Gå til innhold

Tidlig i ferien enda - men noen som har rukket å revurdere forholdet til mannen?

Anbefalte innlegg

Har hørt at det går opp et lys for mange i ferietid.

For min del har jeg kommet frem til at jeg ikke ønsker å reise sammen med han på ferie mer, rett og slett.. Hverdagene, ok, men han er ikke noen god ferieselskap lengre. Så her får vi dele oss opp. 

Anonymkode: ff568...7c5

Fortsetter under...

Tror det er lurt å avklare forventninger i forkant av ferien, mange ting oppstår fordi man i hvert sitt hode har helt forskjellig oppfatning av hvordan ferien skal være, hvor mye penger man skal bruke etc. 

Hva sliter dere med på ferien? 

Anonymkode: 410ab...dd4

Det er 52 uker i året. Så ferie er en meget kort tid i forhold til hverdagen. Så lenge du har det fint med han i hverdagen tenker jeg at du slettes ikke bør vurdere å gå fra han for ferien ikke går bra. Da er det som du skriver selv, å finne alternativer. Bryte litt i mønsteret. 
Hva som absolutt ikke fungerer da?

Anonymkode: 70ef5...61c

Anonym bruker skrev (8 timer siden):

For min del har jeg kommet frem til at jeg ikke ønsker å reise sammen med han på ferie mer, rett og slett.. Hverdagene, ok, men han er ikke noen god ferieselskap lengre. Så her får vi dele oss opp. 

Her er det motsatt. Kjedelig og grått i hverdagen og jeg har lyst til å gå fra han, men gøy og hyggelig i ferien.

Anonymkode: bb78f...3ac

Anonym bruker skrev (9 timer siden):

Ja, du gidder ikke jobbe for forholdet heller, så like greit å bare gi opp. 

Anonymkode: 276d9...0e4

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Her er det motsatt. Kjedelig og grått i hverdagen og jeg har lyst til å gå fra han, men gøy og hyggelig i ferien.

Anonymkode: bb78f...3ac

Akkurat som de fleste andre. Gå fra han fordi det er kjedelig. Herregud, hva forventer du? Romantikk og sex hver dag? Slik er det bare ikke. Alle har det sånn, men man ønsker ikke å gå fra mannen av den grunn. Er det han sin feil? 

Anonymkode: 276d9...0e4

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...