden):

Er det mindreverdighetsfølelsen som har våknet? Innbiller du deg at det er gjenger her inne? Og du er ikke med i noen😅😂

Anonymkode: 60b06...5c2

Annonse

Anonym bruker skrev (14 timer siden):

Er det mindreverdighetsfølelsen som har våknet? Innbiller du deg at det er gjenger her inne? Og du er ikke med i noen😅😂

Overhode ikke. 😊 Men det er ikke til å komme fra at det er en «kul» gjeng her inne som støtter hverandre. 😊

Anonym bruker skrev (3 minutter siden):

Overhode ikke. 😊 Men det er ikke til å komme fra at det er en «kul» gjeng her inne som støtter hverandre. 😊

Og hvem er så denne gjengen? Det har jeg aldri tenkt over, og jeg har vært her i 12 år. 

Anonym bruker skrev (15 timer siden):

Nei, men at de som alltid ødelegger tråden kan fjernes om man ønsker. Jeg har gjort det, for første gang vel og merke. 

Anonym bruker skrev (32 minutter siden):

Hva trenger man støtte til? Når jeg skriver her inne så skriver jeg det jeg mener eller svarer på spørsmål/gir info om jeg har kunnskap som noen spør etter. Det er ikke noe jeg trenger støtte til.

Bortsett fra noen brukere som skal kverulerer, kjøre på med en merkelig lese- og virkelighetsoppfatning så går jo de fleste diskusjoner helt greit for seg som en vanlig meningsutveksling eller infoutveksling. 

Anonymkode: 51fe1...ec4

Anonym bruker skrev (32 minutter siden):

Og hvem er så denne gjengen? Det har jeg aldri tenkt over, og jeg har vært her i 12 år. 

Det er ikke lov å henge ut brukere her inne, men alle med nick i denne tråden pluss noen flere. 😊 Og hyggelig for dem det, alltid føy å føle seg som en del av en kul gjeng, men jeg liker ikke at noen skal stenges ute. Alle må få lov til å ytre seg åpent uten å bli kneblet, mener nå jeg.

Anonym bruker skrev (4 minutter siden):

Det er ikke lov å henge ut brukere her inne, men alle med nick i denne tråden pluss noen flere. 😊 Og hyggelig for dem det, alltid føy å føle seg som en del av en kul gjeng, men jeg liker ikke at noen skal stenges ute. Alle må få lov til å ytre seg åpent uten å bli kneblet, mener nå jeg.

Det der er noe av det latterligste jeg har lest på lenge.

Anonymkode: ccfc7...085

Anonym bruker skrev (25 minutter siden):

Det der er noe av det latterligste jeg har lest på lenge.

Ja vel. Så utestenging er helt okay mener du? Tiske, hviske, hen vil vi ikke snakke med. Hen vil vi ikke høre meningene til. Hen er ikke viktig nok. 

Anonym bruker skrev (10 minutter siden):

Ja vel. Så utestenging er helt okay mener du? Tiske, hviske, hen vil vi ikke snakke med. Hen vil vi ikke høre meningene til. Hen er ikke viktig nok. 

Jøss...

Dette er et diskusjonsforum på Internett, du kan velge å diskutere eller ikke diskutere her inne.

Igjen er utestengt eller kneblet selv om det er personer på forumet som ikke vil diskutere med deg altså. Du vil jo ikke vite om det selv.

Anonym bruker skrev (14 minutter siden):

Det sitter kun o hodet ditt.

Anonym bruker skrev (4 minutter siden):

Jøss...

Dette er et diskusjonsforum på Internett, du kan velge å diskutere eller ikke diskutere her inne.

Igjen er utestengt eller kneblet selv om det er personer på forumet som ikke vil diskutere med deg altså. Du vil jo ikke vite om det selv.

Jøss til deg og. 😊

Jeg er ikke brukeren dere vil blokkere, men jeg vet hvem dere sikter til.

Anonym bruker skrev (34 minutter siden):

Dette tror jeg er mest i ditt eget hode. Hvordan tisker og hvisker man på et åpent anonymforum? 

Anonym bruker skrev (15 minutter siden):

Jøss til deg og. 😊

Jeg er ikke brukeren dere vil blokkere, men jeg vet hvem dere sikter til.

De fleste vet hvem de sikter til 🙂 men ikke tenk at vedkommende bryr seg. Slike tråder blir opprettet med jevne mellomrom her, og den som blir blokkert følger med på det iblant. Jeg tror brukeren skjønner veldig godt hvorfor noen vil blokkere. Det er ikke noe problem 🙃

Men at du peker på oppførselen her er jo greit nok. Godt gjort å si fra da, det er det. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...