Gå til innhold

Hvordan er det med selvtilliten og selvfølelsen din?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vært der, selvtillit og selvfølelse langt under stuegulvet.

Så en dag, helt ut fra det blå, fant jeg ut at det der gadd jeg ikke mer.
Var veldig skummelt i begynnelsen, men jeg fant fort ut at mer selvtillit likte folk meg bedre, og jeg klarte jobben min mye bedre også.

I dag noen år senere er både selvtilliten og selvfølelsen på topp.
Og når det kommer til jobb så har jeg gått opp over kr 200.000,- i årslønn

Anonymkode: cd2bf...eb7

Selvtilliten er absolutt i orden. Selvfølelsen har det ikke riktig så bra, siden jeg er midt i behandling av alvorlig sykdom. Regner med å øke selvfølelsen betraktelig igjen når jeg bare blir frisk og smertefri. 

Anonymkode: b09b4...9cc

Annonse

Det er bedre å mangle selvtillit enn å ha ubegrunnet selvtillit Ts 

Først og fremst så r kilden til selvtillit kunnskap. Du må snakke om ting du er trygg på, og så må du stå i kritikk. Du må også ignorere den i en del tilfeller. 

Du må også ha tillit til de du har rundt deg, og da de du kan stole på- som lærere, gjerne random mennesker og også de som kjenner deg. Tro på dem, og ta til deg det de sier. Og viktigere, vær alltid kritisk. Ikke negativ eller mistenksom, men kritisk 

Du bør kanskje lese en del psykologi, og forstå at skam er destruktivt. Lære hvorfor det er der, og hvordan du dealer med den.

Selvtillit har så mye å si. Ikke kun for deg selv, men er den dårlig så bli fort relasjoner til andre fucked opp også. 

ReneRene skrev (4 timer siden):

Det er bedre å mangle selvtillit enn å ha ubegrunnet selvtillit Ts 

Først og fremst så r kilden til selvtillit kunnskap. Du må snakke om ting du er trygg på, og så må du stå i kritikk. Du må også ignorere den i en del tilfeller. 

Du må også ha tillit til de du har rundt deg, og da de du kan stole på- som lærere, gjerne random mennesker og også de som kjenner deg. Tro på dem, og ta til deg det de sier. Og viktigere, vær alltid kritisk. Ikke negativ eller mistenksom, men kritisk 

Du bør kanskje lese en del psykologi, og forstå at skam er destruktivt. Lære hvorfor det er der, og hvordan du dealer med den.

Selvtillit har så mye å si. Ikke kun for deg selv, men er den dårlig så bli fort relasjoner til andre fucked opp også. 

Hehe. Wow. 

Anonymkode: a1d13...ab5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...