Anonym bruker Skrevet 29. juni 2023 #1 Skrevet 29. juni 2023 Det beste med slanking er sjokolade og potetgull. Alt jeg aldri har sett dette før Tidligere, ta frem en pose potetgull eller en pose med sjokolade og putte i en skål. De første bitene smaker fantastisk, resten spiser man egentlig bare for at det er litt godt og at det bare står der rett foran deg. Nå, selv om jeg slanker meg spiser jeg litt potetgull og sjokolade. Tar frem bare litte grann, og sparer resten av posen til senere. Og nå smaker ALT helt fantastisk Hvorfor har jeg ikke tenkt på det før, det som gir meg gleden er de første bitene, resten er liksom bare kjedespising og gir meg lite.. Nå er det glede i hver bit Anonymkode: 7dca4...d04
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2023 #2 Skrevet 29. juni 2023 Jeg gleder meg over hver bit jeg og, helt til posen er tom. Spiser det jo ikke bare for morroskyld liksom?? Spiser jo fordi det er godt? Skjønner ikke hva du mener... stappet du bare i deg for å gjøre det? Ikke fordi du likte det? Anonymkode: 1ce03...942
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2023 #3 Skrevet 30. juni 2023 Jeg skjønner godt hva Hi mener. Når jeg er snopesyk, er den første biten fantastisk god. Etter å ha spist en halv pose smågodt, smaker ikke de siste bitene like godt lenger. Snopet er jo fortsatt godt, men gleden er ikke like stor lenge som den første biten som dekket søtsuget. Anonymkode: 518e4...41f
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2023 #4 Skrevet 30. juni 2023 Anonym bruker skrev (3 timer siden): Jeg skjønner godt hva Hi mener. Når jeg er snopesyk, er den første biten fantastisk god. Etter å ha spist en halv pose smågodt, smaker ikke de siste bitene like godt lenger. Snopet er jo fortsatt godt, men gleden er ikke like stor lenge som den første biten som dekket søtsuget. Anonymkode: 518e4...41f Men da overspiser dere jo bare, da er det dere som ikke stopper når dere har fått nok. For meg smaker der like godt hele veien, ellers hadde jeg jo stoppet...?! Anonymkode: 1ce03...942
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2023 #5 Skrevet 30. juni 2023 Skjønner hva du mener. Jeg praktiserer samme som deg, i tillegg unngår jeg å spise foran tv, da er det fort gjort å spise mer. Hjernen er opptatt med noe annet, da får du ikke samme opplevelse av mat. Mat, dessert, drikke og kos bør luktes, sees, nytes og oppleves. Jeg blir i hvert fall mer tilfreds når jeg gjør det. Anonymkode: 501d9...ca8
ReneRene Skrevet 30. juni 2023 #6 Skrevet 30. juni 2023 Du har jo skjønt noe helt vesentlig som betydningen av å moderere seg. Regner med at du kan lykkes med slankingen også. Du har jo helt rett. Vi dytter gjerne i oss mye større mengder etter at det sluttet å være skikkelig godt!
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2023 #7 Skrevet 30. juni 2023 ReneRene skrev (14 minutter siden): Du har jo skjønt noe helt vesentlig som betydningen av å moderere seg. Regner med at du kan lykkes med slankingen også. Du har jo helt rett. Vi dytter gjerne i oss mye større mengder etter at det sluttet å være skikkelig godt! Hvem er "vi"? Anonymkode: a1959...96c
ReneRene Skrevet 30. juni 2023 #8 Skrevet 30. juni 2023 Anonym bruker skrev (8 minutter siden): Hvem er "vi"? Anonymkode: a1959...96c Det er mulig at du har et ønske eller en forestilling om at du er helt unik, eller tilhører en liten eksklusiv gruppe mennesker som ikke har helt typiske menneskelige svakheter, men for å ikke forvirre deg ytterligere, så kan du telle de som er enige med Ts her.
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2023 #9 Skrevet 30. juni 2023 Anonym bruker skrev (6 timer siden): Jeg skjønner godt hva Hi mener. Når jeg er snopesyk, er den første biten fantastisk god. Etter å ha spist en halv pose smågodt, smaker ikke de siste bitene like godt lenger. Snopet er jo fortsatt godt, men gleden er ikke like stor lenge som den første biten som dekket søtsuget. Anonymkode: 518e4...41f Det heter ikke snop. Snopesyk? Øyene mine blør... Anonymkode: 50954...047
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2023 #10 Skrevet 30. juni 2023 ReneRene skrev (25 minutter siden): Det er mulig at du har et ønske eller en forestilling om at du er helt unik, eller tilhører en liten eksklusiv gruppe mennesker som ikke har helt typiske menneskelige svakheter, men for å ikke forvirre deg ytterligere, så kan du telle de som er enige med Ts her. Du tror alle trykker i seg potetgull og sjokolade til det er tomt selv om bare de første bitene er gode? Hørt om selvkontroll? Anonymkode: a1959...96c
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2023 #11 Skrevet 30. juni 2023 Anonym bruker skrev (14 minutter siden): Det heter ikke snop. Snopesyk? Øyene mine blør... Anonymkode: 50954...047 Her gjør det det Anonymkode: 518e4...41f
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2023 #12 Skrevet 30. juni 2023 Anonym bruker skrev (3 timer siden): Men da overspiser dere jo bare, da er det dere som ikke stopper når dere har fått nok. For meg smaker der like godt hele veien, ellers hadde jeg jo stoppet...?! Anonymkode: 1ce03...942 Noen ganger kan jeg absolutt innrømme at jeg overspiser. Mener du at du aldri har spist litt mer enn du burde? Poenget er det samme uansett. Første biten(e) er best så blir det mindre og mindre godt. Men godt er det jo hele tiden selvsagt. Derfor vi fortsetter å spise, men tilfredsstillelsen avtar. Anonymkode: 518e4...41f
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2023 #13 Skrevet 30. juni 2023 Anonym bruker skrev (6 minutter siden): Noen ganger kan jeg absolutt innrømme at jeg overspiser. Mener du at du aldri har spist litt mer enn du burde? Poenget er det samme uansett. Første biten(e) er best så blir det mindre og mindre godt. Men godt er det jo hele tiden selvsagt. Derfor vi fortsetter å spise, men tilfredsstillelsen avtar. Anonymkode: 518e4...41f Når det gjelder godteri er vel alt mer enn man burde?? For meg er det ingen forskjell på første og siste biten, jeg bare stopper når jeg ikke vil ha mer. Hva er eller vitsen med å spise det, om en ikke nyter det? Anonymkode: 1ce03...942
ReneRene Skrevet 30. juni 2023 #14 Skrevet 30. juni 2023 (endret) Anonym bruker skrev (48 minutter siden): Anonym bruker skrev (1 time siden): Hvem er "vi"? Anonymkode: a1959...96c Anonym bruker skrev (48 minutter siden): Du tror alle trykker i seg potetgull og sjokolade til det er tomt selv om bare de første bitene er gode? Hørt om selvkontroll? Anonymkode: a1959...96c Les det siste avsnittet en gang til er du snill. Og ta det helt bokstavelig. Det siste avsnittet jeg skrev først altså. Endret 30. juni 2023 av ReneRene
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2023 #15 Skrevet 30. juni 2023 Anonym bruker skrev (56 minutter siden): Du tror alle trykker i seg potetgull og sjokolade til det er tomt selv om bare de første bitene er gode? Hørt om selvkontroll? Anonymkode: a1959...96c Jeg har ikke selvkontroll. Jeg er glad i både potetgull og sjokolade. Åpner jeg en pose, spiser jeg til det blir tomt. Men jeg er flink på å ikke kjøpe noe. Spiser heller knekkebrød med gulost på. Det funker også veldig bra. Anonymkode: 50954...047
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2023 #16 Skrevet 30. juni 2023 Anonym bruker skrev (2 timer siden): Det heter ikke snop. Snopesyk? Øyene mine blør... Anonymkode: 50954...047 Det er da helt vanlig å si, i for eksempel Bergen her jeg bor. Anonymkode: be559...ebd
ReneRene Skrevet 30. juni 2023 #17 Skrevet 30. juni 2023 Anonym bruker skrev (3 timer siden): Det heter ikke snop. Snopesyk? Øyene mine blør... Anonymkode: 50954...047 Det blir kranglet om så mye her. Noen ganger nærmer det seg absurditet i høy grad! 😂🙄
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2023 #18 Skrevet 30. juni 2023 Anonym bruker skrev (1 time siden): Det er da helt vanlig å si, i for eksempel Bergen her jeg bor. Anonymkode: be559...ebd I Bergen, ja... Anonymkode: 50954...047
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2023 #19 Skrevet 30. juni 2023 Anonym bruker skrev (10 timer siden): Når det gjelder godteri er vel alt mer enn man burde?? For meg er det ingen forskjell på første og siste biten, jeg bare stopper når jeg ikke vil ha mer. Hva er eller vitsen med å spise det, om en ikke nyter det? Anonymkode: 1ce03...942 Leser du ikke ordene vi skriver? Vi nyter jo alle bitene og alt smaker godt, men første biten er klart bedre enn siste biten. Er det virkelig så vanskelig å forstå? Anonymkode: 518e4...41f
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2023 #20 Skrevet 30. juni 2023 ReneRene skrev (13 timer siden): Det er mulig at du har et ønske eller en forestilling om at du er helt unik, eller tilhører en liten eksklusiv gruppe mennesker som ikke har helt typiske menneskelige svakheter, men for å ikke forvirre deg ytterligere, så kan du telle de som er enige med Ts her. Er det virkelig nødvendig å være så frekk. Legg av deg de barnslige hersketeknikkene dine. Anonymkode: 65ddc...d0d
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2023 #21 Skrevet 1. juli 2023 Jeg klarer ikke bare spise 5 flak potetgull, eller bare 4 ruter sjokolade. Her er det alt eller ingenting. 🙈 Anonymkode: 61245...47b
ReneRene Skrevet 1. juli 2023 #22 Skrevet 1. juli 2023 Anonym bruker skrev (18 timer siden): Hvem er "vi"? Anonymkode: a1959...96c Anonym bruker skrev (17 timer siden): Du tror alle trykker i seg potetgull og sjokolade til det er tomt selv om bare de første bitene er gode? Hørt om selvkontroll? Anonymkode: a1959...96c Anonym bruker skrev (3 timer siden): Er det virkelig nødvendig å være så frekk. Legg av deg de barnslige hersketeknikkene dine. Anonymkode: 65ddc...d0d Når voksne mennesker til stadighet stiller tåpelige spørsmål og samtidig ikke klarer å forholde seg til det som helt tydelig står svart på hvitt uten å "tolke", gidder jeg ikke være så fryktelig pedagogisk. Det tror jeg du bare må akseptere.
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2023 #23 Skrevet 1. juli 2023 ReneRene skrev (6 minutter siden): Når voksne mennesker til stadighet stiller tåpelige spørsmål og samtidig ikke klarer å forholde seg til det som helt tydelig står svart på hvitt uten å "tolke", gidder jeg ikke være så fryktelig pedagogisk. Det tror jeg du bare må akseptere. Se deg selv i speilet, slutt å oppfør deg tåpelig og nedlatende. Anonymkode: 65ddc...d0d
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2023 #24 Skrevet 1. juli 2023 ReneRene skrev (9 minutter siden): Når voksne mennesker til stadighet stiller tåpelige spørsmål og samtidig ikke klarer å forholde seg til det som helt tydelig står svart på hvitt uten å "tolke", gidder jeg ikke være så fryktelig pedagogisk. Det tror jeg du bare må akseptere. Du har holdt på å oppdra alle andre her inne i månedsvis, bare for å oppføre deg som en dritt selv. Du klarer ikke engang å se at du siterer forskjellige anonyme. Anonymkode: 65ddc...d0d
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2023 #25 Skrevet 1. juli 2023 Anonym bruker skrev (13 timer siden): Leser du ikke ordene vi skriver? Vi nyter jo alle bitene og alt smaker godt, men første biten er klart bedre enn siste biten. Er det virkelig så vanskelig å forstå? Anonymkode: 518e4...41f Leser du ikke ordene jeg skriver?? Det er ikke slik for meg, alle smaker jo like godt. Er det så vanskelig å forstå? Anonymkode: 1ce03...942
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå